Strona 1 z 1

[MK3 1.8 AAM] Diagnostyka VAG - 3 bledy

: śr gru 06, 2006 13:49
autor: Atomic10
Witam dziajs robiłem diagnostyke automatycznej skrzyni biegów = brak błedów. Przu okazji Zrobiłem takze diagnostyke silnika i oto wyskoczyły 3 errory :-(

Kwota kłopotu:003
Kod kłopotu001:
00515 Czujnik Halla-G40 Brak sygnału

Kod kłopotu002:
17978 P1570 Zablokowana jednostka sterujaca silnika

Kod kłopotu003:
00561 Adaptacja mieszanki sp: Granica adaptacji przekroczona.

Mam pytanie czego dotyczą te błady jaki/e elementy, częśći padły. Dodoam ze silnik pracuje dobrze i gdyby nie kontrola skrzyni nie robił bym przy okazji diagnostyki silnika.

Pozdrawiam

: śr gru 06, 2006 21:29
autor: pushkin77
Ciekaw jestem jakim programem robiłeś tę diagnozę.... ciekawe tłumaczenie ;-)) ale wracając do tematu...
Kwota kłopotu:003
Kod kłopotu001:
00515 Czujnik Halla-G40 Brak sygnału
Standardowy błąd jeśli silnik nie pracuje....
Kod kłopotu003:
00561 Adaptacja mieszanki sp: Granica adaptacji przekroczona.
podejrzewam że masz "zagazowane autko"... błąd adaptacji mieszanki tez standardowy w tym przypadku...

Oba błedy są zupełnie niegroźne.... nie ma się czym przejmować....

: śr gru 06, 2006 21:51
autor: Atomic10
Tak jest autko posiada instalcje LPG II generacji bez zadnych udziwnień. Wszystko jest tak jak powinno byc. Co do tych błedów to jak napisałem zrobino mi diagnostyke silnika przy okazji wykonania diagnostyki automatycznej skrzyni biegów. Troche sie zdziwiłem ze są błady jesli silnik pracuje idelanie. Faktem jest ze silnik nie pracował podczas wykonywania kontroli a kod: 17978 P1570 Zablokowana jednostka sterujaca silnika - dowiedziałem się ze to problem z immobiliser-em co by się zgadzało z praktyką. pushkin77 dzieki za pomoc

PS to było urzadzeni do diagnostyki skrzyni biegów ale miał tkaże możliwos diagnozowania całosci auta. Wygladało jak zaszyt B5 z małym dotykowym wyswietlaczem. NIE wiem co to za cudo. Odrazu drukował na takim papierku jak w kasie sklepowej wszystkie kody będów

Pozdrawiam

: śr gru 06, 2006 22:00
autor: Jacenty85
Chyba Ci instalacja LPG błędami sypie. Czasem jak czujnik halla się zaczyna sypać to też taki błąd pokaże. Objawy to lekkie szarpnięcia, podnoszenie samoczynnie obrotów, falowanie.

: śr gru 06, 2006 22:14
autor: Atomic10
Jak pisałęm silnik pracuej idealnie trzyma róno obroty, zapala od pierwszego strzału (odpukac zeby tak długo działał) Pojechałęm do serwisu ze skrzynią biegów bo miałem obiekcje wobec jej pracy a przy okazji mi wykonali te badanie i byłem cieżko zaskoczony :shock:

Pozdrawiam

: śr gru 06, 2006 23:05
autor: r32golf
a mi przy odpalaniu chodzi ok 5 sekund potem szarpie silnikiem , zle chodzi , tak jak by nie na wszystkei cylindry , mozliwe ze instalacja gazowa daje swoje , sonda lambda . zobaczymy jak ja pojade co wyjdzie ! :) moze tego byc troche bo nie robilem tego w golfie od 3 lat !!! wiec 3 błedy bo masz MK3 :rotfl:

: śr gru 06, 2006 23:10
autor: Jacenty85
no to się nie martw tylko jeździj. Przecież nie od dzisiaj wiadomo, że kiedy ma się gaz komputer łapie błedy czasem nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Przecież emulator ma za zadania "oszukać" sygnały ze wszystkich czujników bo na gazie sa inne parametry spalania a przy takich komputer nie chciałbym za ciekawie pracować.

: śr gru 06, 2006 23:13
autor: pushkin77
r32golf pisze:a mi przy odpalaniu chodzi ok 5 sekund potem szarpie silnikiem , zle chodzi , tak jak by nie na wszystkei cylindry , mozliwe ze instalacja gazowa daje swoje ,
na 1000 % wyjdzie Ci błąd adaptacji mieszanki.... to są właśnie skutki posiadania instalacji gazowej.... dotuchczas nikt jeszcze nie znalazł sposobu na jego uniknięcie

: śr gru 06, 2006 23:14
autor: Jacenty85
A co ma sonda do zimnego silnika...?pewnie tyle co ja do biskupa Peca. Sprawdź kable kopułe, i czujnik temp.