Strona 1 z 1

[MK III] Problem z obrotomierzem

: śr lis 29, 2006 15:08
autor: Numb
Może będzie ktoś w stanie mi pomóc.Otóz miga mi kontrolka oleju i obrotomierz wskazuje 0, a gdy w tym czasie nacisne sprzęgło to wraca do normalnej pozycji i przestaje migac kontrolka oleju. Ale gdy puszczę sprzęgło znowu wraca do stanu wariacji.
Proszę pomózcie bo elektrycy są bardzo drodzy i często naciągają

: śr lis 29, 2006 15:15
autor: herflik95
dziwna sprawa sprawdz czy przypadkiem nie wypiela sie kostka z tylu na liczniku

: śr lis 29, 2006 15:23
autor: Numb
Wszystkie kostki są ok(czściłem i konserwowałem). Nawet inny licznik podpiołem i dalej to samo.A może to być regulator napięcia lub impulsator??

: śr lis 29, 2006 15:26
autor: herflik95
jak by to byl impulsator to by wskaznik od predkosci nie dzialal a tobie nie dziala od obrotow. regulator napiecia tez do tego nic nie ma. . zdejmij podszybie - ten plastik przed szyba samochodu i zobacz czy na sterowniku jest kosc podpieta

Re: [MK III] Problem z obrotomierzem

: śr lis 29, 2006 19:16
autor: powalla
Numb pisze:Może będzie ktoś w stanie mi pomóc.Otóz miga mi kontrolka oleju i obrotomierz wskazuje 0, a gdy w tym czasie nacisne sprzęgło to wraca do normalnej pozycji i przestaje migac kontrolka oleju. Ale gdy puszczę sprzęgło znowu wraca do stanu wariacji.
Proszę pomózcie bo elektrycy są bardzo drodzy i często naciągają
Miałem podobnie tzn. u mnie pomagało włączenie (pstrykniecie tylko) wycieraczek przednich.Elektryk powiedział "trzeba szukać" ,a to kosztuje i jeździłem z tym chyba z rok .Następny właściciel jeździ tak juz też rok i nic sie nie dzieje złego(podobno teraz czasami nie pomaga to pstrykniecie i nawet cały dzień jeździ bez obrotomierza).U ciebie popatrzyłbym na to co się dzieje w okolicach pod kokpitem(obok pedałów),czy tam pedał nie dociska jakiegoś kabelka przetartego,ewentualnie ,czy w komorze silnika linka lub dźwignia na skrzyni nie powodują jakiegoś ruchu kabelków . U mnie to była przyczyna raczej elektryczna,a u ciebie wygląda ,że to jest raczej sprawa mechaniczna (coś powoduje zetkniecie przewodów(przetartych na przykład) w momencie gdy wciśniesz sprzęgło).

: czw lis 30, 2006 21:28
autor: Numb
a cewka zaraz przy przedniej szybie pod tym plastikiem?? Może ona coś jest winna. A w ogóle za co ona jest odpowiedzialna?

: czw lis 30, 2006 22:05
autor: Paweł Marek
obrotek dostaje sygnał kablem od sterownika silnika. Faktycznie musi być przatarty kabelek kolidujący jakoś z linką sprzęgła.