Strona 1 z 3

[MK2] Obroty spadaja.

: pn lis 20, 2006 12:45
autor: MrUkAs
Nie wiem co jest, ale jak jest chlodniej (powiedzmy 3-4 stopnie) to po przejechaniu 3-4 km spadaja mi obroty i auto prawie ze gasnie. Czy to moze byc cos z ssaniem? Dodam, ze wymienialem nie tak dawno przewody WN, kopulke z paluchem, swiece, cewke.

: pn lis 20, 2006 12:49
autor: pkirylcz
Zresetuj kompa, albo przeprowadz adaptacje przepustnicy.
Reset poprzez odlaczenie na minute akumulatora.
Jak nie pomoze, wyczysc przepustnice i zaadoptuj ja.

: pn lis 20, 2006 15:36
autor: MrUkAs
pkirylcz pisze:Zresetuj kompa, albo przeprowadz adaptacje przepustnicy.
Reset poprzez odlaczenie na minute akumulatora.
Jak nie pomoze, wyczysc przepustnice i zaadoptuj ja.
Reset mialem jakis tydzien temu, bo mi aku padl i go ladowalem. U mnie jest przepustnica? W gaznikowcu? Jesli ta, to gdzie sie znajduje?

: wt lis 21, 2006 10:18
autor: pkirylcz
A, nie spojrzalem jaki masz samochod.
Myslalem ze masz jakiegos mk3.
Co z mk2 to nie mam pojecia jak to gaznik.

: wt lis 21, 2006 10:55
autor: MrUkAs
Myslalem, ze moze jakies trefne paliwo mi sie trafilo. No ale juz drugi raz tak mam po spadku temperatur po przejechaniu 3-4km spadaja obroty i auto prawie gasnie. :/

: śr lis 22, 2006 10:27
autor: mako-22
podaj rodzaj silnika np ja mam RF i pojemnosć

: śr lis 22, 2006 11:01
autor: MrUkAs
mako-22 pisze:podaj rodzaj silnika np ja mam RF i pojemnosć
No mam w profilu ;P MH, 1.3

: śr lis 22, 2006 13:10
autor: GENE
Gaznik zapewne masz Pierburga 2E3 w swoim MH.
Możesz sprawdzić czy to ma związek z paliwem. Jak ci zacznie gasnąć po przejechaniu 3-4km, zdejmij pokrywę filtra powietrza i przyglądnij się czy do pierwszej komory gaznika jest podawane paliwo. Możesz mieć przytkany filterek paliwa który siedzi na wlocie paliwa w gazniku. Może też być coś z układem zapłonowym: aparat lub moduł zapłonowy telefunkena. Musiałbyś wykręcić świecę i sprawdzić czy iskra jest prawidłowa, przy okazji sprawdzić czy świeca nie jest przypadkiem mokra. Najlepiej sprawdzić wszystkie świece.
Co do ssania to masz je automatyczne i siedzi z lewej strony gaznika. Na zimnym silniku obroty silnika powinny być znacznie wyższe tzn. ssanie włączone, a po przejechaniu około 2-3 km zatrzymaj się, obroty powinny być nadal wyższe. Wciśnij gwałtownie gaz tak do połowy i puść, powinno wyłączyć ci ssanie i obroty powinny ci spaść do około 1000.
Pzdr.

: śr lis 22, 2006 15:20
autor: mako-22
nie wiem czy gaznik 2e3 duzo rózni sie od 2e2 ale poczytaj to moze znajdziesz odpowiedz na te bolaczke:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=19771

mnie pomogło:)

: śr lis 22, 2006 20:38
autor: pepo7
Miałem takie same objawy do dzisiaj właśnie wróciłem od gaźnikowca wymienił mi memrane w gaxniku i się uspokoiło zapłon OK wszystko nowe a problem trwał teraz jest zdecydowana poprawa koszt całości 130 zł (gaźnik pierburg 2E3)

: śr lis 22, 2006 20:54
autor: Paweł Marek
pepo7 pisze:wymienił mi memrane w gaxniku
a orientujesz się którą membrane, może jej fotke dasz, nauczylibyśmy się czegoś

: śr lis 22, 2006 21:53
autor: pepo7
Fotki nie mam jak zrobić mam tę popsuta ona jest z tyłu gaźnika mi puszczała z prawej strony sam byłem zdzoiwiony ze kilka minut i po kłopocie jak narazie reszta w praktyce jak troche pojeżdże .

: śr lis 22, 2006 22:12
autor: Paweł Marek
A mógłbyś na tym obrazku zobaczyć, który numerek? 6 może?
Obrazek

albo na tym (18?)
Obrazek

y

: czw lis 23, 2006 09:51
autor: pepo7
To jest ta przepona w zestawie nr.17