Strona 1 z 2

Na benzynie nie chce działac

: ndz gru 17, 2006 21:19
autor: draper
Witam. mam taki problem. Na benzynie mój Mk2 1.8 ( 90 Km) gdy jedzie to tak jakb na wszystkie gary nie palił, nie regularnie, szarpie, słaba moc, po przełaczeniu na gaz auto zachowuje sie normalnie... od czego moge zacząc sprawdzac to COS :) ??

: ndz gru 17, 2006 23:42
autor: GOLFSTROM_MK_II
bardzo dobre pytanie u mnie w 1,6 RF na Pierburgu jest dokładnie to samo a do tego kopci na niebiesko ja wyrąbany Diesel

: pn gru 18, 2006 00:15
autor: adam-gda
kolega mial ten sam problem tyle ze w hyundaiu byl u mechanika ten postukal w jakis zaworek cisnieniowy i ten zaworek sie odwiesil i wszystko wrucilo do normy. Zaworek byl od paliwa oczywiscie

Re: Na benzynie nie chce działac

: pn gru 18, 2006 00:20
autor: ppoll27
draper pisze:Witam. mam taki problem. Na benzynie mój Mk2 1.8 ( 90 Km) gdy jedzie to tak jakb na wszystkie gary nie palił, nie regularnie, szarpie, słaba moc, po przełaczeniu na gaz auto zachowuje sie normalnie... od czego moge zacząc sprawdzac to COS :) ??
Może masz zapłon podrasowany bardziej pod gaz ?? Albo może coś z filtrem lub pompą paliwa.

: pn gru 18, 2006 08:03
autor: draper
Pompe robiłem jakis miesiac temu... wszystko chodziło idealnie az tak nagle BACH.... nie chce zbytnio jeszcze jechac do mechanika... chciałbym sam sie pobawic... ale nie wiem od czego zacząc.... Mój nie kopci... jak by to byl diesel to powiedział bym ze gubi kompresje gdzies na jakims garze... a najlepsze jest to ze jak odpale to przez minute chodzi bardzo ładnie... potem zaczyna skakac, trząs sie....

: pn gru 18, 2006 14:10
autor: Atomic10
Jeśli chodzi idelanie na gazie to odpadaja takie rzeczy jak swiece kopułka przewody bo przy gazie tez silnik kulawo chodizl. Dlatego pozostaej kwestia zasialnia benzyną. To ze pompa byla robina miesiec temu to nie naczy ze mozna ja wykluczyć. Moze jakis felerny zaminnik Ci zamontowano.

Pozdrawiam

: pn gru 18, 2006 16:32
autor: draper
No wiem wlasnie ze kopułka itd odpada.... bo predzej na gazie by sie cos działo... w pompe nie chce wierzyc aby była walnieta... sam ja montowałem i nie była ona a chin sciagana... ale w sumie wszytsko moze sie zdarzyc.... hmmmmm....

: pn gru 18, 2006 16:36
autor: eidos
czy to jest silnik RP?

: pn gru 18, 2006 16:43
autor: draper
HMmmm... powiem szczerze ze troche do tyłu jestem z tymi oznaczeniami bo cały czas to miałem Audi NG.... a tutaj od niedawna zagoscil u mnie ponownie Vw..ale chyba RP....

: pn gru 18, 2006 16:44
autor: eidos
Jesli to jest RP-k to na poczatek reset komputerka samochodowego, czesto lapie bledy przy jezdzie na gazie i potem na benzynie jest problem. Wystarczy kleme z aku na 5 minut sciagnac przy zimnym silniku (niektorzy zalecaja na cala noc kleme zwalic), odpalic go na benzynie i pozostawic bez przygazowek az do wlaczenia wentylatora, zgasic i powinno byc na benzynie ok. Przynajniej do czasu az kopm od samochodu znow nie zlapie bledów ;)

: pn gru 18, 2006 16:49
autor: draper
dzieki wielkiw :) zaczne od tego :)

: wt gru 19, 2006 00:15
autor: guti
RP tak ma :D ja juz do perfekcji opanowalem resetowanie kompa :D nie sciagam klemy tylko wtyczke ta szeroka od ECU ( schowana jest w głebi na podszybiu) 10 min i smiga jak nowy :) obroty super i bucik jest.Mialem ten sam problem , ja mu gaz a ten buuuu i sie dusi czasem gasł :)

: wt gru 19, 2006 00:27
autor: Przybek
GOLFSTROM_MK_II pisze:bardzo dobre pytanie u mnie w 1,6 RF na Pierburgu jest dokładnie to samo a do tego kopci na niebiesko ja wyrąbany Diesel
no to kolego czas na wymiane uszczelniaczy zaworowych ,no czasami pierscienie padaja ale z doswiadczenia czuje ze to beda uszczelniacze
Pozdrawiam

: sob gru 23, 2006 17:42
autor: Danielo85
Panowie u mnie NZ 1.3 na wtrysku jest tak samo jak tu u kolegi w RP identyczna sytuacja, a podobno ten silnik nie ma komputera i co teraz? Pomocy. Na gazie cacy, a na benzynie sie dusi i wogle :/