Strona 1 z 3

[MK3] Zasysa powietrze

: pn lis 20, 2006 19:33
autor: grybam
panowie mam pyatnie gdy odkrece korek wlewu oleju to zasysapowietrze co to oznacza??

: pn lis 20, 2006 19:36
autor: kulfi
chyba nic wydaje sie normalne
jak niegaśnie to dobrze

: pn lis 20, 2006 19:36
autor: bomberxl
Wg mnie to nic nie oznacza,gorzej gdyby wywalał olej... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: pn lis 20, 2006 19:38
autor: grybam
ale jak odkrece ten korek to wariuja obroty kurcze dlaczego??

: pn lis 20, 2006 19:44
autor: bomberxl
Może połączenie filtra i pokrywy zaworów zapchane?

: pn lis 20, 2006 19:53
autor: kulfi
raczej ma przedmuchy
wyrąbane uszczelniacze

: pn lis 20, 2006 19:57
autor: grybam
no tak uszczelka pod pokrywa jest wyrabana ! chodzi Ci jeszcze o jakies inne uszczelniacze??

: pn lis 20, 2006 20:00
autor: colltom
grybam pisze:ale jak odkrece ten korek to wariuja obroty kurcze dlaczego??
Uszczelniacze zaworów padły.Czeka Cię remont głowicy.

: pn lis 20, 2006 20:03
autor: grybam
ok dobra to do wymiany teraz druga sprawa rozregulowany jest lewarek zmiany biegow niechce wchodzic 1 i 5 reszta dobrze jak to ustawic panowie??

: pn lis 20, 2006 20:12
autor: Paweł Marek
Gaśnięcie po odkręceniu korka to norma, przecież leci lewe powietrze przez otwór korka, dalej przez odmę i do wtrysku.

: pn lis 20, 2006 20:17
autor: bomberxl
Paweł Marek pisze:Gaśnięcie po odkręceniu korka to norma, przecież leci lewe powietrze przez otwór korka, dalej przez odmę i do wtrysku.
ale jemu gaśnie jak zakręca.

: pn lis 20, 2006 20:20
autor: grybam
nie panowie !!!!!! jak odkrece korek to zasysa powietrze mocno dosyc i obroty swiruja!! co powiecei o tym lewarku!!? pozdro

: pn lis 20, 2006 20:22
autor: colltom
Paweł Marek pisze:Gaśnięcie po odkręceniu korka to norma, przecież leci lewe powietrze przez otwór korka, dalej przez odmę i do wtrysku.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Ty to znawca jesteś. :okej: Bez obrazy kolego.Ale jeżeli nie masz pojecia to po prostu nie zabieraj głosu.

: pn lis 20, 2006 20:33
autor: Paweł Marek
colltom pisze:Ty to znawca jesteś. Bez obrazy kolego.Ale jeżeli nie masz pojecia to po prostu nie zabieraj głosu.
no dobra, postaram się wyjaśnić.
Odkręcasz korek. Powietrze idzie prze dziurę po korku, następnie przez kanał którym spływa olej od wałka rozrządu do skrzyni korbowej, stamtdąd przez wąż odmy i do weża którym silnik zasysa powietrze. odma dochodzi do układu ssącego między przepływką a przepustnicą, przepływka tej ilości powoetrza nie mierzy, ECU głupieje. Sam tak mam i tak ma być. Narysować, schematy, coś prościej?

[ Dodano: Pon Lis 20, 2006 7:34 pm ]
colltom pisze:Uszczelniacze zaworów padły.Czeka Cię remont głowicy.
i bez obrazy kolego, aleś palną również