Strona 1 z 2

[MK3 ABF 150KM] Przerywanie silnika

: sob gru 02, 2006 14:03
autor: lukasz golf3
Po naprawie silnika zaczoł przerywać.Był robiony cały dół.
Byłem u dwuch mechaników,ale nie mają pojęcia.
Co to może być?

: sob gru 02, 2006 14:57
autor: bacco
napisz cos wiecej , jak to przerywanie wyglada czy dzieje sie na cieplym czy zimnym silniku opisz dokladniej problem :!: Moze to pompa paliwa albo filtry :!:

: sob gru 02, 2006 15:17
autor: 79misiek
szwagier miał podobny problem tyle że w Mondeo. okazało się że była zła przerwa na świeczkach zapłonowych, mechanik ustawił i jak ręką odjął

: pn gru 04, 2006 20:10
autor: lukasz golf3
Kupiłem go zagazowałem i wszystko było dobrze do czasu jak mi zaczoł stukać korbowód na wale,więc zaprowadziłem do mechanika i przy okazji zrobił szlif wału,wyważył go,zmienił panewki główne i korbowodowe,uszczelniacze na wał i rozrząd,zmienił pierścienie na nowe i założył zregenerowany korbowód.Poza tymi częściami wymienionymi wszystko miało być bdb stanie więc niebyło potrzeby tego wymieniać. Odracu jak go odebrałem było czuć przerywanie podczas jazdy tzn. prawie zawsze przerywa na obrotach 2600-2800 i nie ma znaczenia czy jade na gazie czy benzynie,czy zimny czy ciepły, pozatym dużo więcej pali i nie ma tej mocy. Silnik na benzynie kuleje (jak go odpale tochodzi nie równo).
Kupiłem nowe świece NGK i palec przerywacza.
Co to może być?

: wt gru 05, 2006 02:31
autor: skora81
CZesc .
Moj ABF tez przerywal podjechalem na diagnoze do GTO i okazlo sie ze sonda lambda do wymiany. :)
pozdro

: wt gru 05, 2006 09:39
autor: BigBlack
skora81 pisze:okazlo sie ze sonda lambda do wymiany
Też Ci przerywał w zakresie obrotów 2.8krpm?

: wt gru 05, 2006 15:45
autor: bacco
z tego co piszesz to ogolnie masz jakis cienki ten gaz ( a swoja droga jaka masz instalacje :?: ) i moze byc to sonda lambda podlacz do kompa moze cos Ci sie wyswietli :!:
Kumpel mial podobnie w leonie TDI (150 KM) myslal ze to sonda a musial wymienic przeplywomierz i jak reka odjal :!:

: wt gru 05, 2006 17:33
autor: skora81
Objawy sa takie ze jak sie rozgrzeje to pracuje nierowno. Czesto przygasa, a raz sie zdazylo ze starcil wogole moc tzn przerywal prace wlasnie w zakresie 2500-3000 tys.
Ale jeszcze tej sondy nie wymienilem bo nie mam czasu i jakos sie kula ostatnio nawet lepiej sie zachowuje. Na kompie u GTO 8 bledow wyskoczylo .POzdrawiam

: śr gru 06, 2006 19:23
autor: lukasz golf3
Podłączałem go pod komputer,ale nic niewywaliło,może słaby program bo ściągnięty z netu(VAG). I to jest problem,gdyby coś komp wyżucił to by było wiadomo od czego zacząć.
A co do gazu to jest wrzucony jakiś najprostrzy,ale do tej pory niebyło żadnych problemów na gazie,więc chyba to nie to.
A sonde może by na komputerze jak go podłączałem wywaliło...

: śr gru 06, 2006 19:27
autor: Darcyn
pojezdzij na benzynie i zobacz czy tez sie to dzieje

: śr gru 06, 2006 19:55
autor: joki
lukasz golf3 pisze:A co do gazu to jest wrzucony jakiś najprostrzy
-kto gazuje ABF???-już kiedyś napisałem coś "MELEX"-jest lepszy-bez urazy ale takie mam poglady :pub:

: czw gru 07, 2006 18:04
autor: lukasz golf3
Na benzynie tak samo sie dzieje jak na gazie. A co gorsze silnik faluje na niskich obrotach na benzynie,a na gazie już nie.
Instalacja jest firmy LEVATO, ale przez rok niebyło z nią żadnych problemów(nawet w największe morozy tamtej zimy palił na gazie bez problemu).
To sie stało po tej naprawie i mi sie zdaje,że mechanik coś zknocił,ale nie wiem co.
Przedtem palił 11.5 gazu więc to chyba niedużo,a jeszcze nieźle sie zwijał na takiej słabej instalacji.

[ Dodano: 13-12-06, 06:26 ]
Byłem wczoraj u elektryka i elementy elektryki są wporządku. Sonda i innne czujniki działają.
Ale samochód dalej kuleje.

[ Dodano: 15-12-06, 06:23 ]
Sprawdzałem kompresje na cylindrach i mi wyszło 1- 11, 2- 11,5 , 3- 11.75 , 4- 12 , a z tego co wiem to powinno być 10,4-10,5 . Może nieraz wcześniej wybuchnie mieszanka, bo szybciej sie spręży?
Dalej kąbinuje....

: czw wrz 27, 2007 20:16
autor: imp
i co udało Ci się kolego rozwiązać ten problem ??
nie tylko mamy go my : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic729152-0.html

: wt sty 22, 2008 10:37
autor: lukasz golf3
Tak doszłem po długim czasie.
Mechanik jak mi składał silnik puścił przewody zaraz nad kolektorem wydechowym, widocznie dostawały przebicia. Umieściłem je wyżej gdzie powinny być i jak ręką odioł.