Strona 1 z 1

ustawienie sprzegla

: pn gru 11, 2006 18:13
autor: RYCERZANDREW
jak ustawic sprzeglo w golfie III?????? LAPIE ZA WYSOKO!!!

: pn gru 11, 2006 18:28
autor: marcin999
sprzęglo sie podciaga samo... jezeli bierze wysoko to moze oznaczac ze sie tarcza konczy. pojezdzij troche powinno sie ustawic

: pn gru 11, 2006 19:05
autor: pilkozak
sprzeglo jest hydrauliczne i raczej nie ma mozliwosci jego regulacji, tak jak np. w corsie

: pn gru 11, 2006 19:30
autor: ddChavez
Ale to chyba zalezy od silnika. Ja w ABD mam na linke.

: pn gru 11, 2006 19:49
autor: GTspecial
ja też mam linke.... i własnie niewiem jak je wyrególować jest tam przy lince gumowa podkładka z blaszką i ostatnio z ni ą troche kombinowałem raz podkładałem coś pod nią a raz szlifowałem i dało efekt ale na krótko jakies dwa tyg. i puźniej znowu jakoś dziwnie miękko wpada i wyskoko bierze... pewnie tarcza się koniczy, a czy można w jakiś inny spobób wyrególowac ?

: pn gru 11, 2006 21:57
autor: marcin999
hydrauliczne to jest wspomaganie sprzegla, ale w niektorych samochodach

w golfach przewaznie jest linka

Jezeli masz koniec tarczy to go juz nie podciagniesz... bo nie ma na czym.

u mnie jest tak ze mam slaby docisk i czasmi jak gdzies przybuce to odrazu sie przypala i idzie do gory ale po jakims czasie ustawia sie tak jak bylo czyli kolo srodka (dlatego ze mam jeszcze dobra tarcze)

: pn gru 11, 2006 23:06
autor: Woski
Pod maska masz samoregulator linki..Nieraz sie troche zacina i po kilkakrotnym jego poruszeniu zaczyna lepiej chodzic.

: pn gru 11, 2006 23:57
autor: KKK
Tak jak powiedział Mój przedmówca mozliwe ze mechanizm samoregulacji linki sie zacioł i dlatego sprzęgło bierze za wysoko, Ja miałem taki sam problem w mojej II, wymieniłem na zwykłą linke i jest git:)

: wt gru 12, 2006 16:02
autor: GTspecial
mam jeszcze jedno pytanko czy to może być też wina sprzęgła ?? jak mocniej przybutuje 2.3 (biegi) to tak wpewnym momecie mi zamula, czy to może np. sprzęgło się ślizgać ?

: wt gru 12, 2006 16:04
autor: marcin999
jak sprzeglo sie slizga to czuc zazwyczaj jest szarpanie i dziwny odglos
poza tym obroty rosna szybciej niz predkosc, jak bardzo sie slizga to moze nawet smierdziec. zazwyczaj na pierwszych biegach sie slizga chyba ze jest bardzo zuzyte