[MK3] Problem z temp i termostatem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Klikuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

[MK3] Problem z temp i termostatem

Post autor: Klikuś » śr lis 22, 2006 22:53

Witam.Tak jak w temacie sprawa chodzi o temperature mojego golfa 1,8 ABS.Mianowcie w czasie jazdy maksymalna temperatura to 80 stopni.Myslałem że to wina termostatu,awięc kupiłem nowy firmy Wahler założyłem i z tego co zauważyłem to do temperatury jego otwarcia trzyma wąż od chłodnicy dolny jest zimny póżniej około temperatury 85 robi sie ciepły.Niby wszystko ok ale jak tylko ruszyłem z miejsca to po chwili z temperatury 90 spadł znowu na 80 i więcej niechce podejść,chyba że jak postoje.Czego to może byc wina,bo czujnik temperatury wydaje mi sie tez dobry bo jak już dobije powyzej 90 na postoju to wentylator sie załącza.Błagam o pomoc bo juz niewiem co to może być.Dziękuje i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony śr lis 22, 2006 23:03 przez Klikuś, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » śr lis 22, 2006 22:55

Masz termostat na 82 stopnie.To wszystko.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Klikuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Klikuś » śr lis 22, 2006 23:11

Tu sie z tobą niezgodze ,bo jest on na 87 stopni firmy wahler.



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » śr lis 22, 2006 23:23

Tyle piszą.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
adam-gda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 23:06
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adam-gda » śr lis 22, 2006 23:33

temperatura tez zalezy opd styl;u jazdy jesli jezdzisz spokojnie to taka tem. Ci sie utrzyma ale jesli bedzie autko na obrotach to bedzie wyzsza. Mozesz sprubowac jeszcze przyslonic chlodnice jakims kartonikiem ( ja tak robie na zime( szybciej sie zagrzewa silniczek


Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr lis 22, 2006 23:43

Klikuś, czy jak auto się nagrzeje to utrzymuje temp. w zakresie 80-90?
adam-gda pisze:Mozesz sprubowac jeszcze przyslonic chlodnice jakims kartonikiem
Ten patent jest nie najlepszy do aut z niezłym układem chłodzenia


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
znincity
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lis 18, 2006 13:51
Lokalizacja: Żnin
Kontakt:

Post autor: znincity » czw lis 23, 2006 00:15

adam-gda pisze:temperatura tez zalezy opd styl;u jazdy jesli jezdzisz spokojnie to taka tem. Ci sie utrzyma ale jesli bedzie autko na obrotach to bedzie wyzsza. Mozesz sprubowac jeszcze przyslonic chlodnice jakims kartonikiem ( ja tak robie na zime( szybciej sie zagrzewa silniczek

tylko jak zasłonisz chłodnice to silnik nie pozbywa sie ciepła... chyba ze ktos jezdzi tylko wolno hehe



Klikuś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 19:19
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Klikuś » czw lis 23, 2006 17:52

Własnie ze do temperatury 85-90 nagrzewa sie tylko jak dłużej postoje,ale jak tylko rusze to po chwili zaczyna spadać do około 77-80 i wiecej niedaje rady.Powoli doprowadza mnie to do szału.Może viagre wsypac do płynu do bedzie stał równo (hehe żartuje)



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » czw lis 23, 2006 18:00

A ja zrobiłbym mu właściwie płukanie z odsyfieniem,czyli z płynem czyszczącym.Może to od syfku,co lubi się przez latka odłożyć.Sam się zdziwiłem 3 miechy temu ile u mnie było.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 23, 2006 18:53

Klikuś pisze:Własnie ze do temperatury 85-90 nagrzewa sie tylko jak dłużej postoje,ale jak tylko rusze to po chwili zaczyna spadać do około 77-80 i wiecej niedaje rady.Powoli doprowadza mnie to do szału.Może viagre wsypac do płynu do bedzie stał równo (hehe żartuje)
Nie denerwuj się, cała masa golfów tak ma. W czasie jazdy schłodzony płyn w chłodbicy wpływa do silnika króćcem w którym jest czujnik temperatury. Ale do termostatu już zimny nie dociera bo ogrzewa się w silniku, więc termostat się nie zamyka. Przyjmij że dopiero spadki w czasie jazdy poniżej 73-75 stopni wskazują na konieczność wymiany termostatu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wojtas.l
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 22:01
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontakt:

Post autor: wojtas.l » czw lis 23, 2006 19:15

Witam - mam wątpliwość podobną jak koledzy
dziś jest 23,11,06 - pogoda jak za oknem - nie za zimno- nie za ciepło i mam też podobny problem.
po przejechaniu ok6km temp silnika (według wskazówki licznika) nie pokazała mi 70 stopni - było jakieś 65stopni. Wobec tego mam pytanie czy też powinienem :hmm: wymienić termostat (w silniku 1,6)?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 23, 2006 19:23

wojtas.l pisze:Witam - mam wątpliwość podobną jak koledzy
dziś jest 23,11,06 - pogoda jak za oknem - nie za zimno- nie za ciepło i mam też podobny problem.
po przejechaniu ok6km temp silnika (według wskazówki licznika) nie pokazała mi 70 stopni - było jakieś 65stopni. Wobec tego mam pytanie czy też powinienem wymienić termostat (w silniku 1,6)?
na podstawie tego co napisałeś nie da rady ocenić. 6 km to jeszcze może być za mało jak od razu szybko jechałeś.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wojtas.l
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 22:01
Lokalizacja: Sucha Beskidzka
Kontakt:

Post autor: wojtas.l » czw lis 23, 2006 19:28

Masz racje - około 4,5 km jechałem z predkością powyżej 75 km/h i mogło się nie nagrzać



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 300 gości