Strona 1 z 1

: śr gru 06, 2006 23:44
autor: homsky
nesqik222, spróbuj do dwóch górnych pinów krokowca podpiąc baterię 4-6V zobacz czy silniczek wysuwa sie , a potem zmien biegunowośc baterii i zobacz czy sie chowa całkowicie.

: czw gru 07, 2006 11:11
autor: vwrych
wez dotknij trzpienia krokowca a ktos niech załaczy zapłon i bedziesz czuł czy silniczek chodzi , jak chodzi to zboku koło monowtrysku masz taka czarna na 4 srubki przystawke od srodka wyglada to cos na wzór potencjometra przewanie sruby sa zaplabowane takim plastikiem okragłym na tym mozna regulowac obroty przeczysc to i ustaw najlepiej tak jak miałes pierwotnie przed odkreceniem ( u mnie ta płytka była uszkodzona wymieniłem obroty ustawiłem sobie na 950 rpm i chodzi talala ) pozdrawiam :okej:

: czw gru 07, 2006 11:27
autor: homsky
vwrych pisze:jak chodzi to zboku koło monowtrysku masz taka czarna na 4 srubki przystawke od srodka wyglada to cos na wzór potencjometra przewanie sruby sa zaplabowane takim plastikiem okragłym na tym mozna regulowac obroty przeczysc to i ustaw najlepiej tak jak miałes pierwotnie przed odkreceniem
To co opisałes to jest TPS i nie wolno nim kręcic na oko żeby ustawiac obroty, TPS ma byc ustawiony bardzo precyzyjnie i zmniana jego położenia zmienia totalnie skład mieszanki, na całkowicie zamnknietej przepustnicy miedzy pinami 1-2 TPSu ma byc napięcie 0,20-0,25V.

-----------------------------------------

nesqik222, zapomnialem jeszcze odnośnie krokowca napisać, żeby sprawdzic stycznik biegu jałowego, bo jesli on jest walnięty to krokowiec nie bedzie pracował.
Do pinów 3-4 krokowca podepnij miernik, przy zamknietej przepustnicy czyli kiedy nie naciskamy na pedał gazu rezystancja powinna byc miedzy pinami prawie zero (obwód zwarty) , po nacisnieciu pedału gazu dźwignia przepustnicy juz nie naciska na trzpień krokowca i wtedy rezystancja powinna byc bardzo wysoka ( obwód rozwarty) . KIlkakrotnie tak naciskac i puszczac gaz i sprawdzac czy w każdej sytuacji wskazania sa prawidłowe.

: czw gru 07, 2006 23:38
autor: homsky
nesqik222 pisze:Homsky jak mogę Ci punkta wstawić
nacisnij magiczny przycisk "POMÓGŁ" pod moją wypowiedzią :bigok:

: wt lis 06, 2007 19:39
autor: majekMK2
Witam ja tez mam ten problem tylko kiedys tak bylo jak sie nagrzal to obroty wzrastaly a jak cofnalem linke to bylo ok.ale teraz po zmianie uszczelki pod wtryskiem juz nonstop trzymie obroty i silniczek krokowy chyba sie zaciag bo nie widze wogole ze trzpien chodzi to niewiecie czy silnik krokowy juz jest do wymiany????

[ Dodano: 20 Lis 2007 19:02 ]
witam zrobilem z tym byl to silnik krokowy wyczyscilem i zalorzylem i jest juz dobrze.
Pozdrawiam

: czw lis 29, 2007 19:30
autor: raflik1986
a gdzie jest dokładnie silniczek krokowy w mk2 1.8 gti v16 PL prosze o jakies zdiecie!