Strona 1 z 2

: ndz lis 19, 2006 19:00
autor: snowak
Jedynie będzie ci żarł więcej paliwa - no i zużycie oleju troszkę może wzrosnąć przez jazdę na ciągłym ssaniu (chodzi o trasę).
Ale nawet przy całkowicie otwartym termostacie na postoju musi się nagrzać. Jeśli temperatura nie rośnie na wskaźniku na postoju to walnięty jest czujnik i/lub przewody łączące z kompem (czujnik, licznik) i/lub licznik i/lub silniczek w liczniku.

Jeśli masz walnięty czujnik to za bogata mieszanka może zamordować kata.

: ndz lis 19, 2006 19:21
autor: marek2907
tomeks69, napisz chociaż jaki masz silnik , jaki golf 2.3.3.5 ?? bo tak to mozemy sobie tylko powróżyć
prawdopodobnie padł ci czujnik temperatury ( po prostu nie wysyła sygnału na zegary, do sterownika silnika może wysyłac dobry sygnał)
i poprawnie nazwij temat bo MOD go skasuje

: ndz lis 19, 2006 20:30
autor: stonefree
Kup czujnik i litr płynu do chłodnicy,Odessaj wężykiem ze zbiorniczka ile się da i wymień ten czujnik.dolej płynu,odpowietrz i zobacz co sie wtedy będzie działo
tomeks69 pisze:nie dziala, ok, na 99% termostat
Odpal maszyne i trzymaj na 2500 obrotów niech się grzeje, i dotykaj ręką wąż człodnicy dolny i górny i zobacz przy ilu sopniach pójdzie wentylator ( około 90? obieg chłodnicy się otwiera i włącza się wiatrak)

[ Dodano: Nie Lis 19, 2006 19:32 ]
snowak pisze:to walnięty jest czujnik
zmierz omomierzem rezystance na czujniku, heh, tylko jaki to motor?

: ndz lis 19, 2006 21:45
autor: rysiektr
padl czujnik temp cieczy chlodzacej.mialem to samo u siebie w mk2.wymienilem i byla gitara.a gdyby padol termostat to na postoju gdybys go przypilowal to by sie nagrzal.

: ndz lis 19, 2006 21:59
autor: rysiektr
jesli masz dobry termostat i wlacza ci sie wentylator od chlodnicy to smialo mozesz jechac.

: ndz lis 19, 2006 22:15
autor: stonefree
tomeks69 pisze: wymieniac czujnik w uk czy wymieniac po powrocie
ja bym wymienił - patrz wyżej

: ndz lis 19, 2006 22:27
autor: rysiektr
w sumie to bardzej doswiadczeni maja pewnie racje :pub: wiec wynien go na wszelki wypadek na pewno w UK nie jest drogi a sam go wymienisz bez problemu

: pn lis 20, 2006 03:23
autor: BzyTek
Sprawdz czy przewody odchodzace od czujnika nie sa przerwane dlatego mogl ci nachwile zadialac.
A co do wymiany patrzac od gory na czujnik po prawej stronie masz zawleczke.
Wyciagasz zawleczke ciagnac ja w prawo ale najpierw odczepiasz kostke z kablami od czujnika. Wyciagasz stary czujnik z krocca wkladasz nowy wciskasz zawleczke i podlaczasz kostke.
Pamietaj zeby wymieniac na zimnym silniku zebys sie nie poparzyl, bo wyciagajac cujnik wyleci Ci z pol litra wody.
Pozdrawiam

: pn lis 20, 2006 12:35
autor: snowak
Start

Zalać do odpowiedniego poziomu i zakręcić korek.
Uruchomić silnik i poczekać aż włączy się wentylator.
Zgasić i poczekać aż wystygnie.
Uzupełnić płyn w razie potrzeby

Finito

: pn lis 20, 2006 15:43
autor: BzyTek
tomeks69 pisze:a nie trzeba miec jeszce czasemodkreconego zbiornika wyrownawczego???
Jak masz zakrecony korek w zbiorniczku podczas wymiany czujnika to wyleci ci mniej wody z ukladu.