[mk3] klekota jak diesel na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
r5badkiller
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
Kontakt:

[mk3] klekota jak diesel na zimnym silniku

Post autor: r5badkiller » pn gru 04, 2006 21:07

no właśnie to to moze byc zawory? , uszczelniacze ? czy coś innego i jeszcze jedno dodam mam ubytki oleju co jakies 500km musze dolac ze 100-200ml :panna: i jaka jest przyczyna tego klekotania(tylko na zimnym jak sie rozgrzeje to ustępuje) i ubytku oleju. Wiem ze były podobne temety ale znajść nie mogę więc jak kotś zjadzie proszę o załączenie

Dziękuje


Golf to Golf. Niemiecka prostota i solidne wykonanie. Może nie ekscytuje, ale można na nim polegać.

Awatar użytkownika
zbikq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 13:50
Lokalizacja: Bytom - Miechowice
Kontakt:

Post autor: zbikq » pn gru 04, 2006 21:50

jak dla mnie regulatory hydrauliczne klekot, a ubytki mogą być uszczelniacze walnięte a kopci ci przy tym?? może być też walnięta uszczelka pod głowicą ale to też by spalał płyn chłodniczy.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136901][b]Mój MK3 Variant[/b][/url] wszystko będę dodawał na na 1 stronie

[b]Mobil: President JFK II + Sirio Sg-Cb 1400[/b]
Szerokości :)


To czysty Hardcore brudne ulice jak całe państwo, dlatego KRZYCZĘ......

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn gru 04, 2006 21:51

Wygląda na popychacze, ale ten ubytek oleju mnie zastanawia - trzebaby mu zrobić diagnostykę, a najpierw to może ciśnienie sprężania z próba olejową, bo problem może być więcej niż jeden


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
r5badkiller
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
Kontakt:

Post autor: r5badkiller » wt gru 05, 2006 17:54

zbikq pisze:jak dla mnie regulatory hydrauliczne klekot, a ubytki mogą być uszczelniacze walnięte a kopci ci przy tym?? może być też walnięta uszczelka pod głowicą ale to też by spalał płyn chłodniczy.
nie spala i nie kopci a olej znika :otepienie:


Golf to Golf. Niemiecka prostota i solidne wykonanie. Może nie ekscytuje, ale można na nim polegać.

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » wt gru 05, 2006 18:04

co do klekotania to jak koledzy pisza, a sprawdz czy nie ma oleju w zbiorniczku wyrównawczym w płynie chłodniczym



Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » wt gru 05, 2006 19:06

r5badkiller, zajedz na kanał i zobacz czy nie ma wycieków. Wg mnie po prostu podczas jazdy pod obciazeniem gdzies saczy sie olej. Ja tak mialem jak mi uszczelka pod miska olejowa poszla. A jak nie masz wycieków, to mogą być walnięte uszczelniacze zaworów i furak może klekotać. U mnie natomiast po zapaleniu silnika na postoju CYKA wtrysk :hmm: też mnie to denerwuje ale co zrobic, jak chodzi i nie robi problemow to niech sobie cyka :panna:


Pozdrawiam
dzikgtc

Awatar użytkownika
vwrych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw mar 09, 2006 20:47
Lokalizacja: człuchów
Kontakt:

Post autor: vwrych » wt gru 05, 2006 19:34

kolego ja bym ;powiedział ze masz do wymiany hydro hydrauliczny popychacz zaworów



Awatar użytkownika
zbikq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 13:50
Lokalizacja: Bytom - Miechowice
Kontakt:

Post autor: zbikq » śr gru 06, 2006 19:29

eidos pisze:a sprawdz czy nie ma oleju w zbiorniczku wyrównawczym w płynie chłodniczym
dokładnie


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136901][b]Mój MK3 Variant[/b][/url] wszystko będę dodawał na na 1 stronie

[b]Mobil: President JFK II + Sirio Sg-Cb 1400[/b]
Szerokości :)


To czysty Hardcore brudne ulice jak całe państwo, dlatego KRZYCZĘ......

Awatar użytkownika
rerekumkum
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:29
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Post autor: rerekumkum » pt gru 08, 2006 19:27

r5badkiller, i jak tam, wiesz juz moze co powoduje to klekotanie w Twoim golfiku? byles u mechaniora? jak tak to co Ci powiedzial i ile chce za naprawe? pytam bo mam identyczny problem i chce wiedziec z czym mam do czynienia...

do reszty, jesli to popychacze to ile orientacyjnie hajsu na to musze miec??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=112108&postdays=0&postorder=asc&start=105

Awatar użytkownika
r5badkiller
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
Kontakt:

Post autor: r5badkiller » pt gru 08, 2006 21:13

rerekumkum pisze:r5badkiller, i jak tam, wiesz juz moze co powoduje to klekotanie w Twoim golfiku? byles u mechaniora? jak tak to co Ci powiedzial i ile chce za naprawe? pytam bo mam identyczny problem i chce wiedziec z czym mam do czynienia...

do reszty, jesli to popychacze to ile orientacyjnie hajsu na to musze miec??
no nie byłem nigdzie nie mam jak bo jak sie nagrzeje to nie klekocze a zanim dojade to sie nagrzeje hyba zeby zostawił go u mechaniora zeby ostygł i by sprawdził ale narazie nie mam czasu jak będe coś wiedział to napewno napisze

pozdrawiam


Golf to Golf. Niemiecka prostota i solidne wykonanie. Może nie ekscytuje, ale można na nim polegać.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 486 gości