Brak iskry

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Brak iskry

Post autor: mrEd » pt lis 24, 2006 00:27

Witam!!! W mk2 1.8 16V PL po włączeniu zapłonu pali się 5 bezpiecznik (fuel pump) oraz nie ma iskry! co może być tego przyczyną? jak sprawdzić czy cewka jest sprawna oraz czy dochodzi prąd do aparatu zapłonowego? POMOCY
Ostatnio zmieniony pn maja 28, 2007 18:27 przez mrEd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt lis 24, 2006 01:04

mrEd pisze:pali się 5 bezpiecznik (fuel pump)
trzeba sprawdzic tę pompe i przewody. moze odłącz pompe i zobacz, czy bezpiecznik się przepali, czy nie.Po włączeniu zapłonu pompa startuje na krótko mimo nie uruchamiania silnika.
mrEd pisze:nie ma iskry
moze to byc cewka, moduł, albo czujnik halla,równie dobrze takze przewody... Na poczatek napisz jaka masz cewke, i ile wchodzi przewodow i jakie kolory?



mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » pt lis 24, 2006 03:18

Z samego rana sprawdzę tę pompę i przelicze przewody dochodzące do cewki!!! Jeśli przewody będą całe i po odłączeniu pompy bezpiecznik nadal będzie sie palił ...to co wtedy może być???
stonefree pisze:moze to byc cewka, moduł, albo czujnik halla,równie dobrze takze przewody...
a czy to również może być przyczyną palenia się bezpiecznika nr 5 ???
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
tomatol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 844
Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
Kontakt:

Post autor: tomatol » ndz maja 27, 2007 22:37

Mój problem polega na braku iskry jadąc auto poprostu zgasło wymieniłem cewkę na nową
i nic do cewki dopływa prąd bo sprawdziłem próbówką co mogło się popsuć ?? aha mam silnik 1,3 gażnik



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » ndz maja 27, 2007 22:41

Pamiętaj że tam są dwie pompy, nie tylko ta w baku ale druga zewnętrzna !


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 393 gości