Teraz jak zalozylem wtrysk, mechanik cos mi grzebał przy zapłonie ale bez lampy stroboskopowej. Wogole zanim mi grzebał autko było zrywne ale dalej szczyrkało. Teraz zmuliło się, nie chce przyspieszać w dolnej partii obrotów (czyli tak jakby zapłon był za późny) ale zaś z drugiej strony.. te szczyrkanie może być spowodowane tym że zapłon jest za szybki.. teraz mam dylemat czy mam go opóźnić czy przyspieszyć?
![goof :goof:](./images/smilies/goof.gif)
Znalazłem ustawienia kątów dla silników PN i RP:
PN:
wartosc kontrolna 16..20* przed ZZ przy 900 +/- 75 obr/min
wartosc regulacyjna 18+/- 1* przed ZZ przy 900 +/- 75 obr/min
RP:
6 +/- 1* / 900 rpm
4-8* / 900 rpm
Ustawienie zapłonu zależy od silnika i od wtrysku/gaźnika ? czy tylko od samego silnika?
Panowie poradźcie co zrobić ?
Czy mechanik ze strobem bedzie wiedzial co zrobic?
[ Dodano: Czw Lis 23, 2006 12:33 ]
ciezka sprawa.. co? ale moze znajdzie sie jakis spec od tego??