[MK2 1.3 Wtrysk] Problem z odpalaniem na zimno.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 20:59
- Lokalizacja: Gliwice
[MK2 1.3 Wtrysk] Problem z odpalaniem na zimno.
Witam wszystkich . Mam następujący problem ze swoim autkiem : na zimno ciężko pali , trzeba wcisnąć pedał gazu do oporu i dopiero po dość długim kręceniu rozrusznikiem uruchomić silnik , po zapaleniu czuć że jest "zalany " W czasie jazdy w fazie rozgrzewania zaraz po uruchomieniu po gwałtownym dodaniu "gazu"dusi się tak jak by się zalał i dopiero po chwili można dalej przyspieszać .
Ostatnio zmieniony sob gru 09, 2006 16:24 przez JacekPlacek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 20:59
- Lokalizacja: Gliwice
Hej Pawel Marek
mam problem z odpalenie na mrozie MK 2 1.8 benzyna nie miał nigdy gazu 90 KM w automacie w dowodzie mam 1990r. ale po vinie wychodzi na 1991. W lecie na wionę na jesieni pali bez problemu; problemy zaczęły sie w grudniu. jak spadnie tem do -10 nie pali jak mi się uda - i to nie zawsze - to z rury wali siwy dym, trzęsię go, pali tylko na gazie, jak zdejme noge z gazu dusi sie i gaśnie. w loistopadzie miał pzreedłuzone badani techniczne - spaliny OK - facet na stacji - powiedział nawet ze ma dobry silnik.
ale bierze olej - ok 1l na 3-4 tys no i pali po mieście nawe 15,5 na trasie prawie 13.
sprawdziłem czujnik temp wygląda ok w samochodzi na -15 ma prawie 5kohm (może za mało) w domu na wrzątku miał modelowo 280 ohm w pokojowej wodzie ma 2 kohm. możesz pomóc poradzić co może być albo jak namierzyc ten zawór pomocniczy powietrza?
mam problem z odpalenie na mrozie MK 2 1.8 benzyna nie miał nigdy gazu 90 KM w automacie w dowodzie mam 1990r. ale po vinie wychodzi na 1991. W lecie na wionę na jesieni pali bez problemu; problemy zaczęły sie w grudniu. jak spadnie tem do -10 nie pali jak mi się uda - i to nie zawsze - to z rury wali siwy dym, trzęsię go, pali tylko na gazie, jak zdejme noge z gazu dusi sie i gaśnie. w loistopadzie miał pzreedłuzone badani techniczne - spaliny OK - facet na stacji - powiedział nawet ze ma dobry silnik.
ale bierze olej - ok 1l na 3-4 tys no i pali po mieście nawe 15,5 na trasie prawie 13.
sprawdziłem czujnik temp wygląda ok w samochodzi na -15 ma prawie 5kohm (może za mało) w domu na wrzątku miał modelowo 280 ohm w pokojowej wodzie ma 2 kohm. możesz pomóc poradzić co może być albo jak namierzyc ten zawór pomocniczy powietrza?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
wąż powietrzny do niego dochodzi, trudny dostep ale jak wygląda masz na rysunku wyżej a na niego nałożony jest wąż, no i leci kabel do wtyczki, nie mam fotek, nie moge też znaleźć ale z powyższymi info chyba dasz rade
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości