Strona 1 z 1
cosik z silnikiem w dieslu
: czw lut 17, 2005 18:39
autor: Hudy MkII
cosik mi sie stalo z autkiem, a mianowicie:
1. wolne obroty to 1000.
2 silnik grzeje sie bardziej niz latem.
3 Vmax to 130-140 wiecej nie chce i do tego dziwnie zaczyna chodzic silnik juz od 120.
wczesniej wyciagal 150-150. mowie tu o predkosciach liczniowych.
cóż to moze byc

: czw lut 17, 2005 19:10
autor: TACYK
Nie pomoge Ci ale Ci powiem ze mam to samo zauwazylem to i tez sie glowie co z tym zrobic poczekam do wiosny jesli nie bedzie awarii i okaze sie ze byc moze zimowe paliwo jest takie
: czw lut 17, 2005 19:10
autor: TACYK
Nie pomoge Ci ale Ci powiem ze mam to samo zauwazylem to i tez sie glowie co z tym zrobic poczekam do wiosny jesli nie bedzie awarii i okaze sie ze byc moze zimowe paliwo jest takie
: czw lut 17, 2005 21:12
autor: AEM
Jak zapala zimny i gorący, co w tym czasie z rury wylatuje i czy ubywa ci płynu chłodzącego?
: pn lut 21, 2005 08:16
autor: Hudy MkII
pali wysmienicie czy zimny czy gorący. zawsze za pierwszym razem. czy bierze wode wydaje mi sie ze nie bo w sumie miale w zbiorniku plyny na minimom czyli gdzies odrobina plynu znikla ale w przeciagu 2-3 miesiecy. jak zapalam to nieraz pojdzie czarny dymek. ale tylko przy odpaleniu pozniej jest czarny ja go wkrecam na wysokie obroty zedu chyba 3500-4000 a tak to jest spoko.ten dzwiek przy 120 co sie zaczynaa, ma stala amplitude. czyli idzie w gore i w dol z taka sama czestotliwoscia. zastanawiam sie czy to nie zapłon lub skrzynia. od zera do 100-110 samochodowi pod wzgledem rozpedzania niemoge zarzucic. tylko te drobne niedomagania.

: pn lut 21, 2005 21:57
autor: Shane84
mam podobnie ale dzisiaj udalo mi sie bujnac mojego vw do 160 .ale sam nie wiem jak.cos zamula tak do 140 i wiecej ni chu** , a w lato to bez zadnego problemu.pozdro
: pn lut 21, 2005 22:31
autor: AEM
podjedź do mechanika niech spr. faktycznie ustawienie zapłonu. Skoro gada normalnie to raczej nic poważnego (oby) Na złym paliwie były by kłopoty z zapalaniem i jałowe obroty raczej by spadły.
: pn lut 21, 2005 22:54
autor: Krzylu
sprawdz olej w silniku spotkalem sie z takim przypadkiem ze silnik sie grzal niezwykle szybko juz po 4km jazdy byl goracy
mozliwe ze plyn chlodzacy jest stary i juz stracil swoje walory i grzeje sie szybko
powiedz co ma zaplon do zlej jazdy przy wyzszych predkosciach jakby byl zle ustawiony to czuc byloby od niskich obrotow ze cos jest nie tak ciezko zapalalby telepaloby silnikiem na wszystkie strony kopcilby to jest zle ustawiony zaplon
moze turbine zajechales i masz teraz zwyklego Diesla??
mozliwe ze paliwo zalales frajerskie bo tez sie tak zdarza ze niechce isc na zlym paliwie