[mk3] Auto gasnie gdy sie nagrzeje c.d.
: wt lis 28, 2006 23:50
Mam pewien problem z mk3, mianowicie gasnie mi gdy silnik sie nagrzeje do ok 90stopni(tak mi sie wydaje) obroty zaczynaja nagle skakac jak szalone az w koncu gasnie.
Problem zdarza sie tylko na nagrzanym silniku, w trasie nie gasnie ani razu, za to jak sie wjedzie do miasta to momentalnie. Dodatkowo nierowno chodzi, obroty raz sa wieksze(blizej 1000) raz mniejsze (ponizej 900-850). Jak dojezdzam do skrzyzowania i wciskam sprzeglo obroty opadaja troche ponizej 900 i wzrastaja. Czasami zdazalo sie ze spadaly duzo nizej(500/400) po czym wracaly. Zdazalo mi sie tez ze resetowal mi sie komputer pokladowy podczas prob odpalenia. A odpala normalnie i nie gasnie dopoki sie nie nagrzeje. Auto bylo juz ze 3 razy u mechanika ale bez rezultatu gdyz auto gasnie jak chce. Mechanik pol dnia mial zapalone je przed warsztatem i nie zgaslo. Filtr paliwa byl zmieniany. Czujnik halla tez. Ma ktos jakis pomysl co jest zle? Aha, komputer pokladowy nie pokazuje bledow.
W poprzednim temacie zasugerowano mi ze to drugi czujnik halla na wale.
Czy chodzilo o czujnik polozenia walu korbowego? Prosze o pomoc gdyz nie chce wymieniac po kolei na slepo czesci.
Moze ktos zna jakis dobry serwis w krakowie gdzie zdiagnozuja mi szybko i skutecznie problem tudziez sprawdza ten czujnik.... czy cos..
VW Golf 3 2.0 GTI (115km) `95 silnik ADY
Problem zdarza sie tylko na nagrzanym silniku, w trasie nie gasnie ani razu, za to jak sie wjedzie do miasta to momentalnie. Dodatkowo nierowno chodzi, obroty raz sa wieksze(blizej 1000) raz mniejsze (ponizej 900-850). Jak dojezdzam do skrzyzowania i wciskam sprzeglo obroty opadaja troche ponizej 900 i wzrastaja. Czasami zdazalo sie ze spadaly duzo nizej(500/400) po czym wracaly. Zdazalo mi sie tez ze resetowal mi sie komputer pokladowy podczas prob odpalenia. A odpala normalnie i nie gasnie dopoki sie nie nagrzeje. Auto bylo juz ze 3 razy u mechanika ale bez rezultatu gdyz auto gasnie jak chce. Mechanik pol dnia mial zapalone je przed warsztatem i nie zgaslo. Filtr paliwa byl zmieniany. Czujnik halla tez. Ma ktos jakis pomysl co jest zle? Aha, komputer pokladowy nie pokazuje bledow.
W poprzednim temacie zasugerowano mi ze to drugi czujnik halla na wale.
Czy chodzilo o czujnik polozenia walu korbowego? Prosze o pomoc gdyz nie chce wymieniac po kolei na slepo czesci.
Moze ktos zna jakis dobry serwis w krakowie gdzie zdiagnozuja mi szybko i skutecznie problem tudziez sprawdza ten czujnik.... czy cos..
VW Golf 3 2.0 GTI (115km) `95 silnik ADY