Strona 1 z 1

: ndz lis 19, 2006 13:02
autor: Duber
moj pociagnie 170-175,ale jak na schelu zatankuje normalną 95 to nawet 180 poleciał na autostradzie.a licznik tez mi przeklamuje swoja droga.podam ci linka odnosnie opon

: ndz lis 19, 2006 13:07
autor: Duber
ciesz sie ze wieksza kompresja a na cieplym silniku ja mierzyles pewnie.licznik mam do 220 indeks 950. http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp

[ Dodano: Nie Lis 19, 2006 12:08 ]
a NAPEWNO ciagnie na tych biegach powyzej 4000

: ndz lis 19, 2006 13:16
autor: Duber
bez obrotomierza nie wyczujesz tego,ale powyzej 4000 to juz wiadomo ze niema takiego powera jak w okolicach 3000.to normalne w 8 zaworowych silnikach.opony mam seryjne.175/70/13. wykresu niemam ale rp ma nisko polozony max moment obr i niema sensu go wciagac powyzej 4000 no chyba zeby zostawic jakiegos dresiarza w tyle na swiatlach

: ndz lis 19, 2006 14:57
autor: Andrzej1
Witam.
Mój RP chodzi zgodnie z "Brifem". Paliwo 91 oktan bezołowiowe czyli 95.
Prędkość maks. 175.Przyśpieszenie około 11sek. do 100.Opony zgodne
z Briefem.Licznik 220 km / 950.Przy 175 - 180 km/godz. pozostawała
około1/4 skoku pedału a silnik nie przyspieszał.(komputer blokował obroty).
W niemieckim warsztacie wymienili mi wałek rozrządu ,chcieli zmienić coś
w programie komputera ale nie umieli,wymienili ECU i teraz jeżdzi lepiej
,troszkę powyżej 190 km/godz.
Pozdrawiam.Andrzej.