: śr gru 13, 2006 21:12
Zalozyc czipa z przesunieta odcinka wyzej lub przeprogramowac ecu
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Fabryczny - tzn oryginalny i pewnie nigdy niezmieniany to pewnie masz filtr paliwa - zmień i wtedy sprawdź jeszcze raz. Przecież ten silnik ma moc max przy 5800 obr/min. więc raczej masz coś nie tak. Fabryczne odcinanie jest zdajsie przy ok 6300 - 6500 obr/imn. Może masz słabą pompę paliwa - możesz zmierzyć ciśnienie paliwa i pobór prądu przez pompę.gringold pisze:Moj Golf 3 ma odciecie zaplonu przy 5.4 tys obrotow jak to usunac to zabezpieczenie ?bo watpie ze jest ono fabryczne, jest to Golf GT 1.6 100 KM prosze o pomoc
a gdzie tam pompa. ECU odcina wtryskiwacze.Andrzej1 pisze:Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty
Nie sprawdzałem, chodziło mi głównie o to że nie może to być zapłon bo doszło by do spalania w katalizatorze.A z tego co wiem to ten silnik 1,6 100KM ma katalizator. Czy pompe czy wtryskiwacz zgodzicie sie że odcina sie dopływ paliwa. No i raczej nie przy 5400 tylko powyzej sporo 6000 (najwczesniej w okolicach czerwonego pola).Paweł Marek pisze:a gdzie tam pompa. ECU odcina wtryskiwacze.Andrzej1 pisze:Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty