Co oznacza mrugajacy wykrzyknik w konsoli?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Co oznacza mrugajacy wykrzyknik w konsoli?

Post autor: gruchol » pt gru 22, 2006 15:33

Witam,
Szukałem już trochę o tym ale nigdzie nie znalazłem swojego przypadku. Wszystkim się zapalało podczas chamowania a u mnie jest na odwrót. Jak dodaje gazu i to na przełomie 2-3 tyś obrotów to zaczyna mrugać, a czasami nawet się za świeca i gaśnie dopiero jak spadnie z obrotów, albo jak dam na piatke to nie zależnie od obrotów na 5 nie mruga. Niby z autem nic się nie dzieje ale denerwujące jes to mruganie czerwonego wykrzyknika.
Wie ktoś co to może być??
Płynu chamulcowego mam dość i ręczny też jest ok.

A tak przy okzaji jak mi źle pokazuje temp od cieczy chłodzoącej to będzie padnięty termostat czy też czujnik może być?? Musze zmienić bo ciągle za abrdzo wystudza mi silnik, ale nie wiem co wymienić .

Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony śr gru 27, 2006 15:38 przez gruchol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt gru 22, 2006 17:50

gruchol pisze:A tak przy okzaji jak mi źle pokazuje temp od cieczy chłodzoącej to będzie padnięty termostat
Prawdopodobnie termostat,ale jak wymieniać to bierz firmy Wahler.Co do kontrolki z 'wykrzykniekiem" to sprawdź czy wszystko łączy bo może się kabelek poluzował.U mnie się pokazywała sie kontrolka,ale też nie mogłem dojść dlaczego ale potem zaczeło ubywać płynu i poszły mi z tyłu w bębnach cylinderki :bigok:



Cubus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 24, 2006 23:04
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Cubus » pt gru 22, 2006 17:52

U mnie kiedys tez tak zaczal mrugac ten wykrzyknik. Pozniej juz nie swiecil az zaczal swiecic ciagle. Okazalo sie ze musialem wymienic cylinderek od hamulcow z tylu. Hamulce niby byly dobre bo nic nie odczulem. Plyn tez nie uciekal ale cylinderek juz byl wilgotny.



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt gru 22, 2006 17:56

Cubus pisze:U mnie kiedys tez tak zaczal mrugac ten wykrzyknik. Pozniej juz nie swiecil az zaczal swiecic ciagle. Okazalo sie ze musialem wymienic cylinderek od hamulcow z tylu. Hamulce niby byly dobre bo nic nie odczulem. Plyn tez nie uciekal ale cylinderek juz byl wilgotny.
U mnie doszło do tego że w środku bęben był cały w płynie hamulcowym.Ile było roboty z czyszczeniem bębna.W VW często siadają cylinderki.Kolega w Polo 86c miał to samo :bigok:



gruchol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
Kontakt:

Post autor: gruchol » wt gru 26, 2006 13:59

A to sie wam chlopaki robiło jak dodawaliście gazu?? Bo to tak dziwne jest właśnie przecież cylinderki nie pracują jak dodaje się gazu tylko jak się hamuje tak samo na przewodach no nie?? Ale ok popatrze po świętach...



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » wt gru 26, 2006 20:53

Kolega, koledzy przedemna maja rację. Miałem to samo, co jakis czas się oświecało i gasło. Płynu w zbiorniczku mi ubywało to sobie dolewałem, dziwiło mnie to , że pod samochodem było sucho. W czasie wymiany rozrządu poprosiłem mechanika zeby zobaczył co jest grane. Okazało się, że cylinderek w tylnym kole się rozciekł, na tyle, że już cały bęben i szczęki były mokre. Bęben się udało super wyczyścić, ale szczęki wymieniłem na nowe, bo były tak zalane,że aż szkoda było to czyścić. Teraz jest wszystko jak należy.

A to że przy dodawaniu gazu Ci się zaświeca to dlatego, że podczas ruszania płyn rusza się w zbiorniczku - ucieka od czujnika i sie zapala, a potem znów gaśnie. Dlatego sprawdż tylne cylinderki a potem możesz stuknąć po punkciku za pomoc, bo na 99% jest to właśnie to.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 451 gości