Reset kompa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Reset kompa

Post autor: bigozz » ndz lut 13, 2005 16:14

Czy można w jakiś "domowy sposób" zresetować komputer aby wykasować kody błędu bez podpinania waga? Wymieniłem właśnie N-75 ale auto cały czas średnio ciągnie. przypuszczam, że ten błąd zapisał się już na stałe i muszę go najpierw wykasować. dzięki i pozdrawiam!


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

MarcingolF
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 12:39
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: MarcingolF » ndz lut 13, 2005 16:45

odłącz akumulator na 15-20 minut, powinno wystarczyć.


MarcingolF

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » ndz lut 13, 2005 16:58

odłacz na 20 minut, potem podłacz i zapal auto, niech pracuje do momętu właczenia wentylatora chłodnicy, wczesniej nic nie rób i nie gazuj ani nic z tych rzeczy.
pozdro


Mk3 GTI 16V ABF

mozik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 01:39
Lokalizacja: ostrowiec świętokrzyski

Post autor: mozik1 » ndz lut 13, 2005 17:39

zdejmij klemę + na długość papierosa. taki reset ma jeszcze jedną zaletę (przynajmniej u mnie) komputer uczy się stylu jazdy. jeżeli od razu będziesz się wsciekał zacznie więcej palić nawet do 2l/100 benzyny nie wiem jak przy gazie. podobno dobrze jest pojeździć ciągle ok.40 minut (delikatnie) u mnie działa. nie resetuj go za często nie lubi tego



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » ndz lut 13, 2005 20:08

niewolno jeżdzić po załączeniu auta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
musi stać sam bez ruszania na wolnych obr.
moze ci wiecej palił wąłśnioe rpzez to ze pojechałeś i bardziej cisnełes, bo zle sie ustawił, a jak jeżdziłemś na wolnych delikatnie to ci mniej pali, nie wolno powtażam jeżdzic od razu, musi sie wszystko ustawić.
pozdrawiam


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz lut 13, 2005 20:15

niestety blad siedzi w pamieci nieulotnej eepromie i tylko vag go wykasuje


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » ndz lut 13, 2005 20:53

A musi sie wlaczyc ta dmuchawa czy wystarczy aby osiagnol temperature pracy ?
Bo jak osiagnol to mu troche przygazowalem... Apropo spalania to odczuwam ze cos wlasnie zaczol wiecej palic ale zaczelo sie to juz przed resetem kompa. Myslalem ze tak jest przez bardzo duze mrozy ale ostatnio ich nie ma a wskaznik paliwa cos za szybko spada :|



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz lut 13, 2005 23:33

nie można nawet do niego podchodzić , chodzić na palcach nie oddychać

czasami mi sie śmiać chce :)


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pn lut 14, 2005 01:13

hehe, ja jak gołebie w pobliżu są to najlepiej przykryj plandeką zeby zadne cos mu ni eprzseszkodziło.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn lut 14, 2005 01:24

Jeśli byłby to N75 to błąd raczej nie byłby na stałe - resetujesz go nawet wyłaczając zapłon. Po prostu podłącz do VAGa i sprawdź co nie bangla. A i jeszcze jedno co do tych myków z zostawianiem auta na wolnych obrotach i czekaniu aż się załączy zapłon - z tdi taki numer może nie przejść - na wolnych obrotach w takich temp. jak obecnie silnik się nie rozgrzeje, a jeśli nawet to potrwa to bardzo długo.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pn lut 14, 2005 10:01

Dzięki corvax właśnie mnie uprzedziłeś przecierz TDi nie grzeje się na wolnych.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pn lut 14, 2005 19:28

ponawiam pytanie MrSalieri. czy trzeba czekać aż włżczy się wentylator czy wystarczy 90 stopni.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lut 14, 2005 22:41

Corvax pisze:Jeśli byłby to N75
Panowie co oznacza ten blad? Jak sie objawia?

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt lut 15, 2005 15:57

N75 to zawór elektromagnetyczny regulujący cisnienie doładowania turbiny! Najczęściej objawia się tym że auto nie ma mocy jego vmax to ok 140 km/h przy 3000obr/min. Najłatwiej sprawdzić to tak, że otwórz maskę i z lewej strony niedaleko przepływomiez będziesz miał ten zawór rozpoznasz go po trzech dochodzących do niego wężykach czerwonym, niebieskim i czarnym. odpal samochód i posłuchaj go czy tyka jeśli tak to jest ok.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 247 gości