[Mk2] Wysokie spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

[Mk2] Wysokie spalanie

Post autor: Gashkas » czw gru 07, 2006 23:41

Witam! W moim Mk2 1.6 na gazniku nie pokoi mnie troche spalanie ... Mam wrazenie ze pali dosyc duzo ... Ostatnio nie mierzylem ile dokladnie na setke, ale z obserwacji wynika ze ~10 napewno ... :/ A jezdze juz spokojnie ... I staram sie powoli ... Jaka moze byc tego przyczyna?



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pt gru 08, 2006 00:43

Witam! W moim Mk2 1.6 na gazniku nie pokoi mnie troche spalanie ... Mam wrazenie ze pali dosyc duzo ... Ostatnio nie mierzylem ile dokladnie na setke, ale z obserwacji wynika ze ~10 napewno ... :/ A jezdze juz spokojnie ... I staram sie powoli ... Jaka moze byc tego przyczyna?
przyczyn moze byc 2384983274 i jeszcze ze 2

sprawdz to

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 2+spalanie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 2+spalanie

pozdrawiam,



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt gru 08, 2006 01:14

Dzieki, cos z tym bede musial zrobic ... Bo nie bawi mnie to zbytnio :] Napisze jak cos wymysle ... Chyba ze ktos ma jeszcze jakies inne sugestie



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pt gru 08, 2006 03:16

jak jest zimno to dyszka jest raczej normą, ja moim MK IV 1.4 mam problem żeby zejśc poniżej dyszki (na krótkich odcinakch)



Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pt gru 08, 2006 12:29

vario pisze:no na krotkich odcinkach to w sumie norma
racja!
mój "ekonomiczny" 1.3 przy odcinkach ok 10km po górkach w lecie 7.5-8l/100 siorbnie a w zimie i o litra więcej, na zimę stosuję zasłanianie grilla - jeżdżąc na miejscu zagrzewa sie dużo szybciej i ssanie wczesniej wyłącza, a jak trzeba więcej pojeżdzić albo jest temp. na plusie to odsówam przesłonkę i nie ma prawa sie nic przegrzewać-jeszcze sie mi wentylator nie załączył:-)

[ Dodano: Pią Gru 08, 2006 11:29 ]
aha- w tyrasie w szóstce sie spokojnie mieszczę:-)



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt gru 08, 2006 14:48

Ja jezdze odcinki ~15km codziennie, tam i z powrotem. Zdarza sie na krotkich tez pojedzic... Ale spalanie i tak grubo powyzej 10! :(
Ps. Dzisiaj jak sluchalem, to mialem wrazenie jakby znowu tylko na 3 cylindry palil:/



Awatar użytkownika
Bart
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2241
Rejestracja: wt lis 22, 2005 18:49
Lokalizacja: Ostróda
Auto: SS2 TSI
Silnik: CDAA
Kontakt:

Post autor: Bart » pt gru 08, 2006 15:00

Mój 10l w mieście pali. Kiedyś chciałem sprawdzić czy zejdę poniżej 8l. Jeździłem bardzo oszczędnie, ale nie udało się, wyszło mi 8,5l. Na trasie około 6,5l nie przekraczając 120km/h.


:okej:

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt gru 08, 2006 15:02

bartvw pisze:Mój 10l w mieście pali. Kiedyś chciałem sprawdzić czy zejdę poniżej 8l. Jeździłem bardzo oszczędnie, ale nie udało się, wyszło mi 8,5l. Na trasie około 6,5l nie przekraczając 120km/h.
To i tak nie zle ... Gdyby moj tak palil to bym nie narzekal :]



Awatar użytkownika
Bart
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2241
Rejestracja: wt lis 22, 2005 18:49
Lokalizacja: Ostróda
Auto: SS2 TSI
Silnik: CDAA
Kontakt:

Post autor: Bart » pt gru 08, 2006 15:08

Gashkas pisze:
bartvw pisze:Mój 10l w mieście pali. Kiedyś chciałem sprawdzić czy zejdę poniżej 8l. Jeździłem bardzo oszczędnie, ale nie udało się, wyszło mi 8,5l. Na trasie około 6,5l nie przekraczając 120km/h.
To i tak nie zle ... Gdyby moj tak palil to bym nie narzekal :]
Ja też głównie robie krótkie odcinki po mieście i jeszcze nigdy nie przekroczyłem 10l. Coś musisz mieć nie tak.


:okej:

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt gru 08, 2006 15:26

bartvw pisze:
Gashkas pisze:
bartvw pisze:Mój 10l w mieście pali. Kiedyś chciałem sprawdzić czy zejdę poniżej 8l. Jeździłem bardzo oszczędnie, ale nie udało się, wyszło mi 8,5l. Na trasie około 6,5l nie przekraczając 120km/h.
To i tak nie zle ... Gdyby moj tak palil to bym nie narzekal :]
Ja też głównie robie krótkie odcinki po mieście i jeszcze nigdy nie przekroczyłem 10l. Coś musisz mieć nie tak.
Tylko co ... :kac: Dzisiaj sprawdze swiece, zobacze te wezyki z podcisnien .. Moze cos wymysle ... Ale to pozniej bo teraz wyjazd mam ...

EDIT: Wymienilem jeden wezyk, taki krotki, co idzie od gaznika, przez takie zolto-czarne cos male z tworzywa ... Bo byl rozwalony ... Ale dalej nie wiem ... Jak narazie jedna swieca ma slaba iskre ... I tyle narazie wiem ... Ale wyglada raczej normalnie ...



Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » pt gru 08, 2006 22:31

przyczyna duzego spalania moze byc : wadliwa swieca , przebicie przewodow wydsokiego napiecia , zle ustawiony zaplon , peknieta membrana wyprzedzenia kata zaplonu , blokujacy hamulec reczny , zly sklad mieszanki paliwowo powietrznej , zuzyta dysza glowna paliwa , uszkodzona membrana zaworu wzbogacania lub jej odksztalcenie (czesty przypadek ) , zapchany rozpylacz papki przyspieszajacej , uszkodzony termostat lub jego brak

Pozdrawiam


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » sob gru 09, 2006 12:41

Przybek pisze:przyczyna duzego spalania moze byc : wadliwa swieca , przebicie przewodow wydsokiego napiecia , zle ustawiony zaplon , peknieta membrana wyprzedzenia kata zaplonu , blokujacy hamulec reczny , zly sklad mieszanki paliwowo powietrznej , zuzyta dysza glowna paliwa , uszkodzona membrana zaworu wzbogacania lub jej odksztalcenie (czesty przypadek ) , zapchany rozpylacz papki przyspieszajacej , uszkodzony termostat lub jego brak

Pozdrawiam
Swiece chyba dobre ... Przewody moze zmienie, zaplon sprobuje u mechanika ustawic ... A ta membrana to gdzie jest? Reczny raczej sie nie blokuje ... Jak ustalic sklad mieszanki? Jak sprawdzic ta dysze glowna i membrane wzbogacania? A co z tym rozpylaczem to juz wogole nie wiem ... Nawet nie wiem gdzie to, jak polowa rzeczy :/

Bylbym wdzieczny za jakis opis z fotkami lub cos ... :bigok:



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob gru 09, 2006 13:28

jak masz 1,6 pn, czyli na gaźniku sterowanym elektronicznie to sprawdz sonde, u mnie też doi i właśnie zamówiłem sonde, jak ją odpinam to nie ma żadnej różnicy, jak robię pomiar sondy woltomierzem to pokazuje mi 0.5 do 0.7 V, a z tego co wiem to powinno być dużo więcej, jak zapodam nową to napisze czy to coś dało i zrobie pomiar na nowej.
pozdro.

[ Dodano: Sob Gru 09, 2006 12:30 ]
kumpel ma sprawnego 1.6 PN i mu pali max. 8l



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 176 gości