[MK2 RP] mrugająca dioda od akumulatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2 RP] mrugająca dioda od akumulatora
mam problem, od 3-4 dni mrygała dioda od akumulatora, czasmi podczas jazdy wyłączała sie, a dziś jade samochodem i stoje w korku i podczas wolnych obrotów zgasł, próbowałem go zapalić, troche cos pokręciło, ale nie zapalał, po paru próbach już nie kręcił, co może być powodem? alternator, czy rozrusznik? chciałbym sie więcej dowiedzieć zanim pojade do mechanika, albo raczej do elektronika samochodowego. zaznaczam ze akumulator jest spawny, oświetlenie samochodu działa.
szuszek83
A wyładowało Ci akumulator jak stałeś na tych światłach? jezeli tak to wygląda na brak ładowania a to wina alternatora. Pozycz gdzieś miernik i zobacz jakie ma ładowanie, pozaglądaj na szczotki-regulator napięcia
Ostatnio zmieniony czw lis 30, 2006 11:41 przez arab_den, łącznie zmieniany 1 raz.
Oo===w===oO
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Oświetlenie działać może, ale rozrusznik potrzebuje naprawdę duży prąd do rozruchu. Podejrzewam że albo szczotki (ewentualnie regulator napięcia) lub masa przy silniku się odkręciła... I wtedy nie zapali, nawet kręcić nie będzie a światła działać będą. (ja tak miałem)
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
własnie sprawdzałem akumulator i jest doszczętnie rozładowany, więc wogóle nie miał ładowania podczas jazdy, w samochodzie mam wzmaczniacz 800W, i jeżeli alternator nie dawał prądu to do końca rozładował sie akumulator, więc dziś będzie trzeba skoczyć do elektryka i sprawdzić alternator, póżniej napisze co jest:)
szuszek83
Ja mialem niedawno taka sytuacje, ze po odpaleniu silnika lekko zazyla mi sie dioda ladowania, po zapaleniu swiatel gasla... myslalem, ze to szczotki, ale nie mialem czasu kupic. Niedawno okazyjnie wymienilem akumulator i problem zniknal, ale wczoraj pojechalem po szczotki (24zl do Bosha) i dzis je wymienilem. Stare jeszcze nie wygladaja zle (wlasciwie nie wiem po czym poznac, ze sa juz zle), ale teraz bede spokojniejszy o ladowanie
Chodzi o ich długość jak są za krótkie, tzn. wytarte to przestają łączyć lub się zawieszają, sprężynka ich nie dopycha.Goofi pisze:Stare jeszcze nie wygladaja zle (wlasciwie nie wiem po czym poznac, ze sa juz zle)
Wiem bo wymieniałem już kilkakrotnie w odkurzaczu.
Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
No tak, za krotkie... tylko jak to ocenic, chyba tylko porownujac do nowych albo wiedzac ile powinny wystawacPawel-b28 pisze:Chodzi o ich długość jak są za krótkie, tzn. wytarte to przestają łączyć lub się zawieszają, sprężynka ich nie dopycha.Goofi pisze:Stare jeszcze nie wygladaja zle (wlasciwie nie wiem po czym poznac, ze sa juz zle)
Wiem bo wymieniałem już kilkakrotnie w odkurzaczu.
Jak madowanie siada, to polecam wymiane, maly koszt a potem spokoj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości