Strona 1 z 1

[MK3] Problem z zapłonem

: wt gru 05, 2006 23:02
autor: LECH gti
golfik stał w garażu po 2 tygodniach prubowałem go odpalić i nic akus podładowałem i dalej nic, nie ma iskry i nie wiem co to moze być świece wyczyściłem nie widze iskry zeby była co mu moze dolegać????palec i kopółka wyglada ok i jest to golf 3 gti

: wt gru 05, 2006 23:15
autor: Groszek
Sprawdź czy na cewke napięcie dostaje może coś w stacyjce nie kontaktuje albo jakiś bezpiecznik ci szczelił.

: wt gru 05, 2006 23:20
autor: Adamtd
Groszek pisze:Sprawdź czy na cewke napięcie dostaje
Jeżeli dochodzi na cewkę, to sprawdź czy dochodzi WN na rozdzielacz - jak nie to pomierz cewkę

: wt gru 05, 2006 23:36
autor: Paweł Marek
Właśnie trafiło sie to samo w GTI żonki z 2E. Poszła cewka. Pomiary samej cewki były ok nic nie wykazały, a jednak podmiana cewki z mojego Vento wyjaśniła sprawę. Mozesz jeszcze odpiąć wtyczkę od cewki, podłączyć voltomierz między przewód zielony a masę, poprosić kogoś aby włączył rozrusznik na chwilkę. Jeśli pojawi się tam jakies napięcie to najpewniej cewka padła, chociaż to byle jaka metoda, ale wystarczy.

??

: czw gru 07, 2006 17:13
autor: LECH gti
dalej nie wim co jest sprawdziłem wszystko i kapa

: pt gru 08, 2006 19:50
autor: Adamtd
LECH gti pisze:sprawdziłem wszystko
Napisz co i jak sprawdziłeś

: sob gru 09, 2006 10:25
autor: LECH gti
Sprawdziłem palec dałem inny sprawdziłem kopułke tez dałem inna na cewke dochodza tam jakies prady i z cewki tym przewodem wysokiego napiecia tez wychodzi zmmienne napiecie przykładałem tam miernik napiecie skakało 10 12 volt .Swiece czyste i dalej nie mam iskry a przy aparacie zapłonowym mam jedna kostkę jest w niej masa brozowo biały przewud który dalej zauwazyłem leci sobie przy silniku i łączy sie z 2 przewodami i leci do wtrysku do jakiejs małej czarnej kostki która wchodzi do wtrysku, i zielony z białym to chyba jakies sterowanie do pompy bo jak podam na to mase to słysze prace pompy i tak samo czerwono chyba z czarnym tez sterowanie pompy znalazłem jakiś moduł po prawej przy akusiu wychodza z niego 2 wtyczki był zalany właśnie go susze co to jest????? właśnie czy w silniku zwykłym 1,8 jest ta sama cewka bo chce podmienic na prubę.

: sob gru 09, 2006 20:45
autor: Adamtd
LECH gti, ale został Ci jeszcze do sprawdzenia czujnik halla przy aparacie zapłonowym. Bo jak on nie daje sygnału to nici z iskry

?

: ndz gru 10, 2006 10:27
autor: LECH gti
już odpala normalnie to była jednak cewka podmieniłem z pasata i jest ok teraz pytanie czy moge do niego włożyć cewke z 1800 czy one sa takie same??????????????a i czasem mi gasnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania wydaje mi sie ze zapłon trzeba ustawić.

: ndz gru 10, 2006 10:32
autor: Paweł Marek
LECH gti pisze:już odpala normalnie to była jednak cewka podmieniłem z pasata i jest ok teraz pytanie czy moge do niego włożyć cewke z 1800 czy one sa takie same??????????????a i czasem mi gasnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowania wydaje mi sie ze zapłon trzeba ustawić.
no widzisz? Czyli trafiło ci się to samo co żonce w GTI, Nada się cewka od 1,8. Odpowiedź o tym czymś koło aku masz na priv.

ok dzieki

: ndz gru 10, 2006 10:46
autor: LECH gti
dzięki