Strona 1 z 2

[MK3] Problem z zapalaniem.Dziękuje za pomoc

: pn gru 04, 2006 10:51
autor: niunioit
Witam.
Mam juz od wczoraj taki problemik z moim golfem.
Wczoraj poszedłem okolo 9 na parking strzeżony i zapalam a tu nic.Tzn kreci, zapalil i zgasl.Obroty podskoczyly tak gdzies do 800 i zgasl.Kolejny raz pokatowalem go przez chwileczke gazem i zapalil ale obroty mial 600 ale nie gasl:).W miare jezdzenia obroty ustabilizowaly sie tak jak byly wczesniej a pozniej podskoczyly do 1100-1200. Dzisiaj wlasnie wrocilem z parkingu i to samo.Nie zapalal i pokatowalem go gazem i zapalil:).
Swiece mam wymienione,przeowdy tez i czujnik halla.To wszystko 2 miesiace twmu wyminilem na nowe.
Pozdrawiam i prosze o pomoc.

: pn gru 04, 2006 22:00
autor: Adamtd
niunioit, jaki masz ten silnik ABD?

: pn gru 04, 2006 22:09
autor: niunioit
Siemka.No 1,4 :).ale jaki dokladnie to nie wiem...:D

: pn gru 04, 2006 22:23
autor: greg
niunioit, idź teraz wieczorem jak jest ciemno - otwórz maskę i odpal silnik - jak po ciemku hdzieś iskrzy (mamy teraz dużą wilgotnosć) to zlikwiduj przyczynę - to ic że są "prawie nowe" kable wysokiego

: pn gru 04, 2006 22:31
autor: niunioit
a jak beda iskry to jak zlikwidowac?:D

: pn gru 04, 2006 22:41
autor: Przybek
kupic nowe kable , to ze byly nowe nie znaczy ze musza byc dobre mialem juz kilka takich przypadkow ze nowe kable i swiece prosto ze sklepu byly do bani
jesli nie bedziee przeskakujaccych iskier to sprobuj dotknoc kazdego przewodu dotyczy sie to tez kopulki , mozesz tez zrobic tescik wywal kopolke z kablami wysusz w domku potem zamontuj i sprawdz zy cos sie poprawi jesli bedzie ok to juz bedziesz wiedzial w czym zecz

Pozdrawiam

: pn gru 04, 2006 23:02
autor: greg
Przybek, mnie wyreczył - ciepło na grzejniku jeśli usunie usterkę to niestety - kable lub kopółka do wymiany

: wt gru 05, 2006 08:22
autor: Adamtd
Lub czujnik temp powietrza

: wt gru 05, 2006 09:52
autor: Rafi1982
siemka jeszcze mozesz spr czy sie zplon nie przestawil u mojego kolegi przeskoczyl pasek klinowy i tez mial taki problem naszczescie silnik sie nie rozlecial i nie spotkal w gornym punkcie (tlok z zaworem) tylko jakims dziwnym trafem przeskoczyl na rolce napedzajacej palec rozdzielacza byl to silnik 1,8 90PS (ABS) co smieszniejsze samochod byl wstawiony do warsztatu gdzie ten pasek mialbyc wymieniony i rzekomo byl a wygladal jakby mial przyejechane z jkies 120tys i mial 15 lat najchetniej bym pozabijal takich mechanikow wlasnymi rekoma

Pozdrawiam

: wt gru 05, 2006 10:01
autor: niunioit
Rafi1982, aleś mnie nastraszył:(.teraz to chyba nawet nie rusze smaochodu:D.gadałem ze znajomymktory ma vento.to wina chyba kopułki.dzisiaj wieczorem poszuakm czy nie iskry nie skaczą po przedowach:D.i wezme kopulke na kaloryfer:).

[ Dodano: 05 Gru 2006 09:02 ]
a pasek tez mam nowy.wszystko wyminilem 2 miechy temu

: wt gru 05, 2006 10:35
autor: Rafi1982
niunioit pisze:[ Dodano: 05 Gru 2006 09:02 ]
a pasek tez mam nowy.wszystko wyminilem 2 miechy temu
naszczescie ja wszytko robie sobie sam i jestem pewien tego ze wymienilem a jak wstawiam do warsztatu bo czego sie boje dotknac bo brakuje mi jakiegos sprzetu w moim garazu,ale wtedy patrze mechanikowi na rece czy robi dobrze i najwyrzej zwracam uwge poprostu im nie wierze jak psom mialem juz z nimi takie jazdy ze mam juz dosyc sam jestem mechanikiem i wiem jak sie robi dla kogos wiec jak robie komus to robie dobrze ale sie za to cenie i niektorym to nie pasuje i woli zaplacic mnej i miec zrobione na odwal sie ale sie rozpiaslem koncze juz te moje wywody pozdrawiam i trzymam kciuki

: wt gru 05, 2006 10:38
autor: niunioit
ja podejrzewam ze to nie pasek tylko cos ze wilgoc podeszla czy cos.zaraz ide na parking po samochod i zoabcze co dzisiaj bedzie :).takze zaraz napisze:)

: wt gru 05, 2006 10:42
autor: Rafi1982
niunioit pisze:ja podejrzewam ze to nie pasek tylko cos ze wilgoc podeszla czy cos.zaraz ide na parking po samochod i zoabcze co dzisiaj bedzie :).takze zaraz napisze:)
to co napisalem pasku to tylko podpowiedz ktora mozna latwo spr trzeba zdjac pokrywe od paska rozrzadu i spr czy czasem nie jest za luzny :) w moim golu jest olastik zaczepiny na dwie spinki wiec demontarz trwa jakies 30s i to bylby najgorszy scenariusz jaki tylko moze byc mijmy nadzieje ze skonczys sie na wilgoci

: wt gru 05, 2006 10:58
autor: niunioit
siemka.pasek jest Ok to sprawdzalem.Wlasnie wrocilem z parkingu...iiiii.......zapalił od razu:D.Lecz jedno male ALE....mial obroty a ze 400 a pozniej juz normlanie do 900 podskoczyly po jakis 3 minutach.i nie wiem co to jest kurde.Ale widzialem kolo w golfie 4 tez sie meczyl i nie mogl zapalic...:)