Strona 1 z 2
[mk3] Gwint - dobry wybór???
: czw lis 30, 2006 17:54
autor: Bossman
witam
na wiosne trzeba pomyslec o jakims zawieszeniu
odradzono mi zakup tanszych gt cupline, ponoć nie są rewelacyjne
a co myślicie o takim zawiasie?? może ktoś z Was ma takie samo, czy bardzo się traci na komforcie jazdy??
http://www.allegro.pl/item145310803_zaw ... _nowe.html
dodam, że nie stać mnie na gwint za 3000 czy droższy
pozdrawiam
: czw lis 30, 2006 18:08
autor: silent_rob
supersport jest OK
ja u siebie mam Schrauber Company i w sumie nie narzekam jest OK . Tez tylko nie mysl ze to zawieszenie pojezdzi na na szych drogach tyle co po niemieckich autobahnach
: czw lis 30, 2006 18:14
autor: Bossman
Schrauber Company
no tej firmy sa jeszcze tansze, ale myslalem,ze to badziew....mowisz,ze spoko? hmmm a jak z komfortem jazdy i jaki jest w praktyce poziom najmniejszego obnizenia wzgledem serii??Bo na zime chcialbym wysoko
: czw lis 30, 2006 18:30
autor: silent_rob
da rade poloyc na glebe i da rade zrobic jeepa
jest ok wedlug mnie wczesniej mialm FK i praktycznie nie widze roznicy
: czw lis 30, 2006 18:36
autor: Bossman
no to dobrze, ze jest mozliwosc zrobienia jeepa, bo są takie sytuacje w życiu człowieka kiedy taka opcja jest przydatna....a tak z ciekawosci, to ile czasu zajmuje Ci zmiana wysokosci? Tak w pół godzinki da rade? Kluczyk dorzucaja do tego Schrauber company?? Bo na aukcjach nie wspominają o nim. Poza tym myslicie, ze na wiosne moze podrozec i lepiej kupic teraz, czy raczej cena jest stała?
: czw lis 30, 2006 19:23
autor: MAPET
zalezy od modelu czy d aa sie podniesc ja mam H&R i mozna nizej niz seria lub jeszcze nizej.. supsrsporta ja osobiscie bym omijal i wola kupic uzywanego H&Ra np
pzdr
: czw lis 30, 2006 20:29
autor: silent_rob
kluczyk daja pol godziny powinno starczyc :]
: czw lis 30, 2006 23:14
autor: Bossman
. supsrsporta ja osobiscie bym omijal i wola kupic uzywanego H&Ra np
no tak, ale kupujac nowy słabszej firmy mam ta pewnosc, ze chociaz przez okres trwania gwarancji nic nie powinno sie stac, a uzywane moze mi 2 dni po zakupie sie rozsypac, ja po prostu boje sie kupowac czgokolwiek co było juz uzywane....no chyba ze od kogos znajomego, ewentualnie kogos z forum
a poza tym czy jesli porownamy wyrób renomowanej firmy z jakimis gt cupline czy supersport to co??.... na tych drugich jakos gorzej się jeździ?? są mniej wytrzymałe pewnie, no ale jeśli ja nie jeżdże więcej niż 15000km rocznie to chyba powinny wystarczyc??
pozdrawiam
: pt gru 01, 2006 00:16
autor: MAPET
no widzosz watpie bo znam przypadki nei bede wskazywal u kogo nowy supersport roku ei wytzrymal nawet...
poza tym uzywany H&R mam i juz 3 roj jezdze przd regenerowalem... natomiast supersporta koledzy nei regenerowali bo u 1 sie nei dalo nawet.. i polecial na smietnik... wiec to ze kupis znowy nigdy nei zagwarantuje ci pewnosci ze przez jakis tam czas bedzie ok... a jak padnie to juz bedzie gorzej niz taki uzywany lepszej marki..
ja tlko pisze co ja bym zrobil...
tak samo wole dobre uzywane Dunlopy np niz jakeis nowe nalewki firmy xxx
pzdr
: pt gru 01, 2006 00:31
autor: Bossman
dzięks
kurcze...tak by sie chcialo gwinta a jak dobry to cholernie drogi...ehhh
w takim razie trzeba odkladac na nowke dobrej firmy...albo czekac az ktos zaufany bedzie sprzedawał używke
pozdrawiam
: pt gru 01, 2006 00:47
autor: micab
też polecam bardziej kupić używkę w ładnym stanie dobrej firmy niż nówkę supersporta czy podobnych, w przypadku zawieszeń nie płacisz za markę tylko za jakość, renomowanej marki zawieszenia wytrzymują więcej i lepiej jeżdżą...
nowy gwint za 1600zl jest tyle warty ile kosztuje, tymczasem za ok 1000zl można mieć używany świetnej firmy, w super stanie, taki który jako nowy kosztuje np. grubo ponad 4000zl.....tylko trzeba poszukać na spokojnie....moim zdaniem lepsza jest ta druga opcja i tak zawsze robie w swoich autach
z tym zrobieniem jeepa może być problem, przeważnie gwinty w najwyższym ustawieniu są i tak niższe niż zawieszenie seryjne o ok. 20-30mm....
wybór i tak należy do Ciebie
: pt gru 01, 2006 00:49
autor: MAPET
dokaldnie
moj nowy np 4,5 tys... chyba czyms musi sie roznic od takiego za 1500? poza tym mam szerokei tloczyska a to najlepsze gwinty na rynku...
: pt gru 01, 2006 01:55
autor: Bossman
nowy gwint za 1600zl jest tyle warty ile kosztuje, tymczasem za ok 1000zl można mieć używany świetnej firmy, w super stanie,
....to jak bedziesz miał taki za tysiaka w super stanie to daj mi znac
z tym zrobieniem jeepa może być problem, przeważnie gwinty w najwyższym ustawieniu są i tak niższe niż zawieszenie seryjne o ok. 20-30mm....
nie , no zdaje sobie sprawe,ze wyzej niz seria nie bedzie,zreszta to juz by było wstyd jeździć wtedy
, no a 2 cm nizej niz seria to jest do przyjecia
: pt gru 01, 2006 14:06
autor: silent_rob
co do uzywek to ja powiem tak kupilem gwint FK ktory po roku zesral sie olejem i papa bo nie latwo znalesc do niego wklad a jego cena zbliza sie do ceny calego gwintu marki " nie renomowanej" (czy jak tam chcecie) a ta marka slabsza daje gwarancje na 2 - 3 lata u mnie to przewazylo :] no i kasa tez bo tamta kasa na uzywke poszla w bloto ale to tylko moja uwaga wybieraj co chcesz to ty placisz i sobie kupuje a dobre rady to tylko Po-rady i wskazowki