[MK3] Obnizenie spalania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piecia1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

[MK3] Obnizenie spalania

Post autor: piecia1985 » wt gru 05, 2006 12:21

witam


Co zrobic zeby spalanie zmiejszyło sie!!!! Pali wiadoomo d0 10l w miescie ale... wiadomo zawsze kazdy chcial by jeszcze mniej.mozecie mi wypisac poszczególne rzeczy ktore mozna wymienic!!!!
Ostatnio zmieniony wt gru 05, 2006 12:25 przez piecia1985, łącznie zmieniany 1 raz.



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » wt gru 05, 2006 12:33

Witam.
Mam 1,8 RP. Do czujnika temprtatury niebieskiego dodałem potencjometr z wyłącznikem
(od siły głosu,chodzi o charakterystykę) , ssanie reguluję i zamykam ręcznie.Oszczędzam
w mieście około 1,5 l.
Pozdrawiam.
Andrzej.



Awatar użytkownika
pico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw sie 04, 2005 00:34
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: pico » wt gru 05, 2006 13:08

jak możesz to opisz jaką rezystancje ma potencometr



Awatar użytkownika
piecia1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: piecia1985 » wt gru 05, 2006 14:46

jezdze spokojnie takze po miescie do 70km/h a trasa do 130km/h



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » śr gru 06, 2006 10:57

Witam.
Dziś nie mam czasu,jutro to narysuję i trochę opiszę.
Andrzej.



Marzena

Post autor: Marzena » czw gru 07, 2006 13:58

no ja nie wiem czy 130kom/ h to spokojna jazda :)



Awatar użytkownika
jacumba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt maja 19, 2006 11:47
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jacumba » czw gru 07, 2006 14:36

Marzena pisze:no ja nie wiem czy 130kom/ h to spokojna jazda
na A4 to spacerek a na ciasnej powiatówce to prawie szaleństwo...takie pojęcie względne


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=79588

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » czw gru 07, 2006 20:33

Witam.
Kilka razy zaraz po wyłączeniu silnika szybko odpinalem wtyczką i mierzyłem oporność niebieskiego czujnika.Zawsze wychodziło około 220 -230 oM.Taki opór wlutowałem na przewód który łączy czyjnik z komputerem (póżniej zmniejszyłem do 180 oM.Pod ręką miałem potencjometr chyba 200 koM z wyłącznikiem),o wiele za duży.
Odpowiedni byłby około 50 koM.(50 x 3 ) : (50 + 3 ) =około 3 koM.Wyłącznik połączyłem tak że po włączeniu jest maksymalna
oporność.Kręcąc gałką w prawo mogę zmniejszać oporność do 0 oM.
Wówczas pracuje dolutowany opornik na przewodzie.Zimny silnik
uruchamiam na wyłączonym potencjometrze.Po uruchomieniu
włączam potencjomert i kręcę powoli aż usłyszę zmianę obrotów.
Ruszam i co chwilę obniżam obroty.Po około 1500 m potencjometr
mam do oporu w prawo t.j 0 oM. W obwodzie został tylko 180 oM.
Uruchomienie ciepłego silnika zaczynam od skręcenia lekko w lewo
i rozruch.Wszelkie lutowania tylko z uziemionym grotem lutownicy
do masy auta ( do przewodu masowego).
Oszczędności są widoczne.
Andrzej.Obrazek



szpak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn lut 13, 2006 12:21
Lokalizacja: kędzierzyn

Post autor: szpak » czw gru 07, 2006 20:53

hamować silnikiem ,wtedy nie bierze paliwa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości