[mk3] klekotanie w benzynie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[mk3] klekotanie w benzynie

Post autor: djtom » wt lis 28, 2006 20:43

Jak odróżnić klekotanie (stukanie) szklanek od klekotania (stukania) panewek? od jakiegoś czasu robi się to coraz głośniejsze, najbardziej słychać na niskich obrotach. Za chwilę czeka mnie wymiana oleju, poprzednim razem to klekotanie trochę ucichło po wymianie.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Bart
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2241
Rejestracja: wt lis 22, 2005 18:49
Lokalizacja: Ostróda
Auto: SS2 TSI
Silnik: CDAA
Kontakt:

Post autor: Bart » wt lis 28, 2006 20:47

U mnie po wymianie oleju głośniej stukać zaczęło... :blush:


:okej:

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » wt lis 28, 2006 20:54

stuk panewek powinno byc slychac z okolic miski olejowej wiec najlatwiej wjechac na kanal odpalic i przytulic glowe do miski

[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 19:55 ]
albo po prostu zjdejmij pokrywe rozrzadu i sprawdz szkanki

[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 20:02 ]
mala istrukcja: ustwic walek rozrzadu w ten sposob zeby krzywke sprawdzanego popychacza skierowana byla do gory, nasptelnie przy pzry pomocy czegos drewninego wykonac probe wcisneicia szkanjki, jesli luz wiekszy niz 0,10 mm szklanka do d...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Ryhoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr cze 08, 2005 20:27
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Ryhoo » wt lis 28, 2006 22:02

u mnie kiedyś jak klekotało na wolnych obrotach to okazały sie szklanki, dla sparwdzenia przyłóż zwyczajne własne ucho do pokrywy i odczujesz czy to są szkalnki.
natomiast mogłyby być to również stukanie na tulejce miedzy sworzniem a główką korbowodu ale ja spotkałem sie z czymś takim dopiero jak silnik wkręcało sie do prędkości obrotowej około 2500 obr/min.
takze przyłóż ucho albo do pokrywy zawrów, a w drugim wyjściu weź najlepiej kijek drewniany(mówie serio, może być od szczotki) i przyłóż do górnej cześci kadłuba silnika...

[ Dodano: Wto Lis 28, 2006 21:03 ]
... a drugi koniec również do ucha.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt lis 28, 2006 22:09

no własnie to jest takie "klikanie" lub "cykanie" zmieniające się wraz z obrotami. Najbardziej słychac wolno zwiększając obroty od 850 do ok 2500 wyzej juz nie słychac.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » wt lis 28, 2006 23:33

Kolega ma to samo w Polo, wymieniliśmy szklanki i nic to nie dało, mimo że ten stuk jest jak by w głowicy. Ale właśnie najbardziej słychać w momencie zwiększania obrotów.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości