Strona 1 z 1

[mkII] tylne zawieszenie

: śr lut 16, 2005 14:52
autor: Kapibara
witam wszystkich

mam golfa PN, moje tylne zawieszenie jest wyzej zamocowane niz przednie a do tego mam alumy żebrowane. czasem jak patrze na ta moja furke to wydaje m isie ze tyl wyglada jak powóz z tymi kolami. mozna to zawieszenie tradycyjnie obnizyc czy poprostu cza sprężyny skrocic lub kupic mniejsze. no i jeszcze jedno pytanko czy jak bym chcial kupowac sporotwe spręzyny to mozna na poczatek tylko z tylu wymienic czy trzeba odrazu 4 ??????????????

od Quatro7: uprzejmie prosi sie o precyzowanie tematów

Re: tylne zawieszenie

: śr lut 16, 2005 15:07
autor: MaLiBU
Kapibara pisze:witam wszystkich

mam golfa PN, moje tylne zawieszenie jest wyzej zamocowane niz przednie a do tego mam alumy żebrowane. czasem jak patrze na ta moja furke to wydaje m isie ze tyl wyglada jak powóz z tymi kolami. mozna to zawieszenie tradycyjnie obnizyc czy poprostu cza sprężyny skrocic lub kupic mniejsze. no i jeszcze jedno pytanko czy jak bym chcial kupowac sporotwe spręzyny to mozna na poczatek tylko z tylu wymienic czy trzeba odrazu 4 ??????????????
w obcinanie sprezyn moim zdaniem nie ma co sie bawic, a springi -40 za 400 kupisz nofe, a uzywki za 200 stowy wiec lepiej calosc wymienic. Nie wiem jak bedzie sie zachowywal samochod jak przyd bedzie seria a tyl sztwny, lepiej calosc wymien IMHO

: śr lut 16, 2005 15:20
autor: kesier
sprawdz jescze czy ktos wczesniej nie wsadzil podkladek pod sprezyny,czasami jak sa padniete to nie ktorzy zamiast wymienic podkladaja jakies dziadostwo i wtedy moze dziwnie wygladac.jak cos moge odsprzedac sprezyny sportowe"zolte".

: śr lut 16, 2005 15:50
autor: Kapibara
aha dzieki popatrze na to jutro. a co do sprzezyn to pewnie 200 za jedna?? to narazie mnei nie stac:-(((. wazniejsze od tego jest wymiana gaznika. a tak szybko z innej beczki pytanko bo po co robic nowy temat: gdzie jest filtr paliwa w PN???

: śr lut 16, 2005 16:21
autor: kesier
nie 200 za komplet 4szt.oczywiscie uzywki

: śr lut 16, 2005 22:22
autor: Kapibara
aha, hmmm a to mogze p[omysle nad tym ale zobacze jeszcze. w tym miesiacu sie nei wyrobie jak cos to w nastepnym.

: czw lut 17, 2005 12:29
autor: Kapibara
patrzylem na te sprężyny trudno powiedziec czy jest tam jakas podkladaka jesli juz to niewielka zaraz pod blotnikiem. alew zauwazylem ze amortyzator jest bardzo wysuniety na dol. wydaje mi sie ze to wlasnei on sprawia ze tyl jest taki podniesiony????????

: czw lut 17, 2005 17:31
autor: dioob
Jeśli chodzi o wysokośc tyłu to odpowiedzialnme za to są sprężyny a nie amorek.Prawdopodobnie ktos wsadził sprinki od jakiegos innego auta albo użył jakis podkładek usztwniających i dlatego tak wyje.
Peroponuje naj[ierw dokładnie zlokalizowac czenu tak jest a pózniej brać sie za wymiane, załuz najpierw jakieś standardowe springi do tyłu, kupisz na szrocie za pare zł a i sam wymienisz bo do tyłu nie poptrzeba zadnych ściągaczy.I wtedy zobaczysz co i jak.

: czw lut 17, 2005 20:15
autor: Kapibara
no chyba bede musial to obejrzec kiedys. te speżyny nie sa takie dlugie, to jak kupie -40 to beda jeszcze krotsze?. (z innej beczki) a co do filtra paliwa to powie mi ktos gdzie on sie znajduje??

: czw lut 17, 2005 20:22
autor: Kapibara
no i jeszcze jedno, wie ktos moze gdzie jest jakis szrot miedzy krakowem a katowicami, albo w tych okolicach????????????????

: pn lut 21, 2005 13:33
autor: Kapibara
dzis zaladowalem bagaznik troszke i mi strasznie sie obnizyl jeszcze troche i bym zaczol charowac kolami o nadkola. czy ja dam takie sprezyny obnizajace to mi czasem nie zacznei charowac??? moze cos z amortyzatorami?

: pn lut 21, 2005 18:27
autor: vszywiec
Kapibara pisze:dzis zaladowalem bagaznik troszke i mi strasznie sie obnizyl jeszcze troche i bym zaczol charowac kolami o nadkola. czy ja dam takie sprezyny obnizajace to mi czasem nie zacznei charowac??? moze cos z amortyzatorami?

jak dasz krotsze sprezyny to nie bedzi trzec kolo o nadkole bo sprezynki sa twardsze od standardowych. a co do amorow to pokolysz autem z tylu i zobacz jak sie zachowuje.jak bedzie bujac jak łajba rybacka to znaczy ze amory sie wylaly i sa do wymiany ale amory nie maja nic wspolengo z wysokoscia zawieszenia

: pn lut 21, 2005 20:44
autor: Kapibara
aha dzieki, no to teraz tylko zbierac kase na sprezynki:-)