[MK3] Piszczący pasek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Piszczący pasek
Witam mam problem "chyba" z paskiem wieloklinowym acz kolwiek nie jestem właśnie pewien czy to o niego chodzi.
Posiadam golfa 3 z 95 roku kupiony w maju 2006 od pewnego czasu z racji chyba ze robis ie coraz zimniej przy odpalaniu zimnego silnika wydoywa sie z pod maski okropnie głośni piszczący odgłos. kiedy silnik sie zagrzeje dzwięk ustaje pojawia sie natomiast dziwny dzwięk jak by swierszcza. Pytałem kumpla mówił ze to najprawdopodobniej pasek wieloklinowy. Auto jest bez klimatyzacji inne paską so zębate więc wątpie zeby to mógł być inny pasek acz kolwiek sie nie znam.
poze miał ktoś podobny problem i moze mi coś poradzić ewentualnie napisać cene takiegopaska..
Z góry dziękuje za zainteresowanie sie moją sprawą. [/b]
Posiadam golfa 3 z 95 roku kupiony w maju 2006 od pewnego czasu z racji chyba ze robis ie coraz zimniej przy odpalaniu zimnego silnika wydoywa sie z pod maski okropnie głośni piszczący odgłos. kiedy silnik sie zagrzeje dzwięk ustaje pojawia sie natomiast dziwny dzwięk jak by swierszcza. Pytałem kumpla mówił ze to najprawdopodobniej pasek wieloklinowy. Auto jest bez klimatyzacji inne paską so zębate więc wątpie zeby to mógł być inny pasek acz kolwiek sie nie znam.
poze miał ktoś podobny problem i moze mi coś poradzić ewentualnie napisać cene takiegopaska..
Z góry dziękuje za zainteresowanie sie moją sprawą. [/b]
Ostatnio zmieniony ndz lis 26, 2006 15:13 przez abetek, łącznie zmieniany 1 raz.
Sory Za Błędy.!! Mam Na To Papiery.!!
witam mam podobny problem !!!i jesli chodzi o naciagniecie paska to raczej odpada poniewaz pasek sam sie napina za pomaca napinacza ja wymienilem na sam poczatek rolke (70zl) i nic pozniej napinacz (200zl)i nic na sam koniec wymienilem pasek bo zawsze mogl sie naciagnac ale i to nie pomoglowiec narazie odpuscilemale zauwazylem na alegro ze sa jeszcze tulejki ktore powinno sie wymieniac razem z napinaczem byc moze to bedzie to jesli nie to piszczenie moze powodowac alternator poniewaz zauwazylem (u siebie)ze piszczenie narasta w momencie wlonczenia np swiatel nadmuchu klimy najbardziej denerwuje mnie to ze nie moge zlokalizowac tej usterki choc powiem ci ze jak zalozylem nowy napinacz to na jakis czas wszystko bylo ok ale pozniej sie zmowu porypalo!!!zycze szczescia jesli dowiesz sie co to bylbym wdzieczny a info
Slizgajacy pasek moze byc przyczyna zapalenia sie diody ladowania akumulatora?? np. Poranek wilgotno wszedzie, przy odpaleniu lekkie pisniecie narazie wszystko ok, pare metrow przejechane i przy przyśpieszaniu piszczenie prawdopodobnie pasek klinowy i mrugajac dioda akumulatora odejmuje gazu jest ok po 1-2 km juz niepiszczy i dioda niezapala sie. (pojedynczy przypadek czyli oznaka paska do wymiany?? 1.3 gaznik)
zadowolony właściel :):)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Oczywiście. Trzeba naciągnąć pasek (ugięcie pod naciskiem palca 1 cm), jeśli jest stary to wymienić, a często przyczyną jest wytarte kółko alternatora, i też trzeba je zmienić. Dotyczy oczywiście paska klinowego, pojedyńczego.Maro20 pisze:Slizgajacy pasek moze byc przyczyna zapalenia sie diody ladowania akumulatora??
ślizga się najprawdopodobniej pasek od wspomagania, wieloklinowe rzadko piszczą.abetek pisze:Auto jest bez klimatyzacji inne paską so zębate więc wątpie zeby to mógł być inny pasek acz kolwiek sie nie znam.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
bo w dwójce masz prawdopodobnie zwykły klinowy, w trójkach od alternatora sa wieloklinowe, a pojedyńcze tylko od wspomyKubus20 pisze:U mnie właśni pasek od alternatora piszczał. 15zł za nowy pasek, pobowne naciągnięcie i jest git.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ja i w dwójce widziałem wieloklinowy, nie wiem czy przeróba czy orginalnie. Chodzi mi tylko o zasadę, że zwykłe dają częściej w kość. Ktoś jeszcze pisał o osobnym napinaczu w trojce. Takowy jest w autach z klimą, a autor tematu wyraźnie napisał że nie ma klimy, i że ma pasek wieloklinowy na altku. Dlatego sugeruję mu sprawdzenie paska od wspomy. O ile ma właściwe napięcie paska od alternatora, bo sprężyna pod alternatorem nie napnie paska jeśli nie popuścił śrób jego mocowania
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- gkon
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: sob paź 28, 2006 14:22
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
ja mam jedn sprawdzony sposób na naciągnięty ale piszczący pasek jest to posmarowanie paska kredąszkolną, u mnie taki zabieg pomógł, nie wiem jak u was ale zawsze można spróbować nic to nie kosztuje
[url=http://cb-radio.pl][img]http://img209.imageshack.us/img209/7227/cbradio1zl2.png[/img][/url]
[img]http://www.cb-radio.pl/images/button2.gif%20[/img]
[img]http://www.cb-radio.pl/images/button2.gif%20[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 323 gości