Strona 1 z 1

[Mk3] nr koatalogowy uszczelnienia poszukiwany

: czw lis 30, 2006 19:53
autor: olocx500
Witam wszystkich mam prośbę moze mi ktoś podac albo podżucić rysunek z nr czesci katalogowych,chodzi o uszczelnienie pomiędzy głowicą silnika a kolanem do którego są podłączone trzy węże gumowe silnik AAM 1.8,uszczelnienie to jest bardzo podobne do zwykłego ORINGU ale zwykły Oring jest nieskuteczny prawdopodobnie ta uszczelka jest o przekroju prostokątnym a nie jak Oring okrągłym.

: czw lis 30, 2006 20:35
autor: tomyart
chodzi Ci o element w ktorym jest czujnik tem. (przykrecany do bloku silnika). Jak tak to jest to O-ring 36x3,15 nr kat 037 121 687 (wg. ETKA)

: czw lis 30, 2006 20:41
autor: olocx500
nie ten element jest przykręcony do głowicy silnika jest tez w nim jakis czujnik

: czw lis 30, 2006 21:13
autor: tomyart
rozumiem, ale wyglada na to ze to ten sam o-ring (numery i rozmiar te same) :)

edit: sory za zmyłke, oczywiscie oba sa przykrecone do głowicy

: czw lis 30, 2006 21:31
autor: Paweł Marek
To jest zwykły okrągły oring, dostępny w każdym lepszym sklepie. Jeśli nadal tam cieknie to powodem jest albo wypaczenie powierzchni tego króćca, albo najczęściej pęknięcie - widać rysy gołym okiem w środku króća.
Idziesz do sklepu, kupujesz nowy króciec (15 zeta), dodają ci oring. I masz problem z głowy. Oglądasz jeszcze powierzchnię głowicy w miejscu przylegania oringu czy nie ma wżerów, jeśli są to odrobinka silikonu. W nowym króćcu dokładnie sprawdzasz czy cienkie odgałęzienie do weżyka odpowietrzającego jest drożne ( o ile w twoim silniku tak jest podłączone), jeśli nie przetykasz gwoździem, bo inaczej będą kłopoty z odpowietrzeniem

[ Dodano: Czw Lis 30, 2006 8:38 pm ]
POza tym: oringi nie są katalogowane wg numerów VW. W lepszym sklepie dadzą jeśli owiesz do czego potrzebujesz odpowiedni, w gorszym musisz podać wymiar