[mk2] Sztywność całej konstrukcji golfa.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Darayavahus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
Lokalizacja: z Gdańska
Kontakt:

[mk2] Sztywność całej konstrukcji golfa.

Post autor: Darayavahus » wt lis 21, 2006 20:07

Mam swojego klekota dopiero nie całe 2 miesiące i mogę się jedynie domyślać jego przeszłości ale pewna sprawa mnie zaniepokoiła. Jak zmieniałem koła z letnich na zimowe w garażu, używając takiego zwykłego jednopunktowego podnośnika zauważełem, ze kiedy samochód jest w górze to nie mogę drzwi otworzyć ani zamknąć. Znaczy jest to możliwe, ale wymaga dużej siły bo ewidentnie zamek haczy o ten bolec wystający. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałem ale faktem jest, ze wszystkie samochody jakie miałem okazję podnosić były sporo młodsze. Jak dla mnie drzwi się przesuwają o jakieś dobre 5mm, nie pamiętam teraz czy w górę czy w dół. Wiem, ze samochód był robiony z jednej strony ale ten problem w identycznym nasileniu występuje po obu stronach. W każdej dwójce nadwozie jest tak "giętkie" czy tylko mi się trafił taki ciekawy egzemplarz?


Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt lis 21, 2006 20:14

starsze samochody miały dużo mniejszą sztywność nadwozia niż nowoczesne samochody wiec zabardzo niemasz się czym przejmować. chyba że na wybojach pęka ci przednia szyba to wtedy robi się problem


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

PAWEL89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
Lokalizacja: Biskupiec NOL...
Kontakt:

Post autor: PAWEL89 » wt lis 21, 2006 20:14

W moim mogę otwierać i zamykać normalnie


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt lis 21, 2006 20:30

ja tez bym sie nie przejmowal bardzo czesto tak widze w calych nigdy nie bitych autach



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt lis 21, 2006 20:50

No ja mam to samo - tzn. otworzyć drzwi to jeszcze się da, ale już nie zamknąć. Mój był bity, ale raczej nazwałbym to większą stłuczką, niż kolizją - poza tym był uderzony w prawy przód, nieznacznie, więc na sztywnosć to raczej nie miało wpływu. Rdzy na podwoziu też nie ma.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt lis 21, 2006 21:00

Darayavahus pisze:W każdej dwójce nadwozie jest tak "giętkie" czy tylko mi się trafił taki ciekawy egzemplarz?
u mnie nie wystepuje takie zjawisko, jest sztywny a tez podnosze go na zwyklym lewarku przy zmianie kol



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr lis 22, 2006 21:56

A może to zależy jak go się podnosi? Bo ja mam nieoryginalny lwarek i nie mogę nim podnosić na samym progu, tylko trzeba go wsunąć trochę głębiej - może to ma wpływ?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lis 22, 2006 22:05

Troche to zależy od tego ile auto ma drzwi. Ponieważ mamy w domu i dwudrzwiowego GTI i 4-drzwiowe Vento, oba nie bite, to moge napisać że w Vento jest takie zjawisko, a w GTI nie. Tak samo jak miałem 4 drzwiową jetkę to też tak było, bardziej wyrażone niż w Vento


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » czw lis 23, 2006 01:35

Paweł Marek pisze:Troche to zależy od tego ile auto ma drzwi
Dokładnie i to więcej niż trochę :)
Lipek81 pisze:A może to zależy jak go się podnosi?
Też zależy- przede wszystkim jak wysoko uniesiesz jeden narożnik samochodu.

Starsze samochody miały znacznie mniejszą sztywność i tak musi być, szczególnie 5 drzwiowe samochody z NIEWKLEJANYMI szybami. Wklejane szyby bardzo poprawiają sztywność.
Sedan też jest sztywniejszy od 5D hatchbacka (szyba, półka tylna,ścianka za kanapą).
Nie przejmuj się. W Audi też tak mam (da się jakoś otworzyć na siłę), w Golfie ciężko się otwierają/zamykają.
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 470 gości