Strona 1 z 1
MK3 Dławi się przy szybkim przygazowaniu, zimny nie zapala
: wt lut 15, 2005 02:13
autor: Remo
Kiedy silnik był rozgrzany udajwało się zapalić, ale przy szybkim wcisnięciu gazu dławił się. Przy powolnym wciskaniu gazu równomiernie wchodził na obroty. Zimny wogóle wogóle nie chce zapalić. Cewka, przewody WN, kopółka, świece wymienione. Paliwo dostaje bo świece po wykręceniu są mokre. Iskra jest na każdej świecy. Co mogło się stać??
: wt lut 15, 2005 15:05
autor: Remo
Proszę o pomoc.

: wt lut 15, 2005 21:42
autor: daaroo
tak jak u mnie bylo, tez powymienialem te duperele, rano mi go zalewalo jak postal cala noc i zeby odpalic rano musialem wykrecic swiec i na kuchebce je wypalic obczyscic szczotka i jescze cieple wkladalem do silnika i palil, okazalo sie byl padniety potencjometr przepustnicy, mozesz tez miec uszkodzony place od kopulki i nie rono daje iskre, na wszytstkich swiiecah sprawdziles iskre czy tylko na jednej ??
: śr lut 16, 2005 01:41
autor: Remo
Iskra jest na wszystkich świecach. Przy zdjętej kopułce zakręciłem silnikiem (zmieniło się położenie palca rozdz.)- czy mógł się rozregulować zapłon??
Ile kosztuje ten potencjometr przepustnicy w razie czego??
Aha, dziś jak wykręciłem świece okazało się że te z cilindrów 1 i 4 są mokre, a z 2 i 3 suche (to było juz po "akcji z palcem rozdzielacza" czy to może świadczyć o rozregulowanym zapłonie?? (Świece były czarne)
: śr lut 16, 2005 22:49
autor: Remo
Widzę, że generalnie lipa...
: czw lut 17, 2005 00:34
autor: MAREK 74
a co na to komputer?
sprawdzałeś błędy?
: pt lut 18, 2005 19:12
autor: SEBASTIANVW
Sprawdz rozrzad i przeplywomierz bo moga te 2 rzeczy broic
: ndz lut 20, 2005 01:42
autor: MAREK 74
no tak ale znowu nie wiemy co to za silnik
a np w parowym nie ma przepływomierza
