Pompa paliwa się wyłącza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Pompa paliwa się wyłącza

Post autor: lutek » ndz gru 17, 2006 22:10

Właśnie wróciłem z krutkiej przejażdzki i gofer mnie lekko zaskoczył. Wszystko działa idealnie a po chwili silnik gaśnie. Wyczaiłem tylko tyle że nie dostaje paliwa-przy włączeniu zapłonu pompa przy silniku którą w środku słychać idealnie nie buczy. I teraz moje pytanie-po czym poznać czy sie nie zaciera i czy obie(razem z tą w zbiorniku) muszą pracować razem bo nie wiem czy odłącza sie jedna czy obie naraz?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 17, 2006 22:15

obie równocześnie. Możliwe że któraś pada. I żadna nie jest przy silniku tylko jedna w zbiorniku druga pod podłogą. Poproś kogoś o pomoc, włączaj zapłon, na chwilke uruchomić się mają, niech słucha z bliska która działa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » ndz gru 17, 2006 22:20

Wydawało mi sie że druga jest na silniku-a gdzie konkretnie pod podłogą? Wygląda to tak że włączam zapłon to tej przedniej nie słychać a przy kolejnej próbie działa i teraz nie wiem czy cos z kablami czy sie poprostu zaciera.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 17, 2006 22:30

Wiesz co zerknąłem do Workschopa i okazuje się że dalem plamę.
Wg schematu G60 jest jedynym z dwójek co ma tylko jedną 3 barową pompe w zbiorniku. Nie miałem o tym pojęcia. Chyba że Worschop kłamie.
Sorki za tamtą pisaninę, ale to nie zmienia faktu że trzeba ją sprawdzić

[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 9:34 pm ]
wstawiam schemacik w ramach wytłumaczenia się i przeprosin
Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » ndz gru 17, 2006 22:42

Spoko moko:) Tylko ja mam u siebie jakieś pdf-y posciągane do PG i tam jest wyraźnie że są dwie pompy i to by sie zgadzało bo buczy przy silniku(wiem że to brzmi jak tłumaczenie 3-latka:D). Cały dzień jeździłem i na sam koniec zaczął protestować...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 17, 2006 23:15

No to odwiedziłem ruską stronkę, ale znalazłem tylko pdf-y do PG w Passacie. I na schematach też tam jak byk widać tylko jedną pompę. A to co ci brzęczy koło silnika to może zawór regulacji biegu jałowego? Ale on jest cichy. Napisz jak już wykumasz co masz..


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » ndz gru 17, 2006 23:21

Widzisz dla mnie to wygląda jakby były dwie ale moge sie mylić dlatego pytam...Musze szybko wyłapać co sie dzieć bo drugie auto sprzedane wczoraj i cały czas potrzebuje mieć czym jeździć.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz gru 17, 2006 23:36

No własnie Panowie się podłaczę do pytanka.... jak przekręcam kluczyk w stacyjce to słychać dość głośny warkot pompy... paliwo idzie do rozdzielacza na 100%...ale czy możliwe jest że ta pompa sama się wyłacza jak np dłużej przytrzyma sie kluczyk w pozycji gdy palą się lampki bez pruby właczenia silnika??? wie ktoś? bo ciąglę zamotany jestem w tej kwestii...


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » ndz gru 17, 2006 23:47

Tak, pompa sie sama wyłącza mimo włączonego zapłonu.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn gru 18, 2006 01:11

Jesli pompę głośno słychać to może jest na wykończeniu. Spróbuj sprawdzić ze świeżym filtrem paliwa, zaprany stawia b. duży opór. Z tego co wiem to można ocenić stan pompy na podstawie tego ile pradu pobiera z instalacji, niestety szczegółów nie znam.


TDPower

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » pn gru 18, 2006 07:20

Gofer jest u mnie od kwietnia i pompa brzmi cały czas tak samo wiec za głośna raczej nie jest a filter był wymieniony jakiś miesiąc temu.

[ Dodano: 18 Gru 2006 06:45 ]
Dodam jeszcze że filtr mam pod podlogą blisko baku bo z tego co patrze po rysunkach były montowane w 2 miejscach.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 342 gości