Strona 1 z 2
CIŚNIENIE OLEJU 1.8
: sob gru 16, 2006 23:15
autor: siwy224
Witam mam problem z ciśnieniem oleju jak auto się zagrzeje zapala sie kontrolka ciśnienia oleju zawory zaczynają grać olej nie idzie na góre wszystko sprawdzone czujniki oleju nowe pompa filtr olej części org. ok 1500 obr. i w góre kontrolka gaśnie zawory cichną potem to samo prosze o poważne podpowiedzi od mech. nie laików POMOCY BO GO SPALE CHYBA.
: sob gru 16, 2006 23:43
autor: krzycho85
Jeśli grają zawory to jesne że czujniki nie są powodem palenia się lampki. Ciśnienie jest zbyt niskie, najprawdopodobniej kończy Ci się pompa oleju (wstawiałeś orginał ?), mogła też pęknąć sprężyna w zaworze pompy. Bez ściągania misy sie nie obejdzie.
Sprawdź też jaki masz filtr oleju, jeśli to FILTRON to może być jego wina. Miałem już przypadki że po założeniu filtrona gineło ciśnienie. W filtrze też jest zawór który może być uszkodzony.
: sob gru 16, 2006 23:47
autor: Paweł Marek
siwy24 nikt nie odpowie na odległość co jest przyczyną niskiego ciśnienia oleju. Może być pompa albo po prostu jakiś tam remoncik się kłania. Może panewki mają już luzy i puszczająolej, i to one się tak tłuką. Ucho wprawnego mechanika dużo powie, a dokładnie po rozbiórce silnika i pomiarach.
: ndz gru 17, 2006 08:00
autor: siwy224
Ludzie czy wy umiecie czytać piszecie pierdoły pisałem co było wymieniane,a wy swoje może pompa moze filtr na renont tęż się nie zanosi silnik ma równe ciśnienie cicho równo chodzi oleju nie bierze wątpie.
: ndz gru 17, 2006 11:28
autor: bomberxl
Olej na górę do zaworów wrzuca pompa,a olej po nagrzaniu jest przecież rzadszy.Tylko po stronie pompy może być cóś nie tak.Jeśli jest nowa i nie jest orginał to zawsze 50% szansy,że kupisz dobrą.
Pozdro.
[ Dodano: 17 Gru 2006 10:37 ]
Ale sugestii o panewkach też bym nie lekceważył.
: ndz gru 17, 2006 11:38
autor: Paweł Marek
siwy224 pisze:Ludzie czy wy umiecie czytać piszecie pierdoły
nie denerwuj się, o ciśnieniu wcześniej nie napisałeś. Jeszcze to jest 1,8 z turbiną. Napewno w ASO pomogą.
: ndz gru 17, 2006 11:49
autor: siwy224
SILNIK OFSZEM 1.8 ALE ZWYKŁY MK2 RP NA MONO WTRYSKU. AUTO JEST KLIJENTA SAM NAWRAWIAM SAMOCHODY LECZ NIKT NIE JEST ALFĄ I OMEGĄ I POTRZEBUJE POMOCY OD LUDZI CO MIELI TAKI PRZYPADEK.NIE ZROBIE REMONTU SILNIKA GDZIE AUTO JEST WARTE 2000-3000ZŁ
: ndz gru 17, 2006 14:07
autor: evolution
siwy224 pisze:SILNIK OFSZEM 1.8 ALE ZWYKŁY MK2 RP NA MONO WTRYSKU. AUTO JEST KLIJENTA SAM NAWRAWIAM SAMOCHODY LECZ NIKT NIE JEST ALFĄ I OMEGĄ I POTRZEBUJE POMOCY OD LUDZI CO MIELI TAKI PRZYPADEK.NIE ZROBIE REMONTU SILNIKA GDZIE AUTO JEST WARTE 2000-3000ZŁ
chyba bedziesz musial zrobic remont. jako ze jestes mechanikiem to powinienes sam juz doskonale wiedziec co jest, w tym wszystkim brakuje historii auta, ja obstawiam, standardowy problem z filtrem filtrona... wiec dla spokoju wsadzilbym knechta oc 47 druga sprawa taka ze pompa oleju pewnie moze byc uszkodzona, objaw identyczny jest jak zawor regulacji cisnienia otwarty caly czas... jesli powodem wymiany tych elementow byl ten sam objaw wywalaj wal z auta.. bo panewki poszly sie ... ten tego sexic
: ndz gru 17, 2006 14:24
autor: Marek 81l
A jaki przebieg ma ten golfik?
I jaki ma wlany olej i ile minęło od ostatniej wymiany?
Bo nie raz juz sie spotkałem ze silnik prawie poszedł do kapy a wystarczyło wlac dobry minerał i problem znikał tak szybko jak sie pojawił.
: ndz gru 17, 2006 14:29
autor: siwy224
HISTORIA JEST TAKA AUTO PRZYJECHAŁO Z OBJAWEM NAPIER. BO NIE STUKANIA NA DOLE SILNIKA MÓWIĄC PO ROZEBRANIU NIE ZNALAZŁEM EWIDENTNEJ PRZYCZYNY, Z CIŚNIENIEM BYŁO OK, DEZYZJA PADŁA NA DRUGI SILNIK MOŻNA JUZ KUPIC DOBRY ZA 700-800ZŁ Z GWAR. ZAKUPIŁEM TAKI WSADZIŁEM ZAPALIŁ Z DOTYKU SILNIK CUDO CHODZIŁ LECZ PO ZAGRZANIU SIE DO WENT. ZACZYNA MRYGAĆ DAJESZ NA OK1500 OBR. GAŚNIE DECYZJA DRUGI FILTR MANA POTEM DRUGA POMPA TYLKO NIE NOWA BO NIE JESTEM PRZEKONANY DO KOŃCA CO DO NIEJ TYLKO TAMTA ZE STAREGO SILNIKA GDZIE NIE BYŁO PROBLEMÓW Z CIŚ. NIE WIERZE ŻE DWIE SĄ ZŁE JEDYNĄ ŻECZĄ KTÓRA MNIE NURTUJE TO PODSTAWA FILTRA TA STARA JEST Z ZAWORKIEM I CZUJNIKIEM TEMP. OLEJU TA DRUGA W NIE MA ZAWORKA NIE MOGE PRZEŁORZYĆ BO NIE PASUJĄ OTWORY PODEJRZEWAM ZE ZAWOREK JEST W FILTRZE.
[ Dodano: Nie Gru 17, 2006 13:35 ]
OLEJ MINERALNY MOBIL FACET CHCE MI ZWRÓCIĆ KASE ZA TEN KUPIONY SILNIK UCZCIWY GOŚĆ.MYSLAŁEM O UTWARDZENIU SPRĘŻYNY OD ZAWORU W POMPIE ALE TO TAKA PROWIZORA
: ndz gru 17, 2006 14:42
autor: KamilW
Po pierwsze czlowieku wyluzuj troche i odpusc sobie teksty w stylu
siwy224 pisze:prosze o poważne podpowiedzi od mech. nie laików
siwy224 pisze:Ludzie czy wy umiecie czytać piszecie pierdoły
nikt tu nie jest wrozka na etacie, a skoro nie wiesz co dolega silnikowi a przedstawiasz sie jako mechanik to sam wychodzisz na laika. Troche kultury! A co do usterki, Jak wymieniles pompe i filtr to podstawa nie ma tu nic do rzeczy, za spadek cisnienia w takim przypadku obwiniam Panewki walu. Mialem ostatnio taki silniczek na warsztacie, po 110000 km panewki byly doslownie zarzniete. A silniki z "gwarancja" to se mozna wiesz co zrobic... skoro jest z gwarancja jak piszesz to go zwroc. Ja osobiscie bym rozebral dól i ocenil stan panewek. To jedyny sposob i inaczej nie dojdziesz.
I jeszcze jedno, jak piszesz posta to precyzuj temat bo jak zauwazylem wszyscy tu mysleli ze piszesz o swoim silniku 1.8 T a nie o silniku jakiegos klienta. Jak chcesz precyzyjnej odpowiedzi do dawaj precyzyjne wskazowki a nie: nie mam cisnienia oleju prosze o precyzyjne odpowiedzi...
: ndz gru 17, 2006 16:24
autor: siwy224
Jak jesteś taki mądry to powiedz mi co to da i na ile czasu założenie nowych panewek bez szlifu po drugie jak by były panewki to by było je słychać nie koniecznie musi walić, a tu cisza.Wole kupić używany silnik złożony fabrycznie niż po sporym przebiegu robić pół remont bo na prawilny nie wszystkich stać i jest droższy od auta.Handlarze silnikami nie moga sobie pozwolic na lipe bo fama pójdzie i nikt od nich nie kupi.Wymieniłem ich sporo i nikt jeszcze nie wrócił.Sam jesteś laik myślisz jak ktoś jest mech. to wszyskie przypadki mu się trafiły we wszystkich modelach po to pisze na forum vw, a nie pytam sie np. forum forda. Po co pisać bez sensu i nie na temat lepiej się niewypowiadać.
: ndz gru 17, 2006 16:48
autor: Paweł Marek
Wiesz co? Weź już wyluzuj. Osobiście bardzo watpię po tym co napisałeś czy potrafisz odróżnić granie zaworów od stukotu panewek. Raz piszesz że zawory graja, potem że cisza.
Kolego.
Reasumując na tym Forum dawno nikt w tym tonie nie pisał. Admin powinien uważam zainterweniować. Ale skoro go niema to uprzejmie cię proszę: opuść to forum całkowicie, albo zarejestruj się jeszcze raz na inny nick i zacznij po prostu pisać normalnie. Jeśli nie wiesz co to znaczy normalnie to poczytaj tematy innych.
: ndz gru 17, 2006 17:13
autor: siwy224