Strona 1 z 2

[MK2] NZ na G40

: wt lis 21, 2006 15:48
autor: misha-gsm
Witam mam silnik 1,3 na wielo punkie NZ ponoc ze sportowym walkiem i teraz mam pytanie podobno z tego mozna zrobic G40 i czy mozecie mi powiedziec co potrzebuje kupic od czego co pasuje jaki to moze byc koszt i czy to ma ses i czy ten silnik to wytrzyma a jesli nie to co trzeba zmienic wzmocnic i jaki moze byc przyrost mocy pozdrawiam

: wt lis 21, 2006 16:45
autor: brajan
odpuść sobie.Prościej i taniej będzie kupić G-40

: wt lis 21, 2006 17:09
autor: barteKKK03
Będzie sporo z tym zachodu, już lepiej kupić silnik lub nawet wyrwać z De polo z silnikiem G40

: wt lis 21, 2006 20:20
autor: Morganelo
A czy da się coś zrobić z 1.6 PN z 91 roku, oczywiście bez zmiany silnika...Są jakieś szanse na jakieś lepsze osiągi czy raczej darować sobie??

: śr lis 22, 2006 00:00
autor: Ocet
Morganelo pisze:A czy da się coś zrobić z 1.6 PN z 91 roku, oczywiście bez zmiany silnika...Są jakieś szanse na jakieś lepsze osiągi czy raczej darować sobie??
Daruj sobie

: śr lis 22, 2006 22:40
autor: Morganelo
Czyli z 1.6 PN nie da się nic zrobić:( szkoda, ale może poradzicie mi na jaki silnik można zmienić/wymienić... Chodzi mi o jakiś dobry żwawy/dynamiczny ale jednocześnie oszczędny w utrzymaniu...

: śr lis 22, 2006 22:43
autor: Ocet
dynamika i spalanie to 1,9 TDI bedzie dobry

: śr lis 22, 2006 22:48
autor: Morganelo
A coś z benzynki ???

Jeśli 1.9 TDi to o jakim oznaczeniu najlepiej szukać??? No i oczywiście czy będą problemy jakieś z przełożeniem go do mojej budki Golfer Mk2 91 roczek 1.6 PN

: śr lis 22, 2006 22:51
autor: Ocet
problemy bedą - przede wszystkim elektryka

: czw lis 23, 2006 15:12
autor: pepu12
Najlepiej swapuj na 1,8 16v KR jest prosta elektryka i masz ponad 130KM

: czw lis 23, 2006 16:02
autor: barteKKK03
pepu12 pisze:Najlepiej swapuj na 1,8 16v KR jest prosta elektryka i masz ponad 130KM
Ale to raczej nie jest oszczędny silnik którego Morganelo, ale mocy i żwawości nie można mu odmówić. Jeżeli chcesz coś szybkiego i oszczędnego bierz TDI, z benzynowym będzie trudniej bo te mocniejsze są po prostu droższe w utrzymaniu

: czw lis 23, 2006 19:37
autor: Morganelo
barteKKK03, A ile spala mniej więcej taki silniczek 1,8 16v KR ??? No i oczywiście czy łatwo będzie go zdobyć i czy nie będzie za bardzo wysłużony...

: czw lis 23, 2006 21:23
autor: cycu767
Morganelo pisze:No i oczywiście czy łatwo będzie go zdobyć i czy nie będzie za bardzo wysłużony...
jak poszukasz to znajdziesz :P a czy bedzie wysłużony to już zależy na co trafisz...

: czw lis 23, 2006 21:36
autor: Morganelo
Ok ale na co najlepiej zwracać uwagę... są silniki i silniki :) co trzeba wiedzieć podczas zakupu i co najlepiej sprawdzić nim zakupi się silnik... Jeśli ktoś mógłby napisać taką liste czynności podczas zakupu,chodzi mi co trzeba sprawdzić i na co zwrócić szczególną uwagę???

Z góry dzięki