[MK3] Jak wymontować airbag kierowcy i przełacznik zespolony
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Jak wymontować airbag kierowcy i przełacznik zespolony
zwracam sie z pytankiem
jak wynontować airbag kierowcy w mk3 bo muszę sie dostać do stacyjki
jak wynontować airbag kierowcy w mk3 bo muszę sie dostać do stacyjki
Ostatnio zmieniony pn lis 20, 2006 16:12 przez rojbert, łącznie zmieniany 1 raz.
30 min aby rozładowały się pojemności (kondensatory) w sterowniku poduszek. Jeżeli tego nie zrobisz to załapiesz błąd poduszek lub w gorszym przypadku dostaniesz w dziób
Chyba że nie będziesz odpinał poduszki od taśmy, ale to i tak ryzyko, a jeśli chcesz się dostać do stacyjki to pewnie będziesz ściągał kierę.
Chyba że nie będziesz odpinał poduszki od taśmy, ale to i tak ryzyko, a jeśli chcesz się dostać do stacyjki to pewnie będziesz ściągał kierę.
[img]http://img143.imageshack.us/img143/508/mylubuskaer5.jpg[/img]
będziesz potrzebował:
klucza imbusowego nr 5
wkrętak "krzyżowy" (+)
klucza nr 24
klucza nr 10
oto jak musisz postępować:
zdejmujesz dolną część obudowy kiery ( dwa wkręty)
dostajesz się do wtyczki od poduchy, jest po lewej stronie, później odkręcasz poduszkę ( do tego potrzebny jest klucz imbusowy), następnie odchylasz poduszkę i odpinasz wtyczkę łaczącą ją z taśmą zwijacza. Ważne jest żebyś zaznaczył sobie ustawienie kiery względem osi kolumny kierowniczej. Później odkręcasz kiere (klucz 24)
Mam nadzieję że pomogłem
klucza imbusowego nr 5
wkrętak "krzyżowy" (+)
klucza nr 24
klucza nr 10
oto jak musisz postępować:
zdejmujesz dolną część obudowy kiery ( dwa wkręty)
dostajesz się do wtyczki od poduchy, jest po lewej stronie, później odkręcasz poduszkę ( do tego potrzebny jest klucz imbusowy), następnie odchylasz poduszkę i odpinasz wtyczkę łaczącą ją z taśmą zwijacza. Ważne jest żebyś zaznaczył sobie ustawienie kiery względem osi kolumny kierowniczej. Później odkręcasz kiere (klucz 24)
Mam nadzieję że pomogłem
Ostatnio zmieniony śr lip 18, 2007 11:43 przez kijannaa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
rojbert, A ja proponuję looknąć w fotoporadę: http://vw2.info/vwforum/poducha/ To daje więcej niż 100 instrukcji czytanych
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Bajki troche opowiadacie z tymi kondensatoramisnowak pisze:30 min aby rozładowały się pojemności (kondensatory) w sterowniku poduszek. Jeżeli tego nie zrobisz to załapiesz błąd poduszek lub w gorszym przypadku dostaniesz w dziób
Kilka razy odlaczalem aku i od razu rozlaczalem tasme poduchy. Zadnych bledow nie bylo, nie mowiac o odpaleniu...
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
inek01 pisze:Jakby kazdy elektromechanik mial czekac niewiadomo na co 30 min. to tracilby tylko kase. Bo czas to pieniadz mozna tez po robocie wychylic.Grzesiekk1982 pisze:A ja uważam, że nie zaszkodzi (nawet jeśli nie pomoże), a te 30 min w garażu można jakoś wykorzystać
ale z drugiej strony gdzie on zarobi w 30 min 300-1000zł aby pokryć koszty wymiany poduszki w przypadku jej wypalenia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 261 gości