Strona 1 z 2

Problem z imobilaizerem

: ndz gru 17, 2006 02:08
autor: paduch83
Witam sprawa tego typu!!! zakładałem radio do mk3 i zrobiłem zwarcie i od tej pory auto czasami wogule nie chce palic a czasami pali i po chwili gaśnie i zapala sie z powrotem dioda imobilaizera juz nie wiem co mam z ty zrobić.chciałem wywalic imobilaizer ale jak ?!!!
proszę o konkretną rade co mam z tym zrobić!!!!! poprostu imobilaizer zwariował ogulnie od tej pory jak jest zimny to cięzko pali tak jak by bez ssania

: ndz gru 17, 2006 11:07
autor: Grzesiekk1982
paduch83 pisze:zapala sie z powrotem dioda imobilaizera
Oryginalny immo nie ma diody... To musi być jakiś dodawany, więc trzeba szukać, znaleźć i usunąć go. Przede wszystkim sprawdź co odcina (pompę paliwa?).
Pozdrawiam

: ndz gru 17, 2006 11:44
autor: Golf GTi
Napisze tak ,jezeli immobilizer jest fabryczy , czyli jest zintegrowany z komputer silnika to na bank juz masz silnik w trybie awaryjnym ,dlatego dziala jak sieczkarnia 17 biegowa , jezeli jest dorabiany to uszkodziles uklad zalanczajacy przekazniki,ewentualnie podpalil ci sie bezpiecznik zasilajacy i poprostu raz laczy raz nie.

: ndz gru 17, 2006 22:51
autor: inek01
Grzesiekk1982 pisze:Oryginalny immo nie ma diody...
Chyba ze conlog z oddzielnym kluczem...

immo

: ndz gru 17, 2006 23:04
autor: paduch83
tak jest to immo z oddzielnym kluczem ale co to zmienia i tak i tak jest zepsute ,wpadłem jeszcze na to że to może czujnik temperatury bo jak ściągne z niego wtyczke to pali ale też nie zawsze ale napewno jest lepiej! już mi się pomysły kończą ! przeglądnołem wszystkie bezpieczniki dotarłem no samego immo stuknołem w niego ale on nic a rozebrać sie go nie da bo to taka kostka cała ... co tu zrobić dalej aha mam jeszcze uszkodzaną uszczelke pod wtryskiem może to dje w dup...?

: pn gru 18, 2006 22:15
autor: marek2907
podepnę się pod temat bo są problemy z szukajką :
w jednym kluczyku mam uszkodzony Oryginalny immo czy mozna go dorobić , naprawić??

: pn gru 18, 2006 22:35
autor: inek01
marek2907 pisze:w jednym kluczyku mam uszkodzony Oryginalny immo czy mozna go dorobić , naprawić??
W Mk3 mozna klonowac immo z jednego transpondera do drugiego. Naprawa ? Raczej nie ma czego naprawiac. Transponder pewnie death.

: wt gru 19, 2006 13:53
autor: Atomic10
Z kluczykami do MK3 mozna zrobic wszystko. Jak Kupiłem sobie oryginalne 2 kluczyki nowe w ASO za około 80zł/szt i pojechałęm do punktu gdzie dorabiaja klucze wycieli rowki ściagneli kod ze starego i wpakowali do nowych. Mozna tez to zrobic w ASO tylko trzeba u niech klucze kupic pojechać wyciac rowki w serwisie kluczy wrócić i oni zakoduja je po numerach nadwozia. Maja baze danych gdzie do każdego numeru nadwozia był przypisany odpowiedni kod imobilizera.

Pozdrawiam

: wt gru 19, 2006 23:46
autor: inek01
Atomic10 pisze:Mozna tez to zrobic w ASO tylko trzeba u niech klucze kupic pojechać wyciac rowki w serwisie kluczy wrócić i oni zakoduja je po numerach nadwozia.
A nie mozna kupic w ASO kluczy i od razu u nich zakodowac, pozniej jechac wyciac ? Mniej latania ;)

: śr gru 20, 2006 00:06
autor: Grzesiekk1982
inek01 pisze:A nie mozna kupic w ASO kluczy i od razu u nich zakodowac, pozniej jechac wyciac ? Mniej latania
hehe dobre ;)

Ale myślę, że kolega pomieszał kolejność pisząc posta, niź śmigal 2 razy z jednym kluczem do ASO :D

Pozdrawiam.

: śr gru 20, 2006 00:14
autor: Darcyn
po kolei.
fabryczny immo w golfach jest dopiero od ktoregos roku.
nie da sie wywalic fabrycznego immo.
ja wlasnie robilem sobie kluczyk scyzoryk wiec... zklonowanie pestki 150zl u slusazy. na czarnym rynku zczytanie kodu i wgranie do drugiej pestki 50zl

: śr gru 20, 2006 00:17
autor: inek01
Darcyn pisze:nie da sie wywalic fabrycznego immo.
Ludzie ludzi robia, a tego nie zrobia ?
Da sie, tylko trza sie znac ;)

: śr gru 20, 2006 12:07
autor: Atomic10
inek01 pisze:A nie mozna kupic w ASO kluczy i od razu u nich zakodowac, pozniej jechac wyciac ? Mniej latania
Niestety tak oni to sobie ustalili
Grzesiekk1982 pisze:hehe dobre

Ale myślę, że kolega pomieszał kolejność pisząc posta, niź śmigal 2 razy z jednym kluczem do ASO
Nie pomyliłem kolejnosci tak w ASO ta sprawe załątwiają :-) Jelsi sie ma jeden kluczyk oryginalny to nie trzba latac poźniej j po zakupie do ASO bo mozna go zakodowac w kazdym serwisie dorabiania kluczy. Gorzej jesli nie ma oryginalnego klucza wtedy jest taka procedura jak opisalem. Wiem bo to przechodziłem. Z tym ze uwaga bo ceny oryginalnych kluczy sa rózne w jednym ASO powiedzieli mi 140zł/szt a kupiłem w innym za około 80zł/szt co do cen zakodowania wg numerwó nadwozia to były takie same. W punkcie dorabiania kluczy koszt taki to 100zł.

Co do posiadania dwuch oryginalnych kluczy to sprawdzaja to firmy ubezpieczeniowe (pewine nie wszystkie) przy wypłacie ubezpieczneia w razie kradzierzy....
Pozdrawiam

immo

: sob gru 23, 2006 00:32
autor: paduch83
wywaliłem ten immo i jest wszystko ok dzieki za pomoc!!!!!