problem z audi silnik 1.8 wielopunkt automat

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

problem z audi silnik 1.8 wielopunkt automat

Post autor: rabbit1 » czw gru 21, 2006 22:54

jak zgasnie to niechce odpalic dopuki nieostygnie zapłon sprawdzony wiec juz niewiem :panna:



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » czw gru 21, 2006 23:37

Pierwsza czynność to sprawdź czujnik temp cieczy.



Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: rabbit1 » pt gru 22, 2006 00:02

wody? jak to zrobic
i który to


www.vwtp.phorum.pl Pabianikcki klub vw

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt gru 22, 2006 01:07

Na króćcu wylotu cieczy z głowicy powinny być dwa czujniki - ten bliżej głowicy (zazwyczaj niebieski) steruje kompem od wtrysku. Mierzysz multimetrem jego opór - na zimno ok 3 kOhm, na ciepło ok 300 Ohm. :bigok:


TDPower

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: problem z audi silnik 1.8 wielopunkt automat

Post autor: RobertP » pt gru 22, 2006 20:06

rabbit1 pisze:jak zgasnie to niechce odpalic dopuki nieostygnie zapłon sprawdzony wiec juz niewiem :panna:

cóż można jeszcze doradzić jak sprawdzisz czujnik temperatury,
zobacz czy deczko nie ubywa Ci płynu chłodniczego i powiem Ci
że jeśli ubywa a dzieje się tak jak piszesz to może być że padła
uszczelka pod głowicą i płyn dostaje się do komory spalania jak
jest ciepły i nie zgasisz to chodzi a jak zgasisz to wilgoć osadza się
na świecach w komorze spalania i stąd trudność w zapaleniu po
nocy moze zapalić bo w komorze z elektrod skropli się płyn
chłodniczy i leży na tłokach
mialem takie audi i też w automacie i mój przypadek byl identyczny
jak Twój który opisałeś, ale wcale nie koniecznie musi być to samo
co u mnie, posprawdzaj też styki oraz jak masz mozliwość podmień
cewkę na próbę na dzień lub dwa :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości