Strona 1 z 1

: śr gru 13, 2006 21:12
autor: olozwirski
Zalozyc czipa z przesunieta odcinka wyzej lub przeprogramowac ecu

Re: Jak usunac blokade przy 5,4 tys obrotow ?

: śr gru 13, 2006 22:49
autor: ppoll27
gringold pisze:Moj Golf 3 ma odciecie zaplonu przy 5.4 tys obrotow jak to usunac to zabezpieczenie ?bo watpie ze jest ono fabryczne, jest to Golf GT 1.6 100 KM prosze o pomoc
Fabryczny - tzn oryginalny i pewnie nigdy niezmieniany to pewnie masz filtr paliwa - zmień i wtedy sprawdź jeszcze raz. Przecież ten silnik ma moc max przy 5800 obr/min. więc raczej masz coś nie tak. Fabryczne odcinanie jest zdajsie przy ok 6300 - 6500 obr/imn. Może masz słabą pompę paliwa - możesz zmierzyć ciśnienie paliwa i pobór prądu przez pompę.
W samochodzie z katalizatorem nie można odcinać zapłonu boiespalona mieszanka mogłaby wybuchać w gorącym kacie.
W każdym aucie z katem jest odcięcie dopływu benzyny - najczęściej ograniczenie prądu pobieranego przez pompę paliwa. Także celowałbym
w zaprany filtr - to na100% jesli masz przerwy w wkecaniu sie na obroty
albo w padającą pompę - która nie daje takiego maksymalnego ciśnienia paliwa jak powinna

: czw gru 14, 2006 01:49
autor: Grzywa
sprawdz tez czy nie masz przestawionego zaplonu albo rozrzad moze byc zle ustawiony lub jak kolega pisze pompa albo filtr...poprostu musisz to wszystko sprawdzic i wtedy bedzie wiadomo :hmm:

: pt gru 15, 2006 19:30
autor: Andrzej1
Witam.
Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty
a nie zablokowany wtryskiwacz? Jeśli to naprawdę pompa to wystarczy byle jaki
obrotomierz z przekażnikiem który podaje napięcie na pompę powyzej 5000 obr/min.
Silnik będzie się rozkręcał ile mu wystarczy sił na opory.
Pozdrawiam.Andrzej.

: pt gru 15, 2006 20:07
autor: Paweł Marek
Andrzej1 pisze:Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty
a gdzie tam pompa. ECU odcina wtryskiwacze.

: sob gru 16, 2006 00:48
autor: ppoll27
Paweł Marek pisze:
Andrzej1 pisze:Kolego ppoll 27 czy sprawdzałeś dokładnie że to pompa paliwowa blokuje obroty
a gdzie tam pompa. ECU odcina wtryskiwacze.
Nie sprawdzałem, chodziło mi głównie o to że nie może to być zapłon bo doszło by do spalania w katalizatorze.A z tego co wiem to ten silnik 1,6 100KM ma katalizator. Czy pompe czy wtryskiwacz zgodzicie sie że odcina sie dopływ paliwa. No i raczej nie przy 5400 tylko powyzej sporo 6000 (najwczesniej w okolicach czerwonego pola).