Strona 1 z 1
					
				[MK3] Licznik z MK4 z MFA??
				: sob gru 09, 2006 02:08
				autor: goni
				witam
mam pytanie 

 wsadzilem licznik z mk4 do mk3.wszystko jest ok i jak wlacze zaplon to pojawia sie na lewym wyswietlaczu oczywiscie obok zegarka napis MFA 1.i tu jest moje pytanie czy oznacza to ze zegary sa w wersji z MFA?na tarczach nie ma symbolow zadnych jak np w mk3.raz jak bylo zimno to mi sie symbol celcjusza pokazal na chwile.wyskalowane sa do 260km/h.
pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: sob gru 09, 2006 08:30
				autor: misiek
				goni pisze:napis MFA 1.i tu jest moje pytanie czy oznacza to ze zegary sa w wersji z MFA?
tak, to oznacza że zegary sa z funkcją MFA, ale zeby działay te funkcjie to trzeba mieć resztę do tego czyli "komputerek" i wszystkie czujniki, u mnie jast tak że jest MFA 1 i MFA 2, oba wskazują to samo z tym że MFA 1 kasuje sie automatycznie po 2 godzinach  od wył. silnika a MFA 2 zostaje cały czas nie kasowany do mometu aż sam nie skasujesz
 
			 
			
					
				
				: sob gru 09, 2006 13:20
				autor: Qto
				misiek10111 pisze:MFA 2 zostaje cały czas nie kasowany do mometu aż sam nie skasujesz
jeżeli na MFA2 będzie 9999km lub 99h59min jazdy to sam się skasuje:)
(jeszcze 999 litrów zuzytego paliwa)
 
			 
			
					
				
				: sob gru 09, 2006 13:32
				autor: misiek
				Qto pisze:jeżeli na MFA2 będzie 9999km lub 99h59min jazdy to sam się skasuje:) 
(jeszcze 999 litrów zuzytego paliwa)
 to jest oczywiste
 
			 
			
					
				
				: sob gru 09, 2006 13:48
				autor: goni
				witam
co masz na mysli ze potrzebny jest "komputerek" ?tzn czujnik temp oleju i temp zewn. ?nie da sie zainstalowac MFA tak jak w liczniku z MK3 jak w tej poradzie 
http://vw2.info/vwforum/mfamk3.html ??
pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: sob gru 09, 2006 13:55
				autor: misiek
				jak najbardziej mozna zamontować MFA na podstawie tej porady
			 
			
					
				
				: sob gru 09, 2006 14:25
				autor: inek01
				misiek10111 pisze:oba wskazują to samo z tym że MFA 1 kasuje sie automatycznie po spadku temp. silnika do 50 stC 
Sprawdz sobie, ze tak naprawde kasuje sie jesli jazda nie bedzie kontynuowana 2 godz. po wylaczeniu zaplonu...
Ktos napisal cos takiego na stronie 
http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm i wszyscy mysla ze tak jest 

Przeciez to jest bez sensu z ta temperatura...
O tych "2 godzinach" jest w instrukcji od Mk3, Mk4 i od B5 zapewne tez.
Temperatura silnika nie ma tu nic do rzeczy, sprawdzalem tez na swoim MFA.
 
			 
			
					
				
				: sob gru 09, 2006 22:22
				autor: misiek
				inek01 tak masz racje, dzisiaj to specjalnie spr. w praktyce i w teorii, jesli silnik jest dłuzej niz dwie godz. nie uruchamiany to MFA 1 zostaje skasowany, jeżeli czas jest krótszy niż 2 godz to dane pozostaja bez zmian
			 
			
					
				
				: sob gru 09, 2006 22:50
				autor: inek01
				misiek10111, czyli teoria "spadku temperatury obalona" 

 
			 
			
					
				
				: sob gru 09, 2006 23:36
				autor: misiek
				inek01 pisze:czyli teoria "spadku temperatury obalona"
 tak, na to wyglada ze to jakis blef, sprawdziłem do dzisiaj dokładnie -- temp. silnika nie ma tu nic do rzeczy
 
			 
			
					
				
				: ndz gru 10, 2006 10:58
				autor: karczoh
				Witam,
a może ma ktoś jakiś pomysł (poradę) jak zamontować MFA w mkIV. Wiem już wszystko o licznikach (który wybrać) ale nie wiem co dalej. Proszę o jakieś info. 
Pozdrawiam
PS.
Rozumiem że MFA jest zintegrowany z wyświetlaczem godziny, a FIS jest w wyświetlaczu centralnym ???
			 
			
					
				
				: ndz gru 10, 2006 19:06
				autor: juniorwwa
				ok mam pytanie czy w VR6 jest problem z montarzem licznika z MKIV acha mam taki pomysł mianowicie zamontowac licznik z POLO bez MFA a MFA zamontowac osobno w konsoli co wy o tym myślicie może ktos podjął by sie ewentualnie tego tematu pozdrawiam  
