[MK3] Wspomaganie ciezko chodzi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Wspomaganie ciezko chodzi
Witam mam mały problemik przy 1.9TD wspomaganie ciężko chodzi jak się kręci w lewo a w prawo jest ok. co zrobić ?? może płyn wymienić?
Ostatnio zmieniony ndz gru 03, 2006 13:03 przez Pawlo 79, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Można- 30 zł dałem razem z wymianą za zielony Febi. Chodziło mi ciężko w obie strony, a mechaim powiedział, że płyn miał konsystencję błota i że jeszcze nigdy takiego nie zlewał. Za tydzień jadę na ponowną wymianę (żeby wypłukała się reszta syfu).Pawlo 79 pisze:może płyn wymienić?
Co do tego problemu, to byłby zaworek na wyjśiu z pompy, albo zaworek przesuwny (chyba tak to się nazywa).
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Około 0,8 litra. jest w 1 l butelkach. Kup 2 i wymień 2 razy.
Nawet jeśli płyn nie ejst gęsty/brudny, to waro. Podczas tarcia w pompie wytrwarzają się opiłki i innedrobiny metalu, ktore działają w uklądzie jak ścierniwo.
Po wymianie płynu ustanie ciche zgrzytanie (jeśli zgrzyta).
Wątpię, że usterka przejdzie, ale wymień płyn przed naprawą. Może się uda, że zaworek się oczyści? Jeśli nie, to trzeba będzie kombinować, a płyn zawsze najlepiej wymienić 2 razy i usunąć wszelkie zanieczyszczenia.
Pozdrawiam.
Nawet jeśli płyn nie ejst gęsty/brudny, to waro. Podczas tarcia w pompie wytrwarzają się opiłki i innedrobiny metalu, ktore działają w uklądzie jak ścierniwo.
Po wymianie płynu ustanie ciche zgrzytanie (jeśli zgrzyta).
Wątpię, że usterka przejdzie, ale wymień płyn przed naprawą. Może się uda, że zaworek się oczyści? Jeśli nie, to trzeba będzie kombinować, a płyn zawsze najlepiej wymienić 2 razy i usunąć wszelkie zanieczyszczenia.
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- byczkins
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: pn wrz 11, 2006 13:37
- Lokalizacja: Warszawa | Skarżysko | Siedlce
- Kontakt:
No właśni wszyscy mnie uspokajają ze tak poprostu jest, nie ma sensu zmieniać płynu , płukać itp. bo i tak zostanie tak jak jest. Nie ma w każym razie żadnej tragedii.
CRO 2007: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1237676#1237676
Mein golfer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=655275&highlight=#655275
Mein golfer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=655275&highlight=#655275
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
U mnie po wymianie chodziło lżej, wyraźnie odczułem. Ale mimo to warto, przecież trzeba liczyć, że autko ma min 200 tys km, a podczas tarcia o siebie elementów pompy chcąc, nie chcąc tworzą sie mikroopiłki metalu, zanieczyszczenia, które co raz bardziej niszczą pompę. Im ich więcej, tym szybciej. Zwykle, jeśli pompa zaczyna zgrzytać, to po 2 krotnej wymianie płynu hałąs przechodzi.byczkins pisze:nie ma sensu zmieniać płynu , płukać itp. bo i tak zostanie tak jak jest.
Pozdrawiam.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
a ja mam taki problem ze na zimnym chdzi letko a po rozgrzaniu ciezko, czy to wina plynu? Jak moge samemu zmienic plym?
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 12:22 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
na dzień dobry wymiana płynu- może się trafi, ze pomoże, ale zasadniczo to pompa już raczej szmelc- za duże luzy wewnętrzne- póki płyn zimny to i lepki to jeszcze jakoś pompa go tłoczy, płyn i pompa się nagrzewają, płyn traci lepkość i pompa zamiast go tłoczyć raczej go mieli( płyn jest tak "rzadki", że przepływa w szczelinach między łopatkami a przednią i tylną ścianką pompy- gdzieś kiedyś napisałem dość spory wywód na temat demontażu pompy i sposobach jej ratowaniachmurapawel pisze:a ja mam taki problem ze na zimnym chdzi letko a po rozgrzaniu ciezko, czy to wina plynu?
co do sytuacji, ze wspoma działa ciężko w jedną a nie w dwie strony nie brał bym raczej pod uwagę zaworu na pompie bo niby dlaczego- pompa tłoczy olej niezależnie od tego w którą stronę skręcamy czy jedziemy prosto, szukał bym winy w elemencie odpowiedzialnym za przesterowanie kierunkiem przepływu w maglownicy- być może, ze płukanka układu pomorze bo może gdzieś tam siedzi jakiś paproch który nie pozwala ny ten element działał poprawnie- piszę o jakiś elementach, a nie dokładnie o tym czy tamtym bo nigdy nie rozbierałem maglownic i orbitroli, grzebie w pompach i rozdzielaczach hydraulicznych
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 12:31 przez t-tas, łącznie zmieniany 1 raz.
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 238 gości