[MK2TD] UBYWA OLEJ w silniku?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2TD] UBYWA OLEJ w silniku?
WITAM MAM MK 2 TD Z 1990R, WSZYSTKO W NIM JEST OK. MA PRZEJECHANE 240 TYSIĘCY. JAK GO KUPIŁEM OKOŁO KILKU M-CY TEMU ( SPROWADZONY Z NIEMIEC) WSZYSTKO WYMIENIŁEM OLEJ, PASKI ITP. SAMOCHÓD NIE KOPCI, NIE WIDAĆ, ŻEBY PODCZAS PRZYSPIESZANIA CZY REDUKCJI NA NIŻSZY BIG DYMIŁ Z TŁUMIKA, JEDNAK BRAŁ ONEJ, ODSTAWIŁEM GO DO MECHANIORA, I CAŁKOWICIE ZDJĄŁ ON SKRZYNIE BIEGÓW, WYMIENIŁ JAKIEŚ TAM DWA NAJWAŻNIEJSZE USZCZELNIACZE. JEDNAK PO JEJ NAPRAWIE NADAL WIDZE UBYTEK OLEJU NA BAGNECIE. POWIEDZCIE MI NA CO MAM ZWRÓCIĆ JESZCZE SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ, CO WYMIENIĆ , ŻEBY MIEĆ PEWNOŚĆ , ŻE ZROBIŁE WSZYSTKO, ŻEBY NIE BYŁO WYCIEKÓW. [POZDR
obstawiłbym to skoro uszczleka jest ok i nic się nie dzieje z chłodziwembodzio_j pisze:3. Uszczelniacze zaworów.
[ Dodano: Pon Lis 20, 2006 23:00 ]
a jak były przegrzany bo np.padła uszczelka pod głowica kiedyś to mogłylamariusz pisze:ale przy WYTARTYCH PIERSCIENIECH TO BY KOPCIŁ, I PRZY DIESLU 240 TYS, NIE SĄDZĘ , ZEBY PIERSIENIE BYŁY JUŻ WYTARTE, JEDE DO MECHANIORA NIECH COŚ ZROBI.
też i pierścienie dostać po d..e oprócz uszczelniaczy zaworów, chociaż
powiem że trzeba się starać aby przegrzać pierścienie
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
zacznijmy od ustalnie co mu jest - czyli - zdejmij rurę łączącą turboz kolektorem - czy jest tam olej - nie brudne - to jest przyczernione tylko czy płyni olej - jelsi nie to turbinę wykluczamy. Teraz tak - albo uszczelniacze albo pierścienie - odpalasz rano - jak odpalisz zakopci czy nie - jak nie kopci to raczej nie uszczelniacze - wychodzi na pierścienie - przy 270 tys. w moim mk2 były jak włosy - dzięki temu ze jeden pękł i zaczął silnik krzywo chodzić to rozbierałem i wyszła przyczyna ubytku tj pierścienie
[ Dodano: Wto Lis 21, 2006 8:18 am ]
lamariusz, mechanik wymienił ci uszczelniacze na wale korbowym - widocznie był wyciek ale skoro nadal masz taki duży ubytek to trzeba szukać
[ Dodano: Wto Lis 21, 2006 8:18 am ]
lamariusz, mechanik wymienił ci uszczelniacze na wale korbowym - widocznie był wyciek ale skoro nadal masz taki duży ubytek to trzeba szukać
uszczelniacze są tanie za komplet do Twojego golfa to koszt ok.20złgniochu pisze:a orientuje sie ktos ile kosztuje uszczelniacze zaworow?? i robocizna tak mniej wiecej...??
ale ich wymianę to na dwa sposoby robić:
1. poprzez zdjecie głowicy i wymianę uszczelniaczy (dodatkowo wymienia sie
uszczlkę pod głowicą i czasami planuje się głowicę) - koszt znaczny bo dochodzą
inne części i więcej roboty więc dodatkowo uszczelka 120+150zł a czas to nawet i 2dni
2. Bez ściagania głowicy ale nie każdy mechanik to zrobi ale oszczędza się czas
(bo taka wymiana w warsztacie to ok 3-5h. i zmniejsza znacznie koszty bo płaci się
za taką usługę od 120-170zł
wybór należy do Ciebie
[ Dodano: Wto Lis 21, 2006 08:24 ]
greg podoba mi sie opis Twojej diagnozy ! szybki, sensowny, i bardzo rzeczowy !
masz piwo !
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 274 gości