Strona 1 z 2

[MK2 1.8] problemy z odpaleniem i wolnymi obrotami

: ndz lis 26, 2006 21:51
autor: Konrado8526
siema mam problem . moj golf 2 1.8 na wielopunktowym wtrysku jak odpali a silnik jest zimny to szarpie nim(trzesie sie i chodzi nierownomiernie) a za chwile gasnie. dopiero po paru probach i ostrym gazowaniu odpali ale silnik faluje:/ czy ktos wie co moze byc tego przyczyna?? Help!!!

: ndz lis 26, 2006 22:07
autor: rafał l
luzy zaworowe, przerwa na swiecach albo sonda lamda

: ndz lis 26, 2006 22:13
autor: Duber
rafał l pisze:luzy zaworowe
kolega to mial,identyczne objawy

[MK2 1.8] problemy z odpaleniem i wolnymi obrotami

: pn lis 27, 2006 13:28
autor: Konrado8526
a wiece jak to naprawic jakos sie reguluje czy trzeba wymieniac zawory??

: wt gru 05, 2006 18:03
autor: bewerber39
Mam podobny problem z moim Mk2 wydaje mi sie ze moze to byc problem z sonda lamda. Na poczatku przyszlergo tyg naprawiam wydech bo jest nie szczelny i sonda wysyla zle dane jesli to pomoze dam zanac.

: wt gru 05, 2006 18:36
autor: Konrado8526
ok czekam na rezultat ja tez mam nieszczelny tlumik:)

: wt gru 05, 2006 18:53
autor: bewerber39
Ja mam nieszczelna rure przed sonda lamda. Po odpaleniu pracuje nie rowno ale nie gasnie, jesli rusze odrazu szarpie. Po chwili jazdy przestaje szarpac ale na postoju ma nierowne obroty (faluja lub sa za wysokie) W poniedzialek jade do mechanika zrobic wydech- jesli nie pomoze wymieniam sonde lamda- jesli i to nie poskutkuje jade do elektronikka (sprawdzi silnik krokowy i cala reszte) Ostatnio wymienilem swiece przewody kopulke i palec. Zapomnialem dodac ze autko pali mi sttraszbnie duzo ok 20l/100 km To o jakies 5 za duzo bo nogi nie mam lekkiej a Pf lubi sobie wypic. Po naprawach napisze dokladnie w czym tkwil problem moze uda mi sie pomuc POzdrawiam

: wt gru 05, 2006 19:43
autor: Przybek
na poczatek radzil bym ci sprawdzic swiece przewody i kopolke , o tej porze toku te
zeczy sprawiaja najwiecej klopotow , wysusz kopolke i przewody swiece wyczysc i sprawdz jak odpali , nic to cie nie kosztuje a bedziesz wiedzial co i jak , bo kupisz sade
i inne elementy a okaze sie ze przewody ci padly
Pozdrawiam

: wt gru 05, 2006 19:55
autor: bewerber39
[quote="Przybek"]na poczatek radzil bym ci sprawdzic swiece przewody i kopolke [/qu

U mnie przewody kopulka i swiece sa oki wymienilem niedawno a problem jest taki sam jak u kolegi

: wt gru 05, 2006 20:57
autor: Przybek
bewerber39 pisze:
Przybek pisze:na poczatek radzil bym ci sprawdzic swiece przewody i kopolke [/qu

U mnie przewody kopulka i swiece sa oki wymienilem niedawno a problem jest taki sam jak u kolegi
to ze kupiles to nie znazy ze musza byc dobre , kupowalem dziesiatki razy przewody i swiece dla klijenta i powiem ci ze przewody i swiece nie zawsze byly sprawne ,
wiec nie sugerujcie sie tym ze przewody maja miesiac czy dwa suszyc przeody i robic test

pamietajcie ze teraz jest jesien wilgotne powietrze itd wczesniej przewody mogly byc ok ale jak zmienila sie wilgotnosc to przewody mog miec przebicie a kopolka moze byc zawilgocona od sierodka

Pozdrawiam

: śr gru 06, 2006 07:13
autor: bewerber39
to ze kupiles to nie znazy ze musza byc dobre[/quote]

Zgadzam sie z Toba ale wydech i tak musze zrobic Sonda tez juz jest wiekowa wiec wymiana nie bedzie bez podstawna. W poniedzialek wszystko sie wyjasni.

Mam jeszcze male pytanko... Wymontowalem z mojego autka katalizator (pusty i chalasliwy) w jego miejsce wspawalem rure z kwasowy. Sonde umiescilem w owej rurze prostopadle. Czy ta zmiana moze zle wplywac na prace silnika?? Jesli tak to w jakim stopniu i czy istnieje lepszy sposob na jej montaz?? Z gory dzieki za odpowidzi :)

[ Dodano: 13 Gru 2006 00:09 ]
Zrobilem wydech sonda pracuje tak jak powinna autko duzo mniej pali i zapala bez problemu jest elastyczniejsze i rowniej pracuje,, Jednym slowem wszystko oki :)

: czw gru 14, 2006 00:47
autor: Konrado8526
czyli okazalo sie ze nieszczelny tlumik byl sprawca zbyt duzego spalania i neirownych obrotow?? jak tak to jade jutro uszczelniac tlumik:)

[ Dodano: 14 Gru 2006 00:06 ]
siemanko i co sie okazalo ztym wysokim spalaniem i nie rownymi obrotami przyczyna byl nieszczelny tlumik??:)