Strumienica w mk3 1,6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Strumienica w mk3 1,6

Post autor: Novik » wt gru 19, 2006 14:28

Mam chęc załozyć w swoim vw strumienice, ale wiem czy da to jaki kolwiek efekt. Czy jest sens zakładać strumienice do Golfa 3 z silnikiem 1,6 ? Czy zwiekszy to moc auta ?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt gru 19, 2006 14:31

Wpisz w szukajce "strumienica".....



Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » wt gru 19, 2006 15:39

Czy może mi ktoś powiedzieć czy ma sens zastosować ją w silniku zasilanym LPG ?



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » wt gru 19, 2006 15:58

A jaką tę strumienice chesz założyć? łuskową?



Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » wt gru 19, 2006 16:03

Na allegro widziałem taką EL-TEC, ale teraz to sie zastanawiam czy jest sens wydawać kase ?



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » wt gru 19, 2006 16:07

Możesz sobie taka założyc, wielkiej roznicy nie zobaczysz, chyba, ze katalizator masz bardzo zatkany. Jesli sie zdecydujesz to nie zapomnij zabrac wycięty katalizator ze sobą bo on jest wart w skupie 150 zl mniej wiecej.



Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » wt gru 19, 2006 16:19

Z tego co wyczytałem to najlepszym rozwiazaniem jest chyba wycięcie katalizatora i wspawanie zwykłej rury, a katalizator sprzedać, bo efektu to taki bajer nie da poza wypływek kasy z portfela :)



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » wt gru 19, 2006 16:29

ja spojrzysz na tę strumienice to zobaczysz,że ona w zasadzie jest zwykłąrurą ( + jakies niewiele dające przetłoczenia w kstałcie łusek podkręcających spaliny) w obudowie od katalizatora zeby na przeglądzie zaden upierdliwiec nie powiedział, ze brak katalizatora i tyle. Tak jak napisałem ma to sens przy zapchanym katalizatorze.
Mój sprzecik ma 200 000 km przebiegu i jak pol roku temu wyciąłem katalizator i włożyłem taka strumienice to troche odżył. Tzn może znów ma te 90 KM i 145 Nm i raczej nic pozatym



Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » sob gru 23, 2006 19:14

Dzięki za info ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 351 gości