Strona 1 z 1
[MK2] Problem z ogrzewaniem po wycieku plynu.
: czw lis 30, 2006 15:35
autor: el_bezet
WITAM
Mialem małą usterkę, ulamal mi się podczas jazdy króciec przy chłodnicy łączący przewodem chłodnicę ze zbiornikiem wyrównawczym i wypierniczylo mi z obiegu caly plyn chlodniczy, temperatura sie bardzo podniosla więc stanąłem i zauważylem co sie dzieje...
Króciec dałem do zespawania, zalałem nowy płyn do "MAX"... wszystko ladnie pięknie, tylko ogrzewanie przestało działać
Przez kilka sekund leci ciepłe powietrze a później już tylko zimne
POMOCY bo idzie zima i bez ogrzewania bedzie bida.
Kolega mówił mi, że może nagrzewnica sie zapowietrzyla, może tak być? Jak ją odpowietrzyć ??
: czw lis 30, 2006 16:06
autor: jawel
el_bezet pisze:Kolega mówił mi, że może nagrzewnica sie zapowietrzyla, może tak być?
w prawdzie powinna się odpowietrzyć sama. Jak zalałeś nowym płynem zagrzałeś silnik? Powinno sie na postoju zagrzać silnik do momentu otwarcia termostatu lub włączenia wentylatora na chłodnicy oczywiście ogrzewanie powinno być w tym czasie ustawione na max
: czw lis 30, 2006 16:21
autor: sGARY
na wezach idacych do nagrzewnicy za pewne masz zaworki. wywal je i zamiast nich wstaw kawalek rurki i bedzie raz na zawsze klopot z glowy z ogrzewaniem
: czw lis 30, 2006 16:41
autor: pszczyna
jawel pisze:el_bezet pisze:Kolega mówił mi, że może nagrzewnica sie zapowietrzyla, może tak być?
w prawdzie powinna się odpowietrzyć sama. Jak zalałeś nowym płynem zagrzałeś silnik? Powinno sie na postoju zagrzać silnik do momentu otwarcia termostatu lub włączenia wentylatora na chłodnicy oczywiście ogrzewanie powinno być w tym czasie ustawione na max
Conajmniej 4- cztery razy niech sie załączy lub zasłoń chłodnicę i zrób odcinek ok.20km
: czw lis 30, 2006 16:48
autor: sGARY
to co widac na zdjeciu wstawiony jest kawalek zwyklej rury. tam masz u siebie zaworek ktory sie zacial lub jest zapowietrzony, te zaworki lubia sie zacinac. Najlepiej to go wywal i zrob tak jak ja mam zrobione
czyli kawalek rurki
i zawsze masz cieple ogrzewanie
: czw lis 30, 2006 19:25
autor: el_bezet
Dzieki problem rozwiazany, rurki zamontowane zamiast zaworków, silnik zagrzany do otwarcia termostatu, ogrzewanie działa jak nowe
: czw lis 30, 2006 19:40
autor: sGARY
: czw lis 30, 2006 21:11
autor: jawel
sGARY pisze:no to ciesze sie razem z Toba
a teraz ladnie kliknij pomogl
potwierdzam
: czw lis 30, 2006 21:15
autor: sGARY
moze ktos by to wrzucil jako porade??
: sob lis 15, 2008 21:13
autor: Kepa83
witam mam problem właśnie z tym ogrzewaniem i mam pytanie czy te zaworki mam obydwa wywaliic i wstawić tam rurki czy tylko tan jeden a ta plastikowy zaworek zostawić