Strona 1 z 1

Szarpanie golfika

: śr gru 20, 2006 09:50
autor: duzymisiaczek
Witam

Mam pytanie:
co moze byc przyczyna szarpania samochodu (tylko na rozgrzanym silniku) pomiedzy obrotami 2000-2200 (tylko miedzy tymi obrotami) niezaleznie od biegu - zachowuje sie tak, jak by dostawal czkawki-zaczyna szarpac i nie ma mocy. Po wcisnieciu gazu na max od razu zaczyna jechac normalnie,

oraz:
gdzie znajduje sie wtyk diagnostyczny - u mnie nie ma za zaslepkami przy wlaczniku ogrzawania szyby (rozebralem tam cala deche i nic).

autko to: GOLF III 1,8 55 KW benzyna 1993r - monowtrysk

W aucie wymienilem: wszystkie filtry oraz plyny, przewody, swiece, rozrzad, uszczelniacze.

Samochod spala mi w miescie ok 10 litrow/ 100 km a na trasie 7,5-8 przy sredniej predkosci 100km/h.

Bardzo dziekuje za odpowiedzi.

: śr gru 20, 2006 13:26
autor: ciem
u mnie tez szarpał (tez mam mono wtrysk) cos okolo 2000 obr. mechanicy wymienili mi kabel od wysokiego napiecia (bo to wyglada jakby przerywał jeden gar) i poprawili troche w aparacie zaplonowym. a jak mialem wczesniej polo z takim samym wtryskiem to inny mechanik caly czas mowil ze jest przerwa na sciezkach w potencjometrze wtrysku

: śr gru 20, 2006 14:56
autor:
Tez mam golfa III 1.8 i u mnie jest to samo.Wymienilem filtry swiece.Tylko u mnie dusi sie miedzy 3,5-4tys obrotow.I juz nie wiem co to moze byc.jedni mowia ze sonda lambda a inni ze lewe powietrze lapie.

: śr gru 20, 2006 15:49
autor: tchopz
A wtyk diagnostyczny jest nie obok wyłącznika ogrzewania szyby a poniżej.
Obok to jest popielniczki i zapalniczki. Jest tam zaślepka plastikowa, którą należy przesunąć w lewo...

: śr gru 20, 2006 21:24
autor: mtworus
a u mnie kiedyś w fordzie tak padał przepływomierz

: śr gru 20, 2006 21:41
autor: Grzesiekk1982
duzymisiaczek pisze:gdzie znajduje sie wtyk diagnostyczny - u mnie nie ma za zaslepkami przy wlaczniku ogrzawania szyby (rozebralem tam cala deche i nic).
Albo (starsze wersje, OBD1) jest pod zaślepkami (po lewej od włącznika ogrzewania szyby). Jeśli masz OBD2 to jest nad zapalniczką, pod zaślepką z symbolem kontrolki CHECK ENGINE (niby przypominającej kształt silnika). Looknij na zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Proponuję jechać na analizator spalin sprawdzić LAMBDĘ.
Pozdrawiam.

: czw gru 21, 2006 00:02
autor: kluuzi
Za to ja mam pytanie z innej beczki mianowicie gdzie znajde połączenie z puszki do tych koncówek????
i jak one lecą z komputera do puszki.
Mam u siebie przewód do diagnostyki podlanczam i doopa, pojechalem do ASO i tamtym też kopara opadla ze nie dziala chcieli sie juz zabrac za znalezienie przyczyny, ale wiadomo kasa na to spora leci....
Dlatego na kody blyskowe mi ustawili wszystko co mogli:D i jezdzi i smiga, tylko lambda do wymiany sie szykuje:<

to jak znajde tą wiązke???? z gooooooory wielkie dzieki

Dziekuje

: ndz gru 24, 2006 00:01
autor: duzymisiaczek
WSZYSTKIM BARDZO DZIEKUJE ZA POMOC Z MOIM PROBLEMEM

PUNKTY DLA WAS CHLOPAKI