[MK2 RP] mrugająca dioda od akumulatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szuszek83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr paź 25, 2006 20:51
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

[MK2 RP] mrugająca dioda od akumulatora

Post autor: szuszek83 » czw lis 30, 2006 08:35

mam problem, od 3-4 dni mrygała dioda od akumulatora, czasmi podczas jazdy wyłączała sie, a dziś jade samochodem i stoje w korku i podczas wolnych obrotów zgasł, próbowałem go zapalić, troche cos pokręciło, ale nie zapalał, po paru próbach już nie kręcił, co może być powodem? alternator, czy rozrusznik? chciałbym sie więcej dowiedzieć zanim pojade do mechanika, albo raczej do elektronika samochodowego. zaznaczam ze akumulator jest spawny, oświetlenie samochodu działa.


szuszek83

arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » czw lis 30, 2006 09:04

A wyładowało Ci akumulator jak stałeś na tych światłach? jezeli tak to wygląda na brak ładowania a to wina alternatora. Pozycz gdzieś miernik i zobacz jakie ma ładowanie, pozaglądaj na szczotki-regulator napięcia
Ostatnio zmieniony czw lis 30, 2006 11:41 przez arab_den, łącznie zmieniany 1 raz.


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw lis 30, 2006 10:34

Oświetlenie działać może, ale rozrusznik potrzebuje naprawdę duży prąd do rozruchu. Podejrzewam że albo szczotki (ewentualnie regulator napięcia) lub masa przy silniku się odkręciła... I wtedy nie zapali, nawet kręcić nie będzie a światła działać będą. (ja tak miałem)


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

szuszek83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr paź 25, 2006 20:51
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Post autor: szuszek83 » czw lis 30, 2006 11:53

własnie sprawdzałem akumulator i jest doszczętnie rozładowany, więc wogóle nie miał ładowania podczas jazdy, w samochodzie mam wzmaczniacz 800W, i jeżeli alternator nie dawał prądu to do końca rozładował sie akumulator, więc dziś będzie trzeba skoczyć do elektryka i sprawdzić alternator, póżniej napisze co jest:)


szuszek83

arab_den
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt lis 21, 2006 14:54
Lokalizacja: pow.Przemyśl
Kontakt:

Post autor: arab_den » czw lis 30, 2006 11:59

mozesz sam wczesniej sprawdzić szczotki (dwie śrubeczki) jak są zjechane to wymienic same szczotki albo cały regulator za 23zł, elektryk moze zedrzec za takie szperanie.
Powodzenia


Oo===w===oO

Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » czw lis 30, 2006 12:10

arab_den pisze:mozesz sam wczesniej sprawdzić szczotki (dwie śrubeczki) jak są zjechane to wymienic same szczotki albo cały regulator za 23zł, elektryk moze zedrzec za takie szperanie.
Powodzenia
dokładnie tak


one loVWe

Awatar użytkownika
vwrych
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: czw mar 09, 2006 20:47
Lokalizacja: człuchów
Kontakt:

Post autor: vwrych » czw lis 30, 2006 15:13

ja powiem krótko regulator napiecia z szczotkotrzymaczem i tyle . wymien i bedzie ok sa 2 rodzaje regulatorów 1 do alternatora valeo a 2 do alternatora bosch wymien i bedzie ok :okej:



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » czw lis 30, 2006 18:30

Ja mialem niedawno taka sytuacje, ze po odpaleniu silnika lekko zazyla mi sie dioda ladowania, po zapaleniu swiatel gasla... myslalem, ze to szczotki, ale nie mialem czasu kupic. Niedawno okazyjnie wymienilem akumulator i problem zniknal, ale wczoraj pojechalem po szczotki (24zl do Bosha) i dzis je wymienilem. Stare jeszcze nie wygladaja zle (wlasciwie nie wiem po czym poznac, ze sa juz zle), ale teraz bede spokojniejszy o ladowanie ;)



szuszek83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr paź 25, 2006 20:51
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Post autor: szuszek83 » czw lis 30, 2006 18:49

no i okazało sie że szczoteczki były zjechane i już sie nie nadawały do niczego, wymieniłem cały regulator, i jest oki, a nie chciał odpalić juz z tego powodu, że akumulator wyładował sie do zera, i problem rozwiązany, dzięki


szuszek83

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw lis 30, 2006 20:43

Od tego tu jesteśmy :pub:


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Cultstyle
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pt lip 07, 2006 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Cultstyle » pt gru 01, 2006 02:15

Goofi pisze:Stare jeszcze nie wygladaja zle (wlasciwie nie wiem po czym poznac, ze sa juz zle)
Chodzi o ich długość jak są za krótkie, tzn. wytarte to przestają łączyć lub się zawieszają, sprężynka ich nie dopycha.
Wiem bo wymieniałem już kilkakrotnie w odkurzaczu. :lol:


Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » pt gru 01, 2006 13:22

Pawel-b28 pisze:
Goofi pisze:Stare jeszcze nie wygladaja zle (wlasciwie nie wiem po czym poznac, ze sa juz zle)
Chodzi o ich długość jak są za krótkie, tzn. wytarte to przestają łączyć lub się zawieszają, sprężynka ich nie dopycha.
Wiem bo wymieniałem już kilkakrotnie w odkurzaczu. :lol:
No tak, za krotkie... tylko jak to ocenic, chyba tylko porownujac do nowych albo wiedzac ile powinny wystawac :)
Jak madowanie siada, to polecam wymiane, maly koszt a potem spokoj ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości