[MK III] Problem z obrotomierzem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Numb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lis 28, 2006 12:35
Lokalizacja: Wrocław

[MK III] Problem z obrotomierzem

Post autor: Numb » śr lis 29, 2006 15:08

Może będzie ktoś w stanie mi pomóc.Otóz miga mi kontrolka oleju i obrotomierz wskazuje 0, a gdy w tym czasie nacisne sprzęgło to wraca do normalnej pozycji i przestaje migac kontrolka oleju. Ale gdy puszczę sprzęgło znowu wraca do stanu wariacji.
Proszę pomózcie bo elektrycy są bardzo drodzy i często naciągają



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr lis 29, 2006 15:15

dziwna sprawa sprawdz czy przypadkiem nie wypiela sie kostka z tylu na liczniku



Numb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lis 28, 2006 12:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Numb » śr lis 29, 2006 15:23

Wszystkie kostki są ok(czściłem i konserwowałem). Nawet inny licznik podpiołem i dalej to samo.A może to być regulator napięcia lub impulsator??



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » śr lis 29, 2006 15:26

jak by to byl impulsator to by wskaznik od predkosci nie dzialal a tobie nie dziala od obrotow. regulator napiecia tez do tego nic nie ma. . zdejmij podszybie - ten plastik przed szyba samochodu i zobacz czy na sterowniku jest kosc podpieta



Awatar użytkownika
powalla
_
_
Posty: 3729
Rejestracja: wt sty 10, 2006 19:43
Lokalizacja: Mikołów

Re: [MK III] Problem z obrotomierzem

Post autor: powalla » śr lis 29, 2006 19:16

Numb pisze:Może będzie ktoś w stanie mi pomóc.Otóz miga mi kontrolka oleju i obrotomierz wskazuje 0, a gdy w tym czasie nacisne sprzęgło to wraca do normalnej pozycji i przestaje migac kontrolka oleju. Ale gdy puszczę sprzęgło znowu wraca do stanu wariacji.
Proszę pomózcie bo elektrycy są bardzo drodzy i często naciągają
Miałem podobnie tzn. u mnie pomagało włączenie (pstrykniecie tylko) wycieraczek przednich.Elektryk powiedział "trzeba szukać" ,a to kosztuje i jeździłem z tym chyba z rok .Następny właściciel jeździ tak juz też rok i nic sie nie dzieje złego(podobno teraz czasami nie pomaga to pstrykniecie i nawet cały dzień jeździ bez obrotomierza).U ciebie popatrzyłbym na to co się dzieje w okolicach pod kokpitem(obok pedałów),czy tam pedał nie dociska jakiegoś kabelka przetartego,ewentualnie ,czy w komorze silnika linka lub dźwignia na skrzyni nie powodują jakiegoś ruchu kabelków . U mnie to była przyczyna raczej elektryczna,a u ciebie wygląda ,że to jest raczej sprawa mechaniczna (coś powoduje zetkniecie przewodów(przetartych na przykład) w momencie gdy wciśniesz sprzęgło).



Numb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lis 28, 2006 12:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Numb » czw lis 30, 2006 21:28

a cewka zaraz przy przedniej szybie pod tym plastikiem?? Może ona coś jest winna. A w ogóle za co ona jest odpowiedzialna?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 30, 2006 22:05

obrotek dostaje sygnał kablem od sterownika silnika. Faktycznie musi być przatarty kabelek kolidujący jakoś z linką sprzęgła.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 254 gości