[MK2, MK3] Roznica miedzy mono-jetronic, a mono-motronic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

VWariat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt sie 22, 2006 17:30
Lokalizacja: Raszyn

[MK2, MK3] Roznica miedzy mono-jetronic, a mono-motronic

Post autor: VWariat » pn gru 04, 2006 20:38

Witam.

Jaka jest roznica miedzy wtryskiem mono-jetronic a mono-motronic??

Aparat wtryskowy jest chyba taki sam. Wiec gdzie jest haczyk?

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn gru 04, 2006 20:42 przez VWariat, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » śr maja 13, 2009 18:26

VWariat pisze:haczyk
nie haczyk tylko podciśnienie... wyprzedzenie zapłonu jest sterowane podciśnieniowo w mono-jetronic, a w mono-motronic elektronicznie. Różnica jest widoczna jak spojrzy się na aparaty zapłonowe, w golfie II na aparacie będzie siłownik podciśnieniowy, który ustawia wyprzedzenie zapłonu przy nagłym obciążeniu silnika, a w mk III już tego nie ma. Jeden przewód od podiśnienia mniej jest w golfie III. Większa jest też gruszka która nachodzi na wtrysk - ta ze znakiem VW. Poza tym, w mono-motronic nie ma tłumika drgań przepustnicy, który jest w mono-jetronic. Reszta jest taka sama.

[ Dodano: 13 Maj 2009 18:27 ]
tak wygląda najszybsza odpowiedź na posta.... :bigok:


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 305 gości