[Mk2] Problem z silnikiem...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pablossi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr gru 06, 2006 04:51
Lokalizacja: Nowogard

[Mk2] Problem z silnikiem...

Post autor: Pablossi » pt gru 08, 2006 04:19

Witam wszystkich! Mam problem ze swoim VW, a dokładnie z silnikiem (1.3
benzyna, na gaźniku auto z 1985). Dziwnie pracuje, nie ma wolnych obrotów, spalanie
przypomina diesela - zaczyna kopcić (wydech jest cały w sadzy), a ostatnio
pojawiło się stukanie, ale narazie ucichło. Nie wiem co z tym zrobić,
wymieniłem już kable do świec, świece, filtr powietrza i uszczelkę pod kolektorem
ssącym. Czy może to być podciśnienie, łapie gdzieś "lewe" powietrze, a
może pierścienie są już do wymiany. Poradzcie. :-k


Pablo

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt gru 08, 2006 10:44

Moim zdaniem jest coś z dawką paliwa lub powietrza... Ale chyba za duża dawka paliwa..

[ Dodano: 2006-12-08, 09:45 ]
Podskocz gdzieś na analizator spalin i zobaczysz co jest, grosze kosztuje regulacja gaźnika...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt gru 08, 2006 11:21

palen pisze:lub powietrza...
bez jaj :P powietrze to ma tyle do kopcenia jak kolo zapasowe do prędkości max :P

a moze uszczelka pod głowicą ?? olej Ci bierze ??



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » pt gru 08, 2006 12:24

Proponuje zmierzyć ciśnienie w cylindrach.
Może głowica się skończyła lub/i zawory, zwłaszcza że cos stukało....



Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pt gru 08, 2006 12:33

myślę że przy zbyt bogatej mieszance też by kopcił - zobacz na świece czy nie są zaczadzone sadzą, ale ciśnie nie na cylindrach tez nie zaszkodzi sprawdzić -może poprostu pierścionki sie wyhuślały czy cuś



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt gru 08, 2006 20:14

To_mas, Ty napewno we wszystkim nie jesteś taki mocny... Ja benzyniakiem już dawno nie jeździłem i nie mam teraz z nimi nic wspólnego. Podejrzewam zbyt dużą dawkę paliwa.

[ Dodano: 2006-12-08, 19:21 ]
To_mas pisze: moze uszczelka pod głowicą ?? olej Ci bierze ??
I jak jest walnięta uszczelka pod głowicą to wcale nie musi brać oleju. :bajer:


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » sob gru 09, 2006 01:04

Wogóle napisz jaki masz rodzaj gażnika pierburg 2e2, 2e3, solex 1b3 a może weber 32 tla?
to może uda znależć sie info o jego regulacji



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » sob gru 09, 2006 22:25

kopci na niebiesko - spala olej, na bialo - płyn chlodniczy, na czarno - zły skład mieszanki - za dużo paliwa. Skoro klekocze to sprawdż sobie zapłon !! a skoro kopci to potem spaliny - i ustaw gaźnik, powinno przejść :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 402 gości