Kontrolka ładowania nie świeci, rozładowywanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka ładowania nie świeci, rozładowywanie
Witam napiszę zwięźle i syzbko:
GOLF II 1.8 jedn.wtrysk, LPG, nowy akumulator
przy włączeniu zapłonu NIE PALI SIĘ KONTROLKA ŁADOWANIA-która powinna sie palić.
wystaczą dwa dni zeby sie akumulatro rozladował do zera
czyli tak jakby jeździł tylko "na akumulatordze"-nie ma ładowania,
co to moze być?mogla się spalić dioda i przerwać obwód??, moze regulator??-proszę o radęe
GOLF II 1.8 jedn.wtrysk, LPG, nowy akumulator
przy włączeniu zapłonu NIE PALI SIĘ KONTROLKA ŁADOWANIA-która powinna sie palić.
wystaczą dwa dni zeby sie akumulatro rozladował do zera
czyli tak jakby jeździł tylko "na akumulatordze"-nie ma ładowania,
co to moze być?mogla się spalić dioda i przerwać obwód??, moze regulator??-proszę o radęe
Ostatnio zmieniony sob wrz 13, 2008 22:57 przez klibeusz, łącznie zmieniany 2 razy.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
a może prościej zmierzyć napięcie ładowania - jak podczas pracy silnika napięcie na aku jest większe niż podczas postoju, to problem z sygnalizacją. Jak takie samo, albo mniejsze, to problem z ładowaniem i sygnalizacją
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Re: [MK2] Kontrolka ładowania nie świeci-rozładowywanie
a inne sie palą ?klibeusz pisze:przy włączeniu zapłonu NIE PALI SIĘ KONTROLKA ŁADOWANIA-która powinna sie palić.
za świecącą się kontolkę ładowania odpowiada z alternatora niebieski cienki kabelek
a że Ci sie rozładowuje to może wogóle alternator nie ładuje
sprawdź chociażby jak zapalisz auto ładowanie miernikiem(voltomierzem)
na akumulatorze powinno być w granicach conajmniej 13,8 do 14,3 Volta
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
OK, już wiem co jest chyba przyczyną u Ciebie - bo miałem ten sam problem kilka dni temu - odłączył się niebieski kabelek od alternatora - kabelek ten steruje kontrolką od ładowania akumulatora, ale także daje prad wzbudzenia do alternatora. Jezeli jest odłączony, to kontrolka nie świeci, a alternator nie ładuje akumulatora. Sprawdź złączkę, która jest koło klemy + akumulatora (właśnie tam jest połączenie tego niebieskiego kabelka) - u mnie się tam rozłączylo i miałem dokładnie to samo. Ewentualnie może jeszcze nie łączyć przy samym alternatorze.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Re: [MK2] Kontrolka ładowania nie świeci-rozładowywanie
u mnie dzieje się to samo, ale kabel do wzbogacenia alternatora jest dobry, tak jak szczotki, możliwe że alternator padł? auto mi odpala tylko po przez kableklibeusz pisze:Witam napiszę zwięźle i syzbko:
GOLF II 1.8 jedn.wtrysk, LPG, nowy akumulator
przy włączeniu zapłonu NIE PALI SIĘ KONTROLKA ŁADOWANIA-która powinna sie palić.
wystaczą dwa dni zeby sie akumulatro rozladował do zera
czyli tak jakby jeździł tylko "na akumulatordze"-nie ma ładowania,
co to moze być?mogla się spalić dioda i przerwać obwód??, moze regulator??-proszę o radęe
Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob gru 19, 2009 16:47
- Lokalizacja: LUBLIN
Witam! Zamienniki sa rozego rodzaju, niekiedy nr arternatora nie pasuja do zamiennikow, ostatnio np u siebie wymienialem regurator napiecia (szczotkotrzymacz) poniewaz, kiedy wracalem ze szkoly, auto zaczelo mi gasnac, a pozneij juz nawet nie moglem go odpalic, poprzez ciagniecie go innym autem, przy czym akumulator mialem bardzo rozladowany, bo byl juz stary, a alternator go przestal ladowac, wczesniej jezdzilem codzien do szkoly i mi to nie przeszkadzalo, bo sie ladowal na bierzaca, poprzez alternator... Na poczatku nie wiedzialem co to moze byc,ale pozniej sprawdzilem, czy alternator daje prad, a tu d... Wiec pomyslalem ze trzeba go wykrecic (nie ma potrzeby wykrecania poniewaz jest latwy dostep w GOLFIE II, ja tez nie wykrecalem bo ktos srobe tak zakrecil ze klucze mi sie krzywily) kupilem nowy regurator ze szczotkami, bo w starym szczotki mialy dlugosc ok 3mm i po wymianie okazalo sie ze to jednak wina byla szczotek, uuufff ulzylo mi;]]] ale kontrolka ladowania mi sie nie swieci, nawet bez zaplonu... Wczesniej mialem problemy ze swiatlami, wentylatorem itp, po przejechaniu np 3 kkm dopiero wlaczaly mi sie silniejsze swiatla, wentylatory itd. Pozdrawiam.
Moje pytanko jak lampka bedzie walnieta tez alternator nie bedzie ladowal ? Jutro czas rozbierac deske hmm myslalem czy nie da sie tego kabla rozlaczyc i podlaczyc jakos na krotko zeby ta lampka sie zapalila jakos. A w altenatorze moze byc problem ? dzisiaj wymieniony zostal regulator ze szczotkami. Pasek naciagniety.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
A po co od razu wyciągać licznik? Zewrzeć niebieski od licznika do masy i sprawdzić, czy na włączonym zapłonie zapali sie lampka, jak tak, to w liczniku wszystko ok.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
panowie ja ostatnio chcialem wymienic kolko pasowe alternatora w moim golfie 1,3NZ i jak odkrecalem wlasnie ten cienki niebieski kabelek to zaczela mi sie obracac ta sruba na ktora on jest przykrecony,w koncu udalo mi sie ja odkrecic ale po nie udanej probie wymiany kola,zalozylem alternator wszystko ladnie podokrecalem i wlasnie kontrolka po przekreceniu kluczyka nie zaswieca sie....
moglem cos w srodku w alternatorze ukrecic????
dzis sprawdzalem kontrolke, jest OK
kabelek tez przewodzi prad...jedynie cos przy alternatorze,tak mysle.....
poradzcie cos
moglem cos w srodku w alternatorze ukrecic????
dzis sprawdzalem kontrolke, jest OK
kabelek tez przewodzi prad...jedynie cos przy alternatorze,tak mysle.....
poradzcie cos
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 224 gości