Problem z imobilaizerem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

paduch83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 24, 2005 13:12

Problem z imobilaizerem

Post autor: paduch83 » ndz gru 17, 2006 02:08

Witam sprawa tego typu!!! zakładałem radio do mk3 i zrobiłem zwarcie i od tej pory auto czasami wogule nie chce palic a czasami pali i po chwili gaśnie i zapala sie z powrotem dioda imobilaizera juz nie wiem co mam z ty zrobić.chciałem wywalic imobilaizer ale jak ?!!!
proszę o konkretną rade co mam z tym zrobić!!!!! poprostu imobilaizer zwariował ogulnie od tej pory jak jest zimny to cięzko pali tak jak by bez ssania



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » ndz gru 17, 2006 11:07

paduch83 pisze:zapala sie z powrotem dioda imobilaizera
Oryginalny immo nie ma diody... To musi być jakiś dodawany, więc trzeba szukać, znaleźć i usunąć go. Przede wszystkim sprawdź co odcina (pompę paliwa?).
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » ndz gru 17, 2006 11:44

Napisze tak ,jezeli immobilizer jest fabryczy , czyli jest zintegrowany z komputer silnika to na bank juz masz silnik w trybie awaryjnym ,dlatego dziala jak sieczkarnia 17 biegowa , jezeli jest dorabiany to uszkodziles uklad zalanczajacy przekazniki,ewentualnie podpalil ci sie bezpiecznik zasilajacy i poprostu raz laczy raz nie.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz gru 17, 2006 22:51

Grzesiekk1982 pisze:Oryginalny immo nie ma diody...
Chyba ze conlog z oddzielnym kluczem...



paduch83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 24, 2005 13:12

immo

Post autor: paduch83 » ndz gru 17, 2006 23:04

tak jest to immo z oddzielnym kluczem ale co to zmienia i tak i tak jest zepsute ,wpadłem jeszcze na to że to może czujnik temperatury bo jak ściągne z niego wtyczke to pali ale też nie zawsze ale napewno jest lepiej! już mi się pomysły kończą ! przeglądnołem wszystkie bezpieczniki dotarłem no samego immo stuknołem w niego ale on nic a rozebrać sie go nie da bo to taka kostka cała ... co tu zrobić dalej aha mam jeszcze uszkodzaną uszczelke pod wtryskiem może to dje w dup...?



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn gru 18, 2006 22:15

podepnę się pod temat bo są problemy z szukajką :
w jednym kluczyku mam uszkodzony Oryginalny immo czy mozna go dorobić , naprawić??


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn gru 18, 2006 22:35

marek2907 pisze:w jednym kluczyku mam uszkodzony Oryginalny immo czy mozna go dorobić , naprawić??
W Mk3 mozna klonowac immo z jednego transpondera do drugiego. Naprawa ? Raczej nie ma czego naprawiac. Transponder pewnie death.



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » wt gru 19, 2006 13:53

Z kluczykami do MK3 mozna zrobic wszystko. Jak Kupiłem sobie oryginalne 2 kluczyki nowe w ASO za około 80zł/szt i pojechałęm do punktu gdzie dorabiaja klucze wycieli rowki ściagneli kod ze starego i wpakowali do nowych. Mozna tez to zrobic w ASO tylko trzeba u niech klucze kupic pojechać wyciac rowki w serwisie kluczy wrócić i oni zakoduja je po numerach nadwozia. Maja baze danych gdzie do każdego numeru nadwozia był przypisany odpowiedni kod imobilizera.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt gru 19, 2006 23:46

Atomic10 pisze:Mozna tez to zrobic w ASO tylko trzeba u niech klucze kupic pojechać wyciac rowki w serwisie kluczy wrócić i oni zakoduja je po numerach nadwozia.
A nie mozna kupic w ASO kluczy i od razu u nich zakodowac, pozniej jechac wyciac ? Mniej latania ;)



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr gru 20, 2006 00:06

inek01 pisze:A nie mozna kupic w ASO kluczy i od razu u nich zakodowac, pozniej jechac wyciac ? Mniej latania
hehe dobre ;)

Ale myślę, że kolega pomieszał kolejność pisząc posta, niź śmigal 2 razy z jednym kluczem do ASO :D

Pozdrawiam.



Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » śr gru 20, 2006 00:14

po kolei.
fabryczny immo w golfach jest dopiero od ktoregos roku.
nie da sie wywalic fabrycznego immo.
ja wlasnie robilem sobie kluczyk scyzoryk wiec... zklonowanie pestki 150zl u slusazy. na czarnym rynku zczytanie kodu i wgranie do drugiej pestki 50zl



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr gru 20, 2006 00:17

Darcyn pisze:nie da sie wywalic fabrycznego immo.
Ludzie ludzi robia, a tego nie zrobia ?
Da sie, tylko trza sie znac ;)



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » śr gru 20, 2006 12:07

inek01 pisze:A nie mozna kupic w ASO kluczy i od razu u nich zakodowac, pozniej jechac wyciac ? Mniej latania
Niestety tak oni to sobie ustalili
Grzesiekk1982 pisze:hehe dobre

Ale myślę, że kolega pomieszał kolejność pisząc posta, niź śmigal 2 razy z jednym kluczem do ASO
Nie pomyliłem kolejnosci tak w ASO ta sprawe załątwiają :-) Jelsi sie ma jeden kluczyk oryginalny to nie trzba latac poźniej j po zakupie do ASO bo mozna go zakodowac w kazdym serwisie dorabiania kluczy. Gorzej jesli nie ma oryginalnego klucza wtedy jest taka procedura jak opisalem. Wiem bo to przechodziłem. Z tym ze uwaga bo ceny oryginalnych kluczy sa rózne w jednym ASO powiedzieli mi 140zł/szt a kupiłem w innym za około 80zł/szt co do cen zakodowania wg numerwó nadwozia to były takie same. W punkcie dorabiania kluczy koszt taki to 100zł.

Co do posiadania dwuch oryginalnych kluczy to sprawdzaja to firmy ubezpieczeniowe (pewine nie wszystkie) przy wypłacie ubezpieczneia w razie kradzierzy....
Pozdrawiam



paduch83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 24, 2005 13:12

immo

Post autor: paduch83 » sob gru 23, 2006 00:32

wywaliłem ten immo i jest wszystko ok dzieki za pomoc!!!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 417 gości